Wensen & Suggesties voor Internet + TV van Odido

  • 30 September 2021
  • 88 reacties
  • 6504 Bekeken
Wensen & Suggesties voor Internet + TV van Odido

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

88 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @iloo, dat is een prachtige wens: ik voeg deze toe aan het lijstje. Bedankt voor jouw suggestie, ik hoop dat we ooit deze mogelijkheid kunnen aanbieden!

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: één nieuwe wens toegevoegd aan de TV-sectie.

 

Reputatie 1

@furfix T-Mobile has recently started shipping the Zyxel T56 for fibre connections. This router has a 2.5Gbit WAN port and ditto LAN port, so it seems faster connections are just around the corner. Furthermore, they now send the Huawei HN8010Ts to XGSPON customers. This ONT even supports 10Gbit, which probably means their ambitions go further than 2Gbit. Patience is a virtue, but I hope they will announce new subscriptions shortly.

@TMTV  Yes, totally agree :) The only problem I see is that I'm on a KPN GPON Network, and I really don't truth KPN upgrading it to XGSPON any time soon in my area, and if they don't do it, even if T-mobile is getting ready with the HN8010Ts, I depend on what KPN wants to do, right?

Ben niet echt tevreden over de laatste update. Wisselen van kanaal duurt lang. Graag oplossen. 

Reputatie 7
Badge +6

@furfix T-Mobile could also decide to install their own XGSPON equipment in the PoP, so you're not entirely at the mercy of KPN. That doesn't mean that >1Gbit speeds are available everywhere immediately after their announcement. Big changes like this are usually made in a staged rollout, so it could take a while before it can be ordered on all fibre connections.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Duon1992, bedankt voor alle feedback, ik zal op punten 2.1 en 6.1 na alles toevoegen aan de wensenlijst. Hieronder specificeer ik waarom beide punten niet worden toegevoegd aan de wensenlijst:

  1. Punt 2.1: Dit is technisch gezien nog steeds een bug, waar weliswaar een workaround voor is, maar dit is niet “working as intended/designed” en daarom ook niet noodzakelijk om aan de wensen/suggesties toe te voegen! 😉
  2. Punt 6.1: Deze mogelijkheid bestaat in principe wel, behoudens voor Adult-zenders maar dat zal niet veranderen vanwege de aard van de content; je kunt per kijkprofiel de leeftijdsrestricties instellen. Wanneer je dit op 18 zet, kun je alles zonder kinderslot bekijken - behalve dan de Adult-zenders.

 

Reputatie 2

Natuurlijk doet TMobile dit wel om meer winst te maken. Ik snap dat je je werkgever verdedigd Jason maar als TMobile zich zo druk maakt om inflatie zou ik ook maar een loonsverhoging eisen van 9% bij je werkgever TMobile.

Reputatie 7
Badge +16

@all We gaan dit topic vanaf januari volledig nieuw leven inblazen in een nieuwe omgeving op de Community. Dit wordt onze zogeheten IDEATION-ruimte en zal later extra belicht worden. Voor nu zijn we met alle betrokken afdelingen aan het checken wat wel en pertinent niet mogelijk is zodat we ideeën en wensen weer kunnen updaten. Voor nu roep ik daarom graag een tijdelijke stop op het toevoegen van ideeën/suggesties zodat we hier straks een revisie op kunnen plaatsen.

Geen zorgen: alle wensen en suggesties worden serieus bekeken. Het gaat er straks ongeveer zo uitzien:

Bron: Got an idea? | inSpired (insided.com)

 

Zodra het zover is, kondigen we het groots aan en komen we met een concrete update waarin alles uitgelegd wordt. Tot die tijd zet ik dit topic (TIJDELIJK) dicht. Bedankt voor alle ideeën en tot snel! 😄

Mocht je nou echt een goed idee hebben of een leuke suggestie willen laten plaatsen? Maak dan een topic aan, dan pakken we die vanaf januari op! 

Reputatie 5
Badge

Heel jammer dat Love Nature niet kan worden toegevoegd!

Kan deze zender ook niet via de TV app?

