Sticky

Wensen & Suggesties voor Thuis

• 30 September 2021
  • 66 reacties
  • 2235 Bekeken
Wensen & Suggesties voor Thuis

Toon eerste reactie

66 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Wens toegevoegd in de TV/RADIO-sectie: 

Reputatie 7
Badge +15

Wens/suggestie toegevoegd aan de Overig-sectie op basis van idee van de gebruiker in dit topic: Darkmode modems | T-Mobile Community

Reputatie 7
Badge +2

Dat is een heel goed punt, bedankt voor de feedback @CrisTien! 😁 Het is altijd leuk om de apps mooier te maken. 🙂

Reputatie 7
Badge +20

Hey @CrisTien,

Leuke suggestie die je geeft, die moeten we zeker implementeren! Naar aanleiding van jouw Tweet heb ik 'm er inmiddels al tussen gezet. Omdat ik vermoed dat het flink wat werk kost om de optie te implementeren verwacht ik alleen niet dat de optie op korte termijn bij de TV Anywhere App wordt gevoegd. Hopelijk mag ik 'm toch snel van het lijstje afstrepen zodat je volop ervan gebruik kan maken. 😉😃

Vooral dat er geen eindtijd staat is lastig. Het gaat om de TV app in smartTVs 

Via Anywhere staat er nog een begintijd bij. Via de app op op TV staat er niets alleen naam programma’s wat bezig is

En dank voor de aandacht

Reputatie 7
Badge +2

Hey @CrisTien,

Leuke suggestie die je geeft, die moeten we zeker implementeren! Naar aanleiding van jouw Tweet heb ik 'm er inmiddels al tussen gezet. Omdat ik vermoed dat het flink wat werk kost om de optie te implementeren verwacht ik alleen niet dat de optie op korte termijn bij de TV Anywhere App wordt gevoegd. Hopelijk mag ik 'm toch snel van het lijstje afstrepen zodat je volop ervan gebruik kan maken. 😉😃

Reputatie 7
Badge +20

Wat ik mis is de eindtijd in de lijst als je via de app op de tv kijkt! 

en de mogelijkheden om een programma te delen (Twitter, Facebook etc.) om iemand een tip te geven.

Bij Ziggo maak ik daar vaak gebruik van. 

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Generator, bedankt voor je suggestie met feedback en uitleg! Ik zal deze plaatsen in de TV-sectie in de originele post. 

Op dit moment wordt de stream gepauzeerd als je het menu opent in de Android TV app (Philips OLED806 TV). Dit zou niet hoeven, het menu wordt immers als sidebar geopend dus de stream kan prima doorlopen.

Maar dit zorgt er ook voor dat het niet mogelijk is om het TV scherm uit te zetten (via de instellingen). Onze vorige TV is stuk gegaan doordat wij de radio (en dus de TV) soms de hele dag aan hebben staan. De monteur heeft ons aangeraden om het scherm uit te zetten tijdens het luisteren naar de radio, maar dit is op dit moment met de app dus niet mogelijk.

Reputatie 7
Badge +15

@coenb Doe ik gelijk: wel eventjes het vriendelijke verzoek om er rekening mee te houden dat er niet altijd op basis van short lists gewerkt wordt met beta's, maar duly noted! 😁

Goedemiddag @Ollie_nl, we zullen je noteren en op de short-list zetten - mocht het via die weg gaan bij een potentiële beta-test, dan zullen we zeker contact met je opnemen - leuk! 😄

Zet mij ook maar op de short-list :-)

Reputatie 7
Badge +15

Goedemiddag @Ollie_nl, we zullen je noteren en op de short-list zetten - mocht het via die weg gaan bij een potentiële beta-test, dan zullen we zeker contact met je opnemen - leuk! 😄

Hoi @coenb, duly noted! 😉👍

De wens staat er al een poosje in en we hopen ermee aan de slag te kunnen binnenkort - dat is geen indicatie voor tijd, maar meer dat het weleens tijd wordt wat ons betreft!

Mochten jullie hier in de toekomst beta-testers voor zoeken, dan houdt ik me van harte aanbevolen.

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @coenb, duly noted! 😉👍

De wens staat er al een poosje in en we hopen ermee aan de slag te kunnen binnenkort - dat is geen indicatie voor tijd, maar meer dat het weleens tijd wordt wat ons betreft!

Ik sluit mij aan bij de wens voor een LG WebOS app voor T-Mobile TV.

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @acfnews, bedankt voor jouw suggestie! Ik heb ‘em meteen toegevoegd aan de Internet-sectie in het topic.

Reputatie 1

IPv6 staat er al bij als wens, maar ik zou ook heel graag native IPV6 willen. Er zijn al jarenlang legio artikelen verschenen, maar geen oplossing.

Steeds meer wordt je tegenwoordig geblocked als je een tunnel gebruikt (bv Netflix, of andere financiële sites) omdat deze tunnels steeds meer als onveilig worden beschouwd (waar ik ook nog wel begrip voor kan opbrengen).

