Beantwoord

Verhuizing: wanneer word ik opgeleverd?


Ik ben medio februari verhuisd ik wil ook op mijn nieuwe adres het internet van t-mobile :). Ik heb mijn wijziging doorgegeven nu staat er in de mail medio maart-april dat ze de glasvezel komen aanleggen. Ik heb gekeken op de website van ODF dat er in de straat al glasvezel is aangelegd weten jullie hoelang dit gaat duren voordat ik weer terug aangesloten ben? ik zit al even zonder internet en mijn internet bundel gaat best hard. 

icon

Beste antwoord door eric 7 April 2023, 08:31

Bekijk origineel

43 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Rik1987, ik heb je zojuist twee nieuwe vouchercodes opgestuurd! 

Mijn voucher codes zijn op, ik heb 2 dagen geleden met de klantenservice en ze zouden mij de dag er op terug bellen maar geen belletje gehad helaas 

Dan ga ik dat doen dankjewel 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Rik1987, ik kan jammer genoeg geen nieuw abonnement met je aangaan. Hiervoor dien je onze klantenservice voor op te bellen. Daar kunnen ze dit voor je in gang zetten! 

Als het mogelijk is de dsl i.p.v. glasvezel

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Rik1987, ik begrijp je reactie volledig. Wij hebben nog geen terugkoppeling ontvangen. Mocht je willen opzeggen, ontvang ik graag een bevestiging. Laat me weten als ik je van gedachte kan laten veranderen! 

Er is nog steeds niemand geweest. De afspraak was tussen 08:00/12:00 het kan uitlopen daar heb ik begrip voor maar dit word wel echt vervelend zo! Ik zie op de website dat adsl nog steeds word aangeboden en te bestellen is graag stap ik daar na over anders zeg ik alles af en ga ik naar een andere provider. 

Ze zijn tot op heden nog niet geweest! 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Rik1987, bedankt voor je terugkoppeling. Als het goed is heb je een voicemail gehad van ons. Er staat inderdaad een nieuwe planning in voor 22-09. Ik begrijp dat het verwarrend is, zou je vrijdag een terugkoppeling willen geven? 

Gisteren heb ik een mailtje gekregen dat de afspraak van aankomende vrijdag niet door kan gaan omdat hier wat mdf infra zegt dat hier volledig asfalt zit wat niet is kort na het mailtje staat hier een monteur aan de deur om te kijken waar ze naar toe kunnen graven en waar de meterkast zit want over een paar dagen komen ze het internet aansluiten. Ik heb de monteur het mailtje laten lezen hij zei oké en is daarna weggegaan. Ik heb een mailtje naar hun gestuurd van wat is nu de bedoeling het is best verwarrend daar heb ik nog geen reactie op gehad. Wat is nu het plan van aanpak?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Rik1987 ,

Die details worden niet allemaal naar Odido gestuurd.  De netbeheerder bij jou stemt dat met jou af en daar was het telefoongesprek voor bedoelt. Anders wacht je het bezoek volgende week even af en zorg je dat je erbij bent.

Ze hebben net met mijn contact opgenomen ze hebben mij een mail gestuurd met deze datum

“nieuwe datum waarop onze netwerkpartner de glasvezelaansluiting komt plaatsen is 22-09-2023” 

betekent dat hun gaan graven of komt dat een ander partij doen. Ze had het oven boren bij de buurvrouw en ik kwam er niet uit met haar wat ze precies bedoeld kun jij toevallig opheldering geven?  

Reputatie 7
Badge +9

@Rik1987, bedankt voor je snelle reactie.

We hebben besloten om Fiber aan de digitale mouw te trekken. Zij zullen hier voor je naar gaan kijken en daarna telefonisch contact met je opnemen. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken spreken ze altijd een voicemail in. 

Nee helemaal niks niet bij de voordeur of onder de raam of voor de oprit 

Reputatie 7
Badge +9

@Rik1987, dat is inderdaad gek. Zie je nergens een kabeltje uit de grond springen? De wijkcentrale is namelijk al wel opgeleverd in februari. 

Wat ik ook niet snap is dat ze monteurs sturen terwijl er nog steeds niet gegraven is

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Rik1987, ik zie inderdaad ook dat ze vandaag langs zouden moeten komen. Kan je hier morgen over terugkomen? Dan kan ik het namelijk doorzetten naar de jusite afdeling en onderzoeken waarom ze niet gekomen zijn vandaag.

Ze zouden vandaag weer langskomen maar niemand gezien of gehoord dit is nu al de 2de keer! We zijn nu 7 maanden verder kan ik de internet abbo opzeggen dat ik naar een andere ga want dit zijn geen afspraken meer

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Rik1987, ik heb je twee nieuwe codes toegestuurd. Ook zie ik dat er een update vanuit ons is geweest! 

De voucher codes zijn op

Reputatie 7
Badge +9

@Rik1987 ik heb je twee nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privébericht!

De vouchercode zijn op! 

Reputatie 7
Badge +9

@Rik1987 ik heb wel een bericht terug van Fiber: De wijkcentrale is op 10 mei in service gesteld, echter is in de straat nog niks aangelegd door civiel. 

Dit houdt in dat de graafwerkzaamheden hier eerst opgezet dienen te worden:

  • Blazen van de kabels van POP naar DP.
  • Lassen van de kabels aan DP
  • Blazen van de kabels van DP naar erfgrenzen
  • Tuinboringen (schieten van kabel naar gevel toe)

 

Huisaansluiting (kabel naar binnen + plaatsing FTU + patching in centrale [vrijgeven signaal]. Ik heb echter geen indicatie op hoelang dit gaat duren. Hierover kan je het beste in contact treden met OPF zelf, dit kan op: 088 - 1633 633. Wel hebben wij navraag gedaan over de situatie. Zodra hier reactie op is wordt er contact met je opgezocht. Daarnaast heb ik je meteen een nieuwe vouchercode toegestuurd!

Ah top tot op heden nog niks van ze gehoord, en mijn voucher is verlopen

Reputatie 7
Badge +9

@Rik1987 opnieuw navraag gedaan. Ze gaan contact met je opnemen!

Reageer