Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 529 reacties
  • 121175 Bekeken
Hoe stuur je de apparatuur terug?

Toon eerste reactie

529 reacties

Hallo, goedemorgen.

 

Ik heb 9 december het complete pakket retour gestuurd. Ik heb echter al een paar keer een brief ontvangen dat er nog niets ontvangen is bij jullie. Ik heb de track and trace bekeken en daarin staat het als “afgeleverd”

Wat te doen?

 

Reputatie 7

Heel graag gedaan @Mo_123! 😁 Maak er een hele mooie dag van vandaag.

Reputatie 1

Hi Lisa, onwijs bedankt voor je hulp en voor het regelen. Je bent een held! Ik wens je een fijne avond verder.

Reputatie 7

Hi @Mo_123, helemaal super dat je gelijk de verzendbewijsjes met mij deelt! Ik vermoed dat het wifi-punt nog niet binnen is, aangezien het momenteel nog erg druk is bij PostNL. Voor de zekerheid heb ik in ieder geval een aanpassing verricht achter de schermen, waardoor het systeem denkt dat het wifi-punt (al) bij ons is aangekomen. Jij hoeft je dus geen zorgen te maken. Top dat je zo snel aan de bel hebt getrokken. Mocht jij toch nog een e-mail hierover krijgen, dan is dat een automatische e-mail en kan je deze negeren. Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, laat je het dan aan me weten? Ik help je namelijk graag! 😁

Reputatie 1

Hallo @Mo_123 

Zou je dat verzendbewijs hier kunnen uploaden? Dan kunnen de moderators het direct nakijken 👍

Dit is de tweede

Reputatie 1

Hallo @Mo_123 

Zou je dat verzendbewijs hier kunnen uploaden? Dan kunnen de moderators het direct nakijken 👍


Natuurlijk! Het is 1 van deze 2:

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mo_123 

Zou je dat verzendbewijs hier kunnen uploaden? Dan kunnen de moderators het direct nakijken 👍

Reputatie 1

Hi T-Mobile,

 

Ik heb afgelopen week mijn Wi-Fi punt geretourneerd. Verzendbewijs heb ik bewaard.

Nu kreeg ik een mail met een herinnering om de Wi-Fi punt terug te sturen en met het bericht dat de € 70 in rekening gebracht zullen worden.

 

Kan dit nagekeken worden? Alvast bedankt!

Reputatie 7

Hi @melego, super dat jij het verzendbewijsje hebt bewaard en hier hebt gedeeld! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik ben erg blij om te lezen dat jij inmiddels het bericht hebt gekregen dat de apparatuur goed bij ons is binnengekomen. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. Excuses voor het ongemak! Mocht jij nog andere vragen hebben, laat het dan zeker weten. Ik help je graag! ✨

Verzendbewijs heb ik idd.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @melego 

Misschien is je retourpakket nog niet verwerkt dus je kan het beter nog een paar dagen afwachten, heb je het verzendbewijs nog? Die zou je hier kunnen uploaden zodat de moderators het kunnen toevoegen aan je account/profiel.

Beste moderator,

Zojuist een mail ontvangen, dat mijn apparatuur nog niet retour is. Dit is echter op 07-12-2021 bij jullie afgeleverd volgens postnl.

Groetjes, 

Melanie 

Reputatie 7

Hi @zlatan.112, zoals beloofd heb ik jouw profiel in de gaten gehouden! Hopelijk heb jij de e-mail van gisteren zelf ook al gespot: de apparatuur is bij ons binnen. Jij hoeft je dus geen zorgen te maken, want alles is goed aangekomen. Mocht jij nog andere vragen hebben, weet dan dat ik hier voor je klaarsta. Maak er een mooie dag van! 

Reputatie 7

Heel graag gedaan! Yes, dat klopt als een bus. Zodra de apparatuur binnen is, dan ontvang jij per e-mail een bevestiging. Ik blijf het in de gaten houden! 💪

Reputatie 1

Hoi Lisa, bedankt voor je snelle reactie en de oplossing, ik hoop dat het goed komt en daar twijfel ik nu niet meer aan. Nogmaals bedankt.

 

Ik ga ervanuit dat ik een mail krijg ter bevestiging hiervan. 

