Beantwoord

Verhuizing: wanneer word ik opgeleverd?


Ik ben medio februari verhuisd ik wil ook op mijn nieuwe adres het internet van t-mobile :). Ik heb mijn wijziging doorgegeven nu staat er in de mail medio maart-april dat ze de glasvezel komen aanleggen. Ik heb gekeken op de website van ODF dat er in de straat al glasvezel is aangelegd weten jullie hoelang dit gaat duren voordat ik weer terug aangesloten ben? ik zit al even zonder internet en mijn internet bundel gaat best hard. 

icon

Beste antwoord door eric 7 April 2023, 08:31

Bekijk origineel

43 reacties

Ja doe ik dankjewel 

Reputatie 7
Badge +9

@Rik1987, bedankt voor je snelle reactie.

We hebben besloten om Fiber aan de digitale mouw te trekken. Zij zullen hier voor je naar gaan kijken en daarna telefonisch contact met je opnemen. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken spreken ze altijd een voicemail in. 

Reputatie 7
Badge +9

@Rik1987 Ik heb je een nieuwe vouchercode in een privébericht gestuurd!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rik1987, dit zou nog niet werken omdat je nog niet bent opgeleverd. Als het goed is heb je contact gehad met Fiber over de oplevering en hebben ze je goed geïnformeerd, klopt dat? 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Rik1987, wellicht is de afspraak wegens onvoorziene omstandigheden verzet, maar dan zou het wel zo netjes zijn om jou daarover te informeren - lijkt me. Ik neem morgenochtend contact op met Fiber. Op zondagen zijn ze jammer genoeg niet geopend.

Mijn voucher codes zijn op, ik heb 2 dagen geleden met de klantenservice en ze zouden mij de dag er op terug bellen maar geen belletje gehad helaas 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Rik1987, ik heb je zojuist twee nieuwe vouchercodes opgestuurd! 

Inderdaad even een belletje! Is helemaal goed zou je misschien ook door kunnen geven dat hier nog niet gegraven is.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Rik1987, ik kan jammer genoeg geen nieuw abonnement met je aangaan. Hiervoor dien je onze klantenservice voor op te bellen. Daar kunnen ze dit voor je in gang zetten! 

Reputatie 7
Badge +9

@Rik1987 opnieuw navraag gedaan. Ze gaan contact met je opnemen!

De vouchercode zijn op! 

Reputatie 7
Badge +14

Bij nieuwe glas aansluitingen is een levertijd niet af te geven. Er moet veel worden aangelgd voordat zo'n verbinding gereed is. Zowel op de POP locatie als bij jou thuis. Dit kan van 2 maanden tot een jaar in beslag nemen. Zodra de verbinding gereed is voor gebruik ontvang je een email om een afspraak te maken met Guidion voor de router installatie.

is er een mogelijkheid dat ik nog via de oude aansluiting online kan?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Rik1987, welkom op de Community en gefeliciteerd met je nieuwe woning: dat is altijd een prachtige stap! 😄🏡

Zoals @eric hierboven correct opmerkt, is het bij nieuwe oplevering niet altijd mogelijk om direct een vaste indicatie te geven. Graag check ik voor je hoe de vork in de steel zit natuurlijk! Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan zoek ik gelijk uit wat de huidige opleverstatus is en wat je ongeveer kunt verwachten.

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: Bedankt voor je gegevens! Ik heb meteen contact gezocht met onze Fiber-afdeling. Je wordt binnenkort gebeld met een update zodat duidelijk is wat je precies kunt verwachten.

Graag had ik dit zelf uitgezocht, alleen ik kan de wijkcentrale-planning niet uit het systeem halen, sorry.

Reputatie 7
Badge +9

@Rik1987 ik heb je twee nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privébericht!

Ze hebben net met mijn contact opgenomen ze hebben mij een mail gestuurd met deze datum

“nieuwe datum waarop onze netwerkpartner de glasvezelaansluiting komt plaatsen is 22-09-2023” 

betekent dat hun gaan graven of komt dat een ander partij doen. Ze had het oven boren bij de buurvrouw en ik kwam er niet uit met haar wat ze precies bedoeld kun jij toevallig opheldering geven?  

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Rik1987 ,

Die details worden niet allemaal naar Odido gestuurd.  De netbeheerder bij jou stemt dat met jou af en daar was het telefoongesprek voor bedoelt. Anders wacht je het bezoek volgende week even af en zorg je dat je erbij bent.

Ze zijn tot op heden nog niet geweest! 

Gisteren heb ik een mailtje gekregen dat de afspraak van aankomende vrijdag niet door kan gaan omdat hier wat mdf infra zegt dat hier volledig asfalt zit wat niet is kort na het mailtje staat hier een monteur aan de deur om te kijken waar ze naar toe kunnen graven en waar de meterkast zit want over een paar dagen komen ze het internet aansluiten. Ik heb de monteur het mailtje laten lezen hij zei oké en is daarna weggegaan. Ik heb een mailtje naar hun gestuurd van wat is nu de bedoeling het is best verwarrend daar heb ik nog geen reactie op gehad. Wat is nu het plan van aanpak?

Er is nog steeds niemand geweest. De afspraak was tussen 08:00/12:00 het kan uitlopen daar heb ik begrip voor maar dit word wel echt vervelend zo! Ik zie op de website dat adsl nog steeds word aangeboden en te bestellen is graag stap ik daar na over anders zeg ik alles af en ga ik naar een andere provider. 

Fiber is net langs geweest, maar er ligt geen kabel ik heb al wel het installatie pakket gehad wat gaat er nu gebeuren??

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Rik1987, bedankt voor je terugkoppeling. Als het goed is heb je een voicemail gehad van ons. Er staat inderdaad een nieuwe planning in voor 22-09. Ik begrijp dat het verwarrend is, zou je vrijdag een terugkoppeling willen geven? 

De vouchercode is verlopen, ze komen morgen maar ze hebben hier nog niet gegraven! 

De voucher codes zijn op

Reageer