 

Reputatie 7
Badge +1

Volgens mij als ik de zin goed lees is er de mogelijkheid dat de zender misschien in de toekomst word toegevoegd omdat er staat (nog) niet,  nu is het sowieso al zeer lang stil bij T-Mobile als het gaat om toevoeging nieuwe zenders.

De laatste was Insight en dat is inmiddels alweer een eeuwigheid geleden.

Reputatie 7
Badge +16

Deze wens is verwijderd omdat deze sinds kort geïntroduceerd is als nieuwe tv-app: Alles over de T-Mobile TV App voor LG TV (bèta-versie)! | T-Mobile Community

 

 

My 2 cents;

  • Optie in My T-Mobile Thuis om een andere ONT te registeren. Zodat het niet meer via de klantenservice hoeft met 5 dagen verwerking.

Dan heb ik liever dat het klonen van het serienummer goed blijft werken.

En dat klonen ook mogelijk wordt bij XGS-PON. (als dan nu niet kan)

Dat is een simpeler ingreep om terug te gaan naar de provider ONT.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hallo! 

Ik wil graag de volgende punten voorstellen:

- Ik zou graag via de info knop gelijk de programma details willen zien, nu moet ik daar teveel voor klikken

- Ook kan ik niet zien welk seizoen of welke aflevering er wordt uitgezonden, erg vervelend... 

- Ik mis heel erg de Love Nature zender in het pakket, ik zag in een andere topic van een jaar geleden dat deze 'hopelijk spoedig zou worden toegevoegd', gaat dat daadwerkelijk gebeuren? 

- Ik zou graag alle muziekzenders willen hebben, maar nu moet ik er ook de kinder zenders bij nemen, waarom is dit een combi pakket?

- Is er een mogelijkheid om te stemmen op deze wensen en suggesties zodat voor jullie inzichtelijk wordt welke wensen en suggesties het meest gewild zijn?

Alvast bedankt! 

Ik voeg jouw wensen toe aan de tabellen, bedankt voor je suggesties! 

 

*Met betrekking tot Love Nature: dit ga ik er niet als wens in zetten. We hebben dit meermaals besproken, maar ligt echt bij de desbetreffende omroep. Mocht hier wat in veranderen, dan laten we dat weten.

*Met betrekking tot stemmen op wensen: nee die mogelijkheid is er niet en gaan we ook niet invoeren. We nemen deze tabellen regelmatig door en maken mogelijk wat realistisch mogelijk is. 

Reputatie 7
Badge +16

@LeenGroen We zijn druk bezig om alle bugs te herstellen. Ervaar je het traag zappen op zowel de Kamai (zonder hdd) als de Amulet (hdd) box? 

Goedemiddag @Ollie_nl, we zullen je noteren en op de short-list zetten - mocht het via die weg gaan bij een potentiële beta-test, dan zullen we zeker contact met je opnemen - leuk! 😄

Zet mij ook maar op de short-list :-)

Roll backs zijn niet mogelijk.  Wel kan een moderator de tv box vervangen voor een nieuwe variant.

Wat een vreemde reactie, een rollback naar de vorige versie is altijd mogelijk en ja dat kan zelfs per apparaat. Je kan namelijk ook een groepje beta-testers voorzien van een specifieke versie.

Ik denk niet dat tmob een poll durft op te zetten om de tevredenheid met de nieuwe interface uit te vragen maar misschien is dat iets voor jou of een moderator? Ik denk dat ik niet de enige ben die zich nu oriënteert op een andere leverancier, het is toch lood om oud ijzer. En dan misschien iets breder opzetten dan een artikeltje in de community maar gewoon actief klanten benaderen en uitvragen.

Reputatie 7

Hi @HereIsTom, dit is ook niet mogelijk jammer genoeg! Hopelijk gaat dit in de toekomst veranderen, zoals @BeMu aangeeft. Je zegt dit inderdaad helemaal goed @BeMu

Reputatie 7
Badge +16

@PvC We zijn momenteel druk bezig om de mogelijkheden te onderzoeken. Het TV-team zal, waar nodig, zelf contact initiëren, maar super bedankt voor de referentie - ik geef het voor de zekerheid door! 😄👍 ]

Wegens drukte wordt dit topic volgende week herzien, sorry voor de extra wachttijd.