Reputatie 7

Hi @zlatan.112, super dat jij gelijk het verzendbewijsje hier deelt! Excuses dat dit is gebeurd, ik ga je hier gelijk bij helpen. Het is momenteel erg druk bij PostNL, dus ik zie dat het pakket nog niet bij ons is aangekomen. Zodra dit is binnengekomen, dan wordt dit rechtgezet in ons systeem. Ik wil je graag laten weten dat ik dit deze week voor je in de gaten houd. Wanneer het pakket niet bij ons binnenkomt, dan voer ik een aanpassing uit aan de achterkant zodat het systeem weet dat alle apparatuur netjes binnen is gekomen. Jij gaat dan ook geen boete krijgen! ❤️

Reputatie 1

Bij mij het zelfde, zo snel de mail met de boete sturen, slechte service.

 

terwijl pakket allang is verstuurd, zie bewijs.

 

Reputatie 7

Hi @LiWANG, I'm so happy to see that @Waqqas reassured you! I can give an extra assurance, because I see that the equipment arrived at our distribution centre yesterday. You also received a confirmation email about this, yay. So nothing to worry about, but really great that you kept the shipping receipt. Please let me know if you have any further questions as well and enjoy the rest of your day! 😁

Reputatie 1

@LiWANG

I saw that T-Mobile received the package on the 19th of November, it could take up to a few working days for your returned box to be processed. A moderator should reply here soon and sort everything if there's still an issue 👍

Thus you take my worry away, Waqqas, @Waqqas ,many thanks, nice day!

Reputatie 7
Badge +15

@LiWANG

I saw that T-Mobile received the package on the 19th of November, it could take up to a few working days for your returned box to be processed. A moderator should reply here soon and sort everything if there's still an issue 👍

Reputatie 1

Hello @LiWANG 

I don't think there is a problem since I had the same message while tracking, all should be okay.

Did you receive a reminder via email for example?

Many thanks for your response, Waqqas! @Waqqas 

I have received no reminder from PostNL, but two emails from T-mobile reminding me to return the TV box and i will be charged on this Nov 25. 

I can understand that it may take several days for T-mobile to deal with my case. So I don’t complain anything. My only worry is that the TV package could be loose or lost if sent back and forth. To avoid the unnecessary problem if package lost, i hope T-mobile can receive the package as soon as possible. That’s why i’m here. Thanks! 

Reputatie 7
Badge +15

Hello @LiWANG 

I don't think there is a problem since I had the same message while tracking, all should be okay.

Did you receive a reminder via email for example?

Reputatie 1

Dear T-mobile,

I ended my TV subscribtion, thus I returned the TV box via postnl last week. The case number is BDH76388-1.

Today I track the package and notice that nobody can receive the TV box package. It says the package will be sent back to me...

Could you please have a check? Thanks!

Moderator edit: please don't share personal data in public. 

The proof is appended.

Thanks!

Kind regards,

Li WANG

 

Reputatie 7
Badge +16

@Ericdruijff Het wifipunt is vanmorgen om 09:35 bij ons distributiecentrum retour gemeld, daarom kreeg jij in de tussentijd nog waarschuwende e-mails. Sorry voor de toon van die berichten, het is niet netjes om je een waarschuwing te geven gedurende de periode dat de afmelding nog verwerkt moet worden. Dit proces kan namelijk tot twee weken in beslag nemen. Onze collega's van de verantwoordelijke afdeling zullen het pakketje vandaag registreren als geretourneerd zodat het ook in onze systemen afgemeld kan worden. Daarna ontvang jij geen mails meer van ons. De eventuele berichten die je vanaf vandaag ontvangt, mag je linea recta in de prullenmand doen verdwijnen!

Goedendag, 

 

Ik heb de wifi versterker inmiddels terug gestuurd naar krijg nog steeds brieven dat deze nog niet is ontvangen en ik hiervoor een extra rekening krijg. Het retournummer is XXXX

 

Moderator edit: retournummer verwijderd, deze bevat jouw klantnummer. Graag geen persoonsgegevens plaatsen in een openbaar bericht.

 

Met vriendelijke groet,

Eric Druijff 

Reageer