Verzameltopic: Hoge Latency sinds 17:45 in gebied 4761KR

  • 18 August 2023
  • 281 reacties
  • 8476 Bekeken


Toon eerste reactie

281 reacties

Krijg mn foto niet toegevoegd. Maar vragen wkrden beantwoord met vragen of opmerkingen nog even geduld,  we houden je op de hoogte. Service die om te janken is.

Reputatie 7
Badge +14

Als je op allerlei verschillende contactkanalen een probleem gaat melden starten al die disciplines een trouble shoot. En dat begint met het identificeren van de klant! Op messenger gaat men dus prima te werk. Nadat ze jouw gegevens hebben zullen ze natuurlijk wel kunnen zien of er al tickets open staat.

Reputatie 2

@Cal @Tommie @Demi @Ishana @Jason 

Via messenger ook maar weer eens het probleem aangekaart. Krijg je dit als antwoord. 🤨

Wij gebruikers worden dus echt niet serieus genomen. Ik ga er dan ook niet op in aangezien het probleem niet binnenshuis zit en er overdag geen problemen zijn.

Het is werkelijk te gek voor woorden hoe onkundig het personeel bij T mobile is. 

 

Ik vindt het al heel wat dat de chat helpdesk al aangeeft dat er een algemeen probleem was.

Reputatie 7
Badge +8

Hi allemaal, zelf lag ik de afgelopen dagen plat door de griep, maar ik ben weer aanwezig en ben gelijk voor jullie achter een update aan gegaan. Ik heb het gelijk intern nagevraagd over hoe het nu precies zit. Zoals eerder in mijn bericht aangegeven, kregen alle links nog een upgrade in de toekomst. Nu is natuurlijk de vraag wanneer precies. Dit was bij mij ook niet duidelijk. Er was nog geen exacte planning bekend wanneer dit gebeurt. Ik heb gevraagd om hier meer prio aan te geven en om een plandatum te krijgen, zodat jullie ook meer duidelijkheid hierover krijgen. 

Om nog even in te gaan op de vragen over de reacties vanuit de klantenservice. Ik snap de verwarring. De melding over latency is intern op opgelost gezet, waardoor andere collega’s bij problemen opnieuw troubleshooten. Nu klopt het dat dit inderdaad niet de oplossing is. Ook hier heb ik melding over gedaan of de melding weer opengezet kan worden, zodat iedereen op de hoogte is dat het nog niet helemaal is opgelost en dat dit pas gebeurt, zodra alle links een upgrade hebben gehad.

Doordat de melding op opgelost staat, is ook de reden waarom het issue ook niet meer vermeld wordt in Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community. We houden jullie uiteraard hier in dit topic op de hoogte en zodra ik voor mekaar heb dat de melding weer openstaat, zullen we dit ook weer delen in het storingstopic.

Zodra we meer weten hierover, zullen we dit delen in dit topic!

Als je op allerlei verschillende contactkanalen een probleem gaat melden starten al die disciplines een trouble shoot. En dat begint met het identificeren van de klant! Op messenger gaat men dus prima te werk. Nadat ze jouw gegevens hebben zullen ze natuurlijk wel kunnen zien of er al tickets open staat.

Deden ze maar eens serieus problemen opnemen 🙄 Mijn messenger bericht was ten 1e een vervolg op een eerder bericht en ten 2e had ik de link van dit topic erin vermeld met de medeling dat er nog steeds problemen zijn en dan nog krijg je als antwoord dat het probleem opgelost zou moeten zijn!!! 😒

Ik heb nog een toevoegende vraag. Aangezien er op het forum ook meldingen komen van gelijksoortige problemen (slechte latency in de avond) van mensen die niet in de regio Roosendaal wonen; zorgt het uitblijven van de software update nu alleen voor problemen in de regio Roosendaal, of moeten alle locaties met eigen apparatuur van t-mobile in de POP dezelfde update hebben en kunnen daarmee nu dus ook andere locaties van t-mobile mogelijk latency problemen hebben?

Reputatie 7
Badge +8

@Shilka Wat ik heb begrepen is dat ze dit voor meerdere locaties nu onderzoeken en gaan updaten waar nodig. Zo blijkt ook dat de link naar Zwolle toe problemen geeft. Voor nu is het dan ook nog work in progress. 