Reputatie 7
Badge +16

Wens toegevoegd in de TV/RADIO-sectie:

 

Hallo! 

- Ik zou graag alle muziekzenders willen hebben, maar nu moet ik er ook de kinder zenders bij nemen, waarom is dit een combi pakket?

 

Die combi is mij ook niet duidelijk.

Ik heb dan ook alleen die muziek zenders nodig.

Maar een ander punt het is maar 3,75 euro per maand.

Daar kan ik mij dan niet druk over maken.

@Jason

Is er al meer bekend over meer apparaten aangemeld zijn.? 

Dan max 4 naar bijvoorbeeld 6 dat zal een verademing zijn voor ons. 😀👈

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @peter-keetfm, goede vraag! Ik ga informeren bij ons tv-team: thanks voor de reminder! 

Reputatie 7
Badge +16

@peter-keetfm Ik heb een snel antwoord: 4 is als maximum gekozen door T-Mobile en wordt niet uitgebreid naar 6, ook al is de wens er. Ik ga de wens derhalve uit de tabel halen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @louisL, bedankt voor jouw feedback! Ik zal de Wiki nuanceren zodat duidelijk is waarom we ervoor gekozen hebben om deze artikelen “open” te zetten: 

De Wiki is onze digitale kennisbank waarin artikelen staan die mensen op weg helpen. Bijvoorbeeld wanneer het om verbindingsproblemen gaat of guides; er staan troubleshoots in die zonder al te veel poespas omschreven zijn zodat het voor een ieder helder is wat de benodigde stappen zijn. We hebben voorheen de keuze gemaakt om deze artikelen dicht te zetten, maar merkten dat er dan veel vraag naar verbetering/toevoeging is in andere topics. Nu kunnen users reageren op de artikelen en kunnen we daarin met elkaar bespreken wat ontbreekt of wat nog niet lekker loopt. De Community moet een plek blijven waarin iedereen feedback kan leveren en hun vraagstukken kunnen plaatsen, we maken het moeilijker wanneer iemand bij elke troubleshoot een los topic moet aanmaken indien het issue nog niet opgelost is. 

Ik heb punten 1 en 2 toegevoegd aan het Community kopje! 😊

Reputatie 7
Badge +16

Zodra dit gedaan is, laat ik hieronder zien welke wensen verwijderd zijn. Dit gebeurt uiteraard in samenspraak met development en de specialisten.

Reputatie 7
Badge +16

Hieronder het lijstje met verwijderde wensen/suggesties en een korte uitleg van het hoe en waarom:

 

Verwijderd uit Wensen & Suggesties op 17 mei 2023

 

 

  • Gebundeld Native IPv6 en IPv6 optie

 

  • Keuze belbundels want er zijn Unlimited bundels en geen plannen om losstaande Europese bundels aan te bieden. Er wordt al de mogelijkheid geboden om belminuten in het buitenland te gebruiken uit de Unlimited bundel.

 

  • Topics verwijderen: gaan we nog eventjes niet implementeren omdat dit hinder kan opleveren wanneer het topic van een TS langer loopt en meerdere users erin actief zijn.

 

  • Afstandsbediening en share-functie Smart TV App: gaan we (nog) niet doen.

 

  • Indicatie bij opgenomen programma's - Cloud Opnames: dit kun je zelf beheren door gelijk een opgenomen programma te verwijderen of door je partner/mede-gezinslid te vertellen wat je al gezien hebt. Is voor nu niet mogelijk.

 

  • Langer Terug Kijken: is nu niet mogelijk om uit te breiden. Hierin zijn we deels afhankelijk van licenties/afspraken.

 

  • Kanaalnummer: dit is working as intended en zal niet aangepast worden.

 

  • Programma’s delen via TV Anywhere: deze wens snappen we niet helemaal. Je kunt het programma delen met iemand door het door te sturen of bespreekbaar te maken.

 

  • Meer actieve mediaboxen aangemeld: dit gaat niet. Elke mediabox zoals een extra Chromecast of Apple TV wordt gezien als een andere entiteit en ook als zodanig behandeld. Als je dit wilt laten aanpassen, dien je de optie voor registratie te wijzigen en dat gaat nu niet.