Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Toon eerste reactie

718 reacties

Helaas, ik krijg nog steeds een foutmelding, eerste gas. Goed, verificatiemail ontvang ik ook. Bij de volgende stap blijf ik een foutmelding ontvangen. 

 

Reputatie 3

Hoi mijn odido werkt niet goed ik heb alles gedaan ik kan alleen facturen inzien de rest geeft ie oops hier ging iets mis pagina bestaat niet al een week heb ik dit probleem heb klantenservice gebeld daar zeggen ze dat er een storing is maar is week voorbij. Op community kan mij ook niet helpen als ik iets wil wijzigen of iets wil zien kan ik niet meer ik hoop dat odido snel mogelijk dit voor mij oplost

 

Reputatie 3

 

I also get this message when trying to view my Thuis invoices:

 

“Onbekend adres

Het opgegeven adres komt helaas niet voor in onze systemen. Controleer je gegevens en probeer het nog eens.”


Unknown address
Unfortunately, the specified address does not exist in our systems. Please check your details and try again.
 

Customer service said it’s their fault: T-Mobile NL has been having a storing for weeks, and it will last longer. You cannot view your Mobile and your Thuis accounts together with the same email address. The workaround she proposed is to register 2 different emails to view the 2 different services.

They have just increased their invoices for inflation by ~8%, I’d also like to see the quality of service improving.

 

Ik heb per ongeluk de authenticator entry voor T-Mobilethuis verwijderd. Nu moet ik na mijn ww de 6 cijferige code invullen, maar heb nu geen generator meer.
Hoe herstel ik dat?
Ik heb destijds ook geen backup codes ontvangen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Guitoray, dat is natuurlijk niet zo handig!

Kan je de authenticator opnieuw downloaden? Als het goed is moet dit normaliter weer werken. Zo niet, kun je dan via deze link: https://www.t-mobile.nl/my/tweestapsverificatie proberen om het naar SMS om te zetten?

 

Dit kan ik eventueel voor je doen, echter vind ik geen abonnement op dit e-mailadres of klantnummer. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Ik wil je dan vragen om je telefoon bij de hand te houden, je zult dan een code ontvangen en deze is maar 10 minuten geldig om in te voeren.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @poemeke1, bedankt voor het toevoegen van je klantnummer.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je oude abonnement nog gekoppeld was en je initialen niet gelijk stonden. Ik heb alles ontkoppeld, als je nu inlogt zie je geen abonnementen staan. Zou je opnieuw je abonnementen kunnen koppelen? Als het goed is moet het nu lukken om alles te koppelen. Kun je laten weten of het gelukt is? 

Reputatie 6
Badge +2

@GS1905GS Goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Ik zou graag willen weten of het wel lukt om jouw Mijn Odido omgeving in te zien via de web versie, laat je het mij weten?

Reputatie 3

 HoiTeresa van Odido ik heb alles gedaan app verwijderd via website ingelogd ik kan alleen facturen inzien de rest geeft ie oops hier ging iets mis pagina bestaat niet meer enzo 

 

Reputatie 1

Goedenavond, ik heb hetzelfde probleem als bovenstaande. 

Kom niet meer in My T mobile omdat er een 6 cijferige autheticator code gevraagd wordt. 

Maar ik heb zover ik weet nooit een authenticatie voor My T mobile ingesteld.

Nu heb een nieuw account gemaakt maar daar kom ik niet verder mee, omdat ik dan de melding krijg dat er (logisch) al een account actief is.

Kunnen jullie me hier mee helpen?

 

M.v.g Jaap 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JvanHoeve, bedankt voor het testen. Het lijkt er inderdaad op dat het inactieve abonnement in de weg zit. Hier hebben meerdere klanten last van en ik weet niet wanneer dit opgelost zal worden. Ik heb het doorgezet naar de specialisten, zij zullen het meenemen in het onderzoek.

Hi there, was trying to log in to my Odido account with my old @t-mobilethuis.nl address, but because of the two-step verification, the code was sent to same address @t-mobilethuis.nl that I cannot access since webmail doesn’t work. I don’t use this account anywhere else. 
So besides of help with log in, I’d like to change my log in email address to current one. Was trying to register new account or request to reset the password, nothing works. Can you help please?