Mochten er andere regio's zijn, die ook dit probleem ervaren, dan willen we hier graag ook aparte topics van de regio's voor, zodat we het overzicht kunnen houden waar en bij hoeveel mensen dit speelt en dit voor verder onderzoek door kunnen zetten naar de techneuten.

Reputatie 2

Ik heb inmiddels de media maar eens gecontacteerd.

Dus kan zomaar zijn dat er binnenkort wat in het nieuws komt te staan.

 

Dank je wel voor je heldere antwoorden Demi, en bedankt voor het scheppen van meer duidelijkheid vandaag!

Reputatie 2

Ik begin in herhaling te vallen, 4711 weer last van hoge latency.

Reputatie 1

Is het niet mogelijk om het contract te ontbinden wegens wan prestatie/niet kunnen leveren van de gewenste snelheid?

In de voorwaarden staat niet onze verbinding is slecht en 100 x overboekt in avond uren waardoor het 56k5 modem verbinding word uit 1997.

Reputatie 2

 

Dit gaat gewoon nergens meer over, T-Mobile.

Echt, jullie zijjn als ISP toch compleet niet meer serieus te nemen. Dit probleem speelt nu al 2 weken.

Hoe hier mee omgegaan wordt is gewoonweg amateuristisch te noemen.

 

Mag hopen dat de media hier inderdaad aandacht aan gaat besteden.

Reputatie 7
Badge +4

Hi allen, ditmaal een bericht met goed nieuws en een duidelijk vooruitzicht! Zoals jullie merken speelt het probleem in een aantal verschillende regio's. Hiervoor hebben wij vannacht, zaterdag en op zondag werkzaamheden en lijnverbeteringen ingepland. Dit betekent dat een deel van jullie morgen als van oudsher goed internet zal hebben, een tweede deel van jullie op zondag en een laatste deel van jullie op maandagochtend. Omdat je als klant verbonden bent met de server via meerdere (back-up) lijnen kan ik lastig een indicatie geven in welke groep je precies zit. Hoe dan ook zal voor eenieder van jullie dit dus vóór maandagochtend verholpen worden.

Ik ben erg blij dat er een duidelijke oplossing in zicht is, wij houden dit nauwlettend voor jullie in de gaten! 💪

Reputatie 1

Je bent niet verbonden met een server maar volgens mij met een Area POP die weer verbonden zit aan een City POP.

Dus waar/welk traject gaat t-mobile dan de lijnverbeteringen doen?

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @b0rg, scherp, het klopt zeker dat de werkelijkheid een stuk ingewikkelder is dan dat ik het hier in Jip-en-Janneketaal uitleg. 😉 De lijnen en POPs in onder andere de regio Zwolle en de regio Roosendaal worden aangepast en ook voeren we her en der kleinere verbeteringen uit. Geen zorgen als je niet in de buurt van deze twee steden woont: we hebben de bottlenecks goed in het vizier en iedereen die zich hier heeft gemeld zal gebaat en geholpen zijn met de werkzaamheden en verbeteringen van dit weekend! 😁

Reputatie 1

Ik volg dit topic al een tijdje maar ik ben het niet eens dat dit deze bottlenecks in het vizier zaten bij t-mobile. Men moet al twee weken zitten zeuren, geen storing bij t-mobile bekend. Of het word onder de pet gehouden om aan de buiten wereld niet te willen tonen. Bellen met de servicedesk word je behandeld als n00b.

 

 

Reputatie 2

Ik volg dit topic al een tijdje maar ik ben het niet eens dat dit deze bottlenecks in het vizier zaten bij t-mobile. Men moet al twee weken zitten zeuren, geen storing bij t-mobile bekend. Of het word onder de pet gehouden om aan de buiten wereld niet te willen tonen. Bellen met de servicedesk word je behandeld als n00b.

 

 

Ze hebben het druk met hun reclame campagne, daar kan je dit soort storingen niet bij gebruiken natuurlijk.

Wat jammer is, want nu hebben ze veel effort gedaan op de eerste lijn zonder op de hoogte te zijn van die storingen. Als ze beter hadden geacteerd en geïnformeerd was het waarschijnlijk eerder opgelost en was er een hoop geld bespaart gebleven.

Had een mailing gedaan naar alle klanten vanwege ons succes merken we dat de capaciteit niet naar behoren is. 