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @louisL, bedankt voor jouw feedback! Ik zal de Wiki nuanceren zodat duidelijk is waarom we ervoor gekozen hebben om deze artikelen “open” te zetten: 

De Wiki is onze digitale kennisbank waarin artikelen staan die mensen op weg helpen. Bijvoorbeeld wanneer het om verbindingsproblemen gaat of guides; er staan troubleshoots in die zonder al te veel poespas omschreven zijn zodat het voor een ieder helder is wat de benodigde stappen zijn. We hebben voorheen de keuze gemaakt om deze artikelen dicht te zetten, maar merkten dat er dan veel vraag naar verbetering/toevoeging is in andere topics. Nu kunnen users reageren op de artikelen en kunnen we daarin met elkaar bespreken wat ontbreekt of wat nog niet lekker loopt. De Community moet een plek blijven waarin iedereen feedback kan leveren en hun vraagstukken kunnen plaatsen, we maken het moeilijker wanneer iemand bij elke troubleshoot een los topic moet aanmaken indien het issue nog niet opgelost is. 

Ik heb punten 1 en 2 toegevoegd aan het Community kopje! 😊

Reputatie 5
Badge

Bruikbare forum software en echte WIKi.

Zowel het forum als de wiki hebben nu een slechte user interface. Standaard forum software zou het forum veel bruikbaarder maken

1. (met bijv. veel minder gebruik van ruimte bij het weergeven van een overzicht (waarom moet ik iedere keer de intro van een topic zien?)
  2. Mogelijkheid om mijn eigen voorkeuren voor de sortering binnen een topic (ik moet nu iedere keer selecteren dat ik Nieuwste eerst wil zien.
  3. Vaste verdeling gewone topics en sticky threads

De wiki is nu gewoon een discussie forum waarbij informatie die in de wiki thuishoort en discussies door elkaar lopen. Een wiki zou m.i. alleen informatie moeten bieden en verwijzen naar het forum voor discussies.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @H3rmien, top dat je deze nieuwe punten hier doorgeeft en laat weten welke benoemde punten jij graag terug zou willen zien! Ik heb jouw voorstel toegevoegd aan de lijst:

Reputatie 1

Opname gezien? Check!

Wat wij missen is een indicatie bij opgenomen programma's in de cloud of je de aflevering al hebt gezien. Wij nemen bijvoorbeeld een dagelijkse spelshow op. In de lijst met opgenomen afleveringen is niet zichtbaar welke opgenomen aflevering we al hebben bekeken. 

Een vinkje achter de afleveringen die al bekeken zijn zou erg fijn zijn. (en dan bedoel ik niet of we toevallig al een aflevering live voorbij hebben zien komen, maar echt het actief aanzetten van een opname)

In het kader van de Cloud opruimen: als er dan toch geregistreerd staat welke opnames al bekeken zijn, kan er misschien ook een optie komen als “alle reeds bekeken opnames verwijderen”. Scheelt een hoop klikken.

Daarnaast ook onze support voor deze reeds door anderen benoemde wensen:  

• Met de pijltoetsen op de afstandsbediening niet doorspoelen, maar 30 seconden verder/terug springen
  • Cloud opnemen vanaf het begin van een programma, ook als je er halverwege in valt
  • LG TV app zodat het kastje weg kan.  

Reputatie 7
Badge +4

Hi @TAVL, top dat je dit aanvult! Dit kunnen wij zeker, merci voor het doorgeven. Ik heb het zojuist aangepast:

Reputatie 7
Badge +10

Wil je ook de Dolby Atmos/DTS:X flag als wish opnemen. Zou dan vooral gelden voor huur/koop content in de shop. Bij 4K-HDR hoort ook Hi-Def geluid. ;)

Reputatie 7
Badge +15

Wens toegevoegd aan de TV-sectie naar aanleiding van de bovenstaande reactie van @TAVL

Reputatie 7
Badge +10

Waarom staat 4K-HDR er eigenlijk nog niet op? Zowel lineair aanbod als videoshop. Hiermee loopt TM achter op de concurrentie en past in het verlengde van verbeterde basiskwaliteit TV. De penetratie geschikte TV's groeit, maar ook andere diensten bieden steeds meer aan. Denk aan Amazon, YouTube en AppleTV+ hebben steeds meer content dat je kunt huren en kopen. Zou mooi zijn als dit ook bij TM mogelijk is. Een actiefilm als 007 of een visueel spectakel als Lord of the Rings wil je toch in hoge kwalteit kijken.

Qua geluid in de videotheek Dolby Atmos flag en/of DTS:X flag toevoegen.

Is toch al vaker op de community voorbij gekomen en verdient dus aandacht. :)

Reputatie 7
Badge +4

Hi @CrisTien, merci voor het opperen! Ik heb deze wens direct toegevoegd aan het lijstje van TV! 😊

Reageer