Ook ik kan niet mijn thuis abonnement koppelen en heb alles uit dit forum al geprobeerd. Kan iemand checken waarom het niet lukt/helpen?

Melding: 

Onbekend adres

Het opgegeven adres komt helaas niet voor in onze systemen. Controleer je gegevens en probeer het nog eens.

Ik kan ook niet inloggen bij mijn internet abonnement. Mij internet zou op hetzelfde account als mijn mobiel moeten staan, maar als ik inlog staat het er niet bij.

ik zou graag mijn factuur en dergelijke in willen zien, maar als ik een nieuw wachtwoord aanvraag, op .nl/thuis kan ik alsnog alleen deze inlog gebruiken om naar mijn mobiel account te gaan. Als ik daar aangeef een extra internet abonnement te willen toevoegen krijg ik de melding: ‘Te veel records gevonden voor de verstrekte details’ met dan als optie een knop ‘Mijn rekeningnummer klopt wel’. Als ik op dat laatste druk krijg ik alleen een knop ‘klantenservice’ die mij naar de chatbot stuurt. 
 

De chatbot begrijpt deze situatie niet, en als ik de klantenservice bel sta ik drie kwartier in de wacht.

hoe kan ik dit oplossen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @gtoewater, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken maar je abonnement staat al gekoppeld aan dit e-mail adres ***w@live.nl. Als je met dit e-mailadres inlogt dan kom je bij je Thuis Abonnement!

Ik heb een T-mobile thuis abo afgesloten, en had al een 06 abo via T-mobile (via mijn werk). Maar als ik inlog kan ik nergens een het Thuis abo toevoegen(zoals hierboven wordt voorgesteld). Ik zie alleen mijn mobiele info, en de chatbot is echt dramatisch slecht in hulp bieden. Hoe krijg ik inzicht in mijn T-mobile thuis info?

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @GS1905GS, goed om te weten! Dan wil ik nog iets anders uitproberen. Zou je het abonnement willen ontkoppelen en vervolgens opnieuw koppelen aan dit account? Groetjes, Ishana

Reputatie 3

Lukt niet heb nieuwe account gemaakt mail code pakt ie niet 

Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens

Ik krijg telkens fout melding 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @BennnSS, welkom op onze Community!

Heb je toevallig een zakelijk mobiel abonnement? Die kun je namelijk niet koppelen aan je Thuis abonnement. Je zult voor je Thuis abonnement een compleet nieuw account moeten aanmaken.

Reputatie 3

Ik kan thuis internet niet koppelen door die fout melding 

Hey @BennnSS, welkom op onze Community!

Heb je toevallig een zakelijk mobiel abonnement? Die kun je namelijk niet koppelen aan je Thuis abonnement. Je zult voor je Thuis abonnement een compleet nieuw account moeten aanmaken.

Maar ik heb maar 1 prive-email adres, die heb ik nu gebruikt voor nieuwe Thuis abo. M’n zakelijke nummer zit inderdaad op dit zelfde email adres. Die zou ik om kunnen zetten naar m’n zakelijke email? Is dat ook een oplossing? komt mijn prive-adres dan weer ‘vrij’?

Reputatie 2

@Dylandr bedankt voor je snelle reactie.

Deze foutmelding is bij ons bekend. Op dit moment werken we er hard aan om deze foutmelding zo snel mogelijk op te lossen. Het is nog niet bekend hoe lang dit gaat duren. Excuses voor het ongemak.

Is hier nu al meer bekend over? Ik kan al tijden niet bij mijn factuur en andere zaken. Is eigenlijk belachelijk dat ik deze zaken niet kan inzien omdat mijn abonnement niet bekend is. We zijn inmiddels 5 maanden verder en een naamsverandering verder maar het is nog steeds niet opgelost.  

Reputatie 7
Badge +9

@BennnSS dat zou als het goed is moeten werken!

hallo @Odido,

ik heb nog een account van T-mobile, ik heb daar ingelