Beantwoord

traag tot geen internet in de avonduren

• 13 December 2022
  • 29 reacties
  • 592 Bekeken

Toon eerste reactie

29 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Ik zie inderdaad hun overstapaanvraag in ons systeem staan @AnT12! Hiermee kon ik meteen voor je in orde maken dat er geen afkoopsom in rekening wordt gebracht. Ik zal daarnaast op 23 februari een vergoeding voor je aanmaken voor de afgelopen periode. 

Hopelijk kan je bij je nieuwe provider zorgeloos genieten van je verbinding!

Reputatie 1

Ik zie inderdaad hun overstapaanvraag in ons systeem staan @AnT12! Hiermee kon ik meteen voor je in orde maken dat er geen afkoopsom in rekening wordt gebracht. Ik zal daarnaast op 23 februari een vergoeding voor je aanmaken voor de afgelopen periode. 

Hopelijk kan je bij je nieuwe provider zorgeloos genieten van je verbinding!

Ik heb vandaag van ze te horen gekregen dat de overstap aanvraag is afgekeurd. Ik neem aan dat jullie dit verder afhandelen?

Reputatie 7
Badge +2

Het is inderdaad misgegaan met het overstapdossier @AnT12, maar geen zorgen ik zal er zeker voor zorgen dat je verbinding de 23e wordt opgezegd. Ik laat het in goede banen voor je begeleiden!

Reputatie 7
Badge +2

Een kleine update: door een aantal extra administratieve handelingen verwacht ik dat je maandag 27 februari een definitieve bevestiging van de vergoeding zal ontvangen. Ik blijf hier bovenop zitten!

Reageer