Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 529 reacties
  • 121471 Bekeken
Hoe stuur je de apparatuur terug?

Toon eerste reactie

529 reacties

Reputatie 7

Hi @Joriannn91,

Geen zorgen! Ook zonder het 3s label en retournummer zal met bovenstaande stappen het pakketje goed landen. Aan de hand van de productcode wordt in ons distributiecentrum de terugzending herkend en zodanig als retour gezien. Het pakketje komt hoe dan ook terecht! 

Reputatie 1

@Boris kun je mij er ook verder mee helpen? Ik heb exact hetzelfde probleem als @pingma. Ik wil graag mijn tv box retourneren.

Reputatie 7

Hi @pingma,

Goed dat je dit bij ons aankaart! Ik zal je direct per privébericht op de hoogte brengen. Dit komt helemaal goed. Spreek ik je daar verder? Alvast heel erg bedankt! 

Hallo, deze maandag stop ik mijn tv-abonnement, dus ik ga de TVbox retouren. Dinsdag kreeg ik email "Bevestiging van je apparatuur (deel)opzegging".
1. "Download het retourlabel via deze link". Maar die link werkt niet: "404! Deze pagina is er niet"!
2. "Lukt het niet om het retourlabel te downloaden? Ga dan met je 3S-code () naar het postkantoor en laat het daar printen". Maar nergens kan ik deze 3S-code vinden.
3."Je kunt ook naar My T-Mobile Thuis, daar vind je instructies als het niet lukt met het retourlabel". In mijn bestelling/Open bestelling staat  "TV-abonnement opgezegd". Maar ik kan geen retourlabel of 3s-code vinden, alleen "Zet het retournummer dat je van ons per e-mail hebt ontvangen op de buitenkant van de doos". Maar ik heb geen retournummer!
Kan Klantenservice T-Mobile Thuis zo vriendelijk zijn mij nogmaals een correcte e-mail te sturen met een werkbare link naar retourlabel, of 3s code, of retournummer?

Reputatie 7

Hi @BeMu, top dat je dit hier aankaart en fijn dat je zo snel de apparatuur hebt geretourneerd! Excuses voor de verwarring en dat jij nu al deze e-mail hebt ontvangen, maar je hoeft je hier geen zorgen om te maken. Zodra het pakket bij ons is binnengekomen doet ons distributiecentrum er maximaal vijf werkdagen over om het pakket te verwerken. Ik vermoed dan ook dat jij heel snel de bevestigingsmail van ons gaat ontvangen. Wil je dit deze week nog even aankijken? Dan ga ik checken of het helemaal in orde komt. Aan onze kant zie ik ook dat het pakketjes netjes is aangekomen, dus hier gaan wij zeker geen kosten voor in rekening brengen. Het is alleen nog net iets te vroeg om hier actie op te ondernemen. 

Reputatie 7
Badge +1

Vandaag een mail gekregen dat de apparatuur nog niet terug gestuurd zou zijn, echter is deze op 2 augustus reeds door T-Mobile ontvangen,  zie onderstaande .

Hier is je pakket

T-Mobile Thuis (Retouren)

Antwoordnummer 15021

 

1117ZZ SCHIPHOL-RIJK

Nederland

De reis van je pakket

  1. 2 augustus 3:00

    Retourzending gesorteerd, wordt overgedragen aan afzender

    Bezorgd op 2 augustus 3:00

  2. 1 augustus 2:57

    Zending is gesorteerd

  3. 30 juli 15:30

    Zending is ontvangen door PostNL

Toon alles

Gegevens van je pakket

Bezorgadres

T-Mobile Thuis (Retouren)

Antwoordnummer 15021

 

1117ZZ SCHIPHOL-RIJK

Nederland

Afzender

OnbekendDit is een tooltip

 

Track & trace-code

3SCFUS8079055

Gegevens

Gewicht: 1,72 kg

Details: 23,5 x 21 x 28,5 cm

Beschrijving

0010191111

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @GCH, de vergoeding wordt verrekend op een eindfactuur, niet direct, sorry voor de verwarring!

Hi @GCH,

Goed dat je het bij ons aangeeft! Ik heb het direct gecheckt en het lijkt erop dat het pakketje zoek is geraakt tijdens de afhandeling hiervan bij PostNL. Geen zorgen - ik heb direct de boete vergoed. Deze zal worden verrekend aan het eind van de maand, maar komt er zeker aan. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. 