Bla bla bla, wordt opgelost. Doe er een voucher bij voor het één en het ander.  Iedereen blij!

 

 

Reputatie 1

Ik denk eigenlijk dat we t-mobile niet echt de schuld kunnen geven, is gewoon een reseller van internet, tv en telefonie dienst via ODT.

Bij ODT zitten te slapen en is volgens mij een reactieve ipv pro actieve club.

KPN wil al niet eens via ODT leveren dat zegt eigenlijk al genoeg.

Reputatie 2

Ik denk eigenlijk dat we t-mobile niet echt de schuld kunnen geven, is gewoon een reseller van internet, tv en telefonie dienst via ODT.

Nu ga ik even advocaat van de duivel spelen.

T-Mobile verkoopt de dienst en is de opdrachtnemer. Ik heb als consument niets met ODF van doen. Een consument mag van een ISP verwachten dat, in geval van storing, ontzorgd wordt. Hoe moet bijvoorbeeld tante Bep weten dat haar latency slecht is en hoe ze dit kan testen?

Van Ziggo vind en vond ik van alles, maar toen ik last had van de Puma 6 Chipset in de ConnectBox werd ik professioneel en snel geholpen. Van T-Mobile heb ik nu al direct een slechte smaak overgehouden.  

Ik denk eigenlijk dat we t-mobile niet echt de schuld kunnen geven, is gewoon een reseller van internet, tv en telefonie dienst via ODT.

Bij ODT zitten te slapen en is volgens mij een reactieve ipv pro actieve club.

KPN wil al niet eens via ODT leveren dat zegt eigenlijk al genoeg.

Niet met je eens. ODF is weliswaar de netbeheerder, maar T mobile is en blijft verantwoordelijk en heeft maar na te komen en te zorgen dat de klant krijgt waar ie voor betaald. Hoe? Dat vechten ze maar met ODF uit.

Maar laten we hopen dat we na dit weekend verlost zijn van deze ongein. Eerst zien dan geloven 🤞

Reputatie 1

Klopt maar eigenlijk zit t-mobile bij een partij waarbij de dienstverlenig slecht is. Het kan beter ADF heten, Ambtenaren Dutch Fibre. Zo laks op innovatie, ipv6 is na jaren nog steeds er niet. Massa is kassa.

Reputatie 2

Van Ziggo vind en vond ik van alles, maar toen ik last had van de Puma 6 Chipset in de ConnectBox werd ik professioneel en snel geholpen. Van T-Mobile heb ik nu al direct een slechte smaak overgehouden.  

Dat was bij mij namelijk de reden om juist weg te gaan bij Ziggo op het moment dat het mogelijk was. Die dombos daar bleven maar modems swappen en beweren dat het echt aan mijn thuisnetwerk lag…..

Aantal x van modem gewisseld, meerdere monteurs thuis gehad om alles door te meten. Duurde even voordat ze doorhadden dat die Puma chipset echt een stuk stront was.

Ik heb eindelijk af weten te dwingen dat ik mijn Ubee modem kon blijven gebruiken (wat ik nooit terug had gestuurd). Nooit ellende daarmee gehad.

 

Hi allen, ditmaal een bericht met goed nieuws en een duidelijk vooruitzicht! Zoals jullie merken speelt het probleem in een aantal verschillende regio's. Hiervoor hebben wij vannacht, zaterdag en op zondag werkzaamheden en lijnverbeteringen ingepland. Dit betekent dat een deel van jullie morgen als van oudsher goed internet zal hebben, een tweede deel van jullie op zondag en een laatste deel van jullie op maandagochtend. Omdat je als klant verbonden bent met de server via meerdere (back-up) lijnen kan ik lastig een indicatie geven in welke groep je precies zit. Hoe dan ook zal voor eenieder van jullie dit dus vóór maandagochtend verholpen worden.

Ik ben erg blij dat er een duidelijke oplossing in zicht is, wij houden dit nauwlettend voor jullie in de gaten! 💪

 

Mooi verhaal, en wat wordt de compensatie voor ons? 2 weken beroerd internet is niet waar ik voor betaal...

Reputatie 1

Is er al verbetering te merken ?

Is er al verbetering te merken ?

Overdag was er sowieso weinig aan het handje 

Reageer