Info

Ik ga verhuizen, wat nu?

  • 15 February 2017
  • 211 reacties
  • 41821 Bekeken
Ik ga verhuizen, wat nu?

Toon eerste reactie

211 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @PPHel, wanneer jij ergens anders gaat wonen en besluit ons mee te verhuizen, wordt een nieuw jaarcontract opgesteld. Dat kan niet op een andere manier worden geregeld.

Wat echter wel mogelijk is: stel jij verhuist en zit nog in je jaarcontract, maar wij leveren niet hetzelfde abonnement op je nieuwe adres, dan kun jij aan de hand van een verhuisbewijs besluiten om je contract met ons te beëindigen. 

Wat als “niet dezelfde snelheid” geldt, is elke snelheid lager dan de aangeboden snelheid op je huidige adres. Stel je maakt nu gebruik van Internet Premium met 1000 Mbit/s (Glasvezel), maar op je nieuwe adres bieden wij enkel Internet Fast met 100 Mbit/s, dan mag jij de keuze maken om je abonnement elders onder te brengen, uiteraard te allen tijde met inachtneming van één maand opzegtermijn.

Is het zo helemaal helder uitgelegd? Mocht ik nog iets kunnen verduidelijken, weet dan dat ik altijd voor je klaarsta! 😊

Reputatie 7
Badge +15

@C.1992

In de doos zit een patchkabel en ONT, het kastje waarin de glasvezelkabel is aangesloten is het glasvezelaansluitpunt. Op dit punt wordt de ONT middels de patchkabel aangesloten.

Reputatie 2

 Je kunt er natuurlijk wél voor kiezen om de bestelling te laten afleveren bij een PostNL afhaallocatie! 😄🏤 Bijvoorbeeld als je al weet dat je niet thuis bent als de chauffeur langs wil komen op het afgegeven tijdstip.

Dit kan alleen via de PostNL app, tot één dag van tevoren tot uiterlijk 22:00 uur. Download de app hier! Vul de Track & Trace code in samen met jouw postcode wanneer je de app hebt gedownload, klik op “bezorging wijzigen” en kies het gewenste PostNL-punt.

 

Dit werkt kennelijk niet, of niet altijd. In mijn geval kan ik wel een andere dag/tijd kiezen, maar geen PostNL punt. Volgens de app is dat voor “dit type pakket” niet mogelijk.

Wel blijkt het mogelijk om de dag meermaals aan te passen, waardoor je steeds een paar dagen verder op kunt schuiven. Ik weet nog niet of daar een limiet op zit, maar met een beetje geluk kan het zo een paar weken vertragen.

Ahh oké :)

moet ik dan het huidige ont kastje terug sturen, of hoe gaat dat ? 😅

Reputatie 6
Badge +2

@TheDoc Tuurlijk! Ik ben direct het systeem ingedoken, maar ik zie nog geen update staan. Ik heb gelijk mijn collega’s van de technische dienst benadert om dit met spoed op te pakken. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @xnpu 

Op het verschuiven zit wel een limiet, had ik laatst gedaan steeds verschuiven alleen herinner ik me niet meer wat de limiet was (lang geleden).

Verder kan de bezorglocatie worden aangepast naar een afhaalpunt maar dit is dus niet altijd mogelijk.

Reputatie 7
Badge +15

@C.1992

Een ONT valt onder accesoires maar die zal je niet meer nodig hebben dus die mag je retour sturen.

Reputatie 7
Badge +15

Hello @rohanmalhotra88 

Your connection will stop on the date you gave while submitting your move and on the same date the connection on the new address will be active i guess.

And for your package have you checked at other neighbours aswell?

Reputatie 1

Hi @Waqqas 

thanks for your quick reply. noted and understood about the connection timing.  I the two and neither had a package. hence I was wondering what to do now :(

Reputatie 6

Hi @rohanmalhotra88, I immediately checked your profile and I see that we didn't send you a package. You can move the modem to your new place, we only ask you to send the Media Converter back to us. You will receive an email with instructions about that around the moving date!

Hallo

ik heb nu T-mobile via koper in een huurhuis. 

ik verhuis binnenkort naar een nieuwbouw woning. Daar ligt een glasvezel aansluiting. Met zo’n kartonnen doosje van KPN erop. Blijkbaar kan ik daar ook T-mobile op krijgen. Ik weet echter niet of, en zo ja wanneer, T-mobile die aansluiting kan activeren. Ik wil dat graag weten voordat ik een verhuizing afsluit.  Ik wil er niet later achter komen dat het maaaaaanden gaat duren omdat er iets is met de technologie van KPN die nog niet door T- mobile ondersteunt word. 
kunnen jullie dit controleren voor mij?

Flere

Reageer