Bedankt voor je reactie, maar kan je nog een keer kijken of het goed gaat? Ik zie in mijn online overzicht nog steeds de rekening van €180 en kreeg vandaag weer een mail hierover.

ik heb het bedrag gestorneerd dus er heeft geen afboeking plaatgevonden. Ik hoor het graag, groet

Reputatie 7

Hi @GCH,

Goed dat je het bij ons aangeeft! Ik heb het direct gecheckt en het lijkt erop dat het pakketje zoek is geraakt tijdens de afhandeling hiervan bij PostNL. Geen zorgen - ik heb direct de boete vergoed. Deze zal worden verrekend aan het eind van de maand, maar komt er zeker aan. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. 

Hoi @GCH,

Slim dat je aan de bel trekt, dat ga ik zeker voor je regelen! Dat is een een flinke vertraging bij PostNL zeg. De uiterlijke binnenkomst datum is nu eind juni, waardoor je pakket meer dan een maand de tijd heeft om alsnog binnen te komen. Ik had heel graag ook de herinneringsmails voor je stopgezet, alleen heb ik hier geen mogelijkheid toe. Geen zorgen, je kan de dreigmails met een gerust hart weggooien, dit komt helemaal goed.

Hartelijk bedankt nog voor het retourneren! 😃


Vandaag, maanden na bovenstaande conversatie, wordt alsnog €180 geïncasseerd. Ik begrijp niet hoe dit nu kan gebeuren. Kan hier aub naar gekeken worden want ik heb de incasso nu gestorneerd. Ik vind het echt niet kunnen. Graag spoedig een reactie en een oplossing!

ik heb alles opgestuurd, zie bovenstaande foto.

Reputatie 1

@loemban Zo pardon, pardon, pardon! Ik keek inderdaad verkeerd; niet slim! 😅

Je hebt helemaal gelijk, thanks voor je scherpte! 


😂 geen enkel probleem hoor, zolang jullie de nieuwe 3S-label (3SL…….20149) maar in jullie systeem hebben, zal het wel goed komen!

Omdat ik op de bestelling pagina nog steeds “In behandeling” zag staan, maakte ik me een beetje zorgen😉

Mvg,
John.

Reputatie 7
Badge +16

@loemban Zo pardon, pardon, pardon! Ik keek inderdaad verkeerd; niet slim! 😅

Je hebt helemaal gelijk, thanks voor je scherpte! 

Reputatie 1

Hoi @loemban, ik weet niet of dat voor alle 3S-labels geldt, maar in jouw geval klopt het als een bus! 😄

Ik zie in de track&trace nog niet dat deze op 2 juli bezorgd is, maar wel dat er op 1 juli een update vanuit PostNL kwam met de melding dat de zending wegens drukte vertraagd is. Nu zal het ongetwijfeld zo zijn dat dit inmiddels verwerkt wordt dus geen enkele zorgen, maar houd het voor alle zekerheid nog eventjes in de gaten. Thanks!


Hoi @Jason dank je wel voor je snelle reactie!

Kijk je dan wel naar de nieuwe 3S-label?

Met de oude 3S-label (3SC….639160) zie ik inderdaad “1 juli...Wegens drukte is je zending vertraagd. Deze zal zo snel mogelijk worden bezorgd”. Wat klopt, want de barcode daarvan was wel ingescand door PostNL, maar is niks mee verstuurd, omdat er iets mis ging bij het uitprinten van het plaklabel. Dus die zal nooit worden bezorgd.

Met de nieuwe 3S-label (3SL…….20149), zie ik echter “Bezorgd op 2 juli”. Hiermee is de TV Box verstuurd.

Dus mijn TV Box moet afgelopen zaterdag al bij jullie binnen zijn gekomen?

Mvg,
John.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @loemban, ik weet niet of dat voor alle 3S-labels geldt, maar in jouw geval klopt het als een bus! 😄

Ik zie in de track&trace nog niet dat deze op 2 juli bezorgd is, maar wel dat er op 1 juli een update vanuit PostNL kwam met de melding dat de zending wegens drukte vertraagd is. Nu zal het ongetwijfeld zo zijn dat dit inmiddels verwerkt wordt dus geen enkele zorgen, maar houd het voor alle zekerheid nog eventjes in de gaten. Thanks!

