Beantwoord

Verhuizing: wanneer word ik opgeleverd?


Ik ben medio februari verhuisd ik wil ook op mijn nieuwe adres het internet van t-mobile :). Ik heb mijn wijziging doorgegeven nu staat er in de mail medio maart-april dat ze de glasvezel komen aanleggen. Ik heb gekeken op de website van ODF dat er in de straat al glasvezel is aangelegd weten jullie hoelang dit gaat duren voordat ik weer terug aangesloten ben? ik zit al even zonder internet en mijn internet bundel gaat best hard. 

icon

Beste antwoord door eric 7 April 2023, 08:31

Bekijk origineel

43 reacties

Ze zouden vandaag weer langskomen maar niemand gezien of gehoord dit is nu al de 2de keer! We zijn nu 7 maanden verder kan ik de internet abbo opzeggen dat ik naar een andere ga want dit zijn geen afspraken meer

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Rik1987, ik zie inderdaad ook dat ze vandaag langs zouden moeten komen. Kan je hier morgen over terugkomen? Dan kan ik het namelijk doorzetten naar de jusite afdeling en onderzoeken waarom ze niet gekomen zijn vandaag.

Wat ik ook niet snap is dat ze monteurs sturen terwijl er nog steeds niet gegraven is

Reputatie 7
Badge +9

@Rik1987, dat is inderdaad gek. Zie je nergens een kabeltje uit de grond springen? De wijkcentrale is namelijk al wel opgeleverd in februari. 

Nee helemaal niks niet bij de voordeur of onder de raam of voor de oprit 

Reputatie 7
Badge +9

@Rik1987, bedankt voor je snelle reactie.

We hebben besloten om Fiber aan de digitale mouw te trekken. Zij zullen hier voor je naar gaan kijken en daarna telefonisch contact met je opnemen. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken spreken ze altijd een voicemail in. 

Ze hebben net met mijn contact opgenomen ze hebben mij een mail gestuurd met deze datum

“nieuwe datum waarop onze netwerkpartner de glasvezelaansluiting komt plaatsen is 22-09-2023” 

betekent dat hun gaan graven of komt dat een ander partij doen. Ze had het oven boren bij de buurvrouw en ik kwam er niet uit met haar wat ze precies bedoeld kun jij toevallig opheldering geven?  

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Rik1987 ,

Die details worden niet allemaal naar Odido gestuurd.  De netbeheerder bij jou stemt dat met jou af en daar was het telefoongesprek voor bedoelt. Anders wacht je het bezoek volgende week even af en zorg je dat je erbij bent.

Gisteren heb ik een mailtje gekregen dat de afspraak van aankomende vrijdag niet door kan gaan omdat hier wat mdf infra zegt dat hier volledig asfalt zit wat niet is kort na het mailtje staat hier een monteur aan de deur om te kijken waar ze naar toe kunnen graven en waar de meterkast zit want over een paar dagen komen ze het internet aansluiten. Ik heb de monteur het mailtje laten lezen hij zei oké en is daarna weggegaan. Ik heb een mailtje naar hun gestuurd van wat is nu de bedoeling het is best verwarrend daar heb ik nog geen reactie op gehad. Wat is nu het plan van aanpak?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Rik1987, bedankt voor je terugkoppeling. Als het goed is heb je een voicemail gehad van ons. Er staat inderdaad een nieuwe planning in voor 22-09. Ik begrijp dat het verwarrend is, zou je vrijdag een terugkoppeling willen geven? 

Ze zijn tot op heden nog niet geweest! 

Er is nog steeds niemand geweest. De afspraak was tussen 08:00/12:00 het kan uitlopen daar heb ik begrip voor maar dit word wel echt vervelend zo! Ik zie op de website dat adsl nog steeds word aangeboden en te bestellen is graag stap ik daar na over anders zeg ik alles af en ga ik naar een andere provider. 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Rik1987, ik begrijp je reactie volledig. Wij hebben nog geen terugkoppeling ontvangen. Mocht je willen opzeggen, ontvang ik graag een bevestiging. Laat me weten als ik je van gedachte kan laten veranderen! 

Als het mogelijk is de dsl i.p.v. glasvezel

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Rik1987, ik kan jammer genoeg geen nieuw abonnement met je aangaan. Hiervoor dien je onze klantenservice voor op te bellen. Daar kunnen ze dit voor je in gang zetten! 

Dan ga ik dat doen dankjewel 

Mijn voucher codes zijn op, ik heb 2 dagen geleden met de klantenservice en ze zouden mij de dag er op terug bellen maar geen belletje gehad helaas 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Rik1987, ik heb je zojuist twee nieuwe vouchercodes opgestuurd! 

Reageer