Reputatie 1

Hoi @loemban, slim dat je aan dit aanstipt! Geen zorgen, zo te zien is het nieuwe label goed gekoppeld aan het oude label waardoor wij kunnen zien dat het pakket inmiddels retour is. Daarom weet ik dat dit helemaal goed zal komen. Hartelijk bedankt nog voor het retourneren en geniet nog van het heerlijke weer de komende dagen! 😃


Hoi @Cal bedankt voor je reactie!

Klopt het dat de nieuwe 3S code van de PostNL label eindigt op 20149 (de oude 3S code eindigde op 39160)?

Ik zie dat die op 2 juli is bezorgd.

Mvg,
John.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @loemban, slim dat je aan dit aanstipt! Geen zorgen, zo te zien is het nieuwe label goed gekoppeld aan het oude label waardoor wij kunnen zien dat het pakket inmiddels retour is. Daarom weet ik dat dit helemaal goed zal komen. Hartelijk bedankt nog voor het retourneren en geniet nog van het heerlijke weer de komende dagen! 😃

Reputatie 1

Goedenavond,

Vanmiddag heb ik op verzoek van T-Mobile mijn TV Box met accessoires retour gestuurd. Bij het PostNL punt ging er echter iets mis bij het uitprinten van het adreslabel, waarna de PostNL medewerker een nieuw retourlabel heeft uitgeprint, naar achteraf blijkt met een andere 3S code dan degene die ik via de email van T-Mobile had ontvangen.

Omdat er geen retour nummer in of op de doos zit, vraag ik me nu af, hoe u gaat herkennen, dat de opgestuurde TV Box die van mij is.

Indien u wilt, kan ik u via een DM de oude en nieuwe 3S code toesturen, tezamen met mijn klantnummer. Graag hoor ik of er dan nog meer gegevens nodig zijn.

Met vriendelijke groet,
John.

Reputatie 7
Badge +16

@PG79 Geen dank, graag gedaan! Top dat je gelijk het verzendbewijs meestuurde, dat helpt enorm straks - indien het toch nog niet retour gemeld wordt. Geen zorgen, wat er ook gebeurt: wij zullen ervoor zorgen dat je geen boete/onterechte waarschuwingen ontvangt en kunnen de apparatuur altijd nog afmelden, mocht het zover komen. Tot vrijdag! 🙋‍♂️

Reputatie 1

Dank Jason! Ik stuur vrijdag even een berichtje. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @PG79, jouw retourpakket is op 22 juni op de post gegaan en vervolgens twee dagen later op 24 juni bij de distributie aangekomen, dat is mooi. Nu hanteren onze partners (PostNL en distributie) altijd een verwerkingstijd van minstens zes werkdagen op retourpakketten. Indien het pakketje daarom op vrijdag 1 juli aanstaande nog niet retour gemeld is, zullen wij de TV Box los afmelden. Laat vrijdag eventjes een berichtje achter in dit topic, dan pakken wij het verder op voor je! 😄👍

Reputatie 1

 

Reputatie 1

Beste klantenservice,

ook ik heb hetzelfde probleem als bijna alle posts hiervoor. 
Het pakket met apparatuur is teruggestuurd met een ander verzend nummer (omdat ik geen  printer heb). Hier heb ik afgelopen week met de klantenservice over gebeld. Maar nu ontving ik vandaag toch een herinnering dat de apparatuur nog niet retour was gezonden. 
 

Hierboven vind je het verzend bewijs. 
Dank voor je hulp. 
Paulien

Reputatie 1

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Joy22,

Fijn dat je aan de mouw trekt! Sorry, ik ben het met je eens dat het dubbel geformuleerd is. Je hebt namelijk 30 dagen nádat het TV abonnement definitief is opgezegd. Hierdoor kan je de apparatuur met een gerust hart over een maand opsturen en zal de TV Box absoluut op tijd binnenkomen.

Daarom wil ik je in de tussentijd nog veel kijkplezier toewensen en alvast bedankt voor het retourneren! 😃

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Joy22 

Het zou raar zijn als je de tv box al moet terugsturen terwijl je tv abonnement nog niet is beëindigd, deze moet je dan ook terugsturen nadat je tv abonnement is beëindigd  (na de opzegtermijn).

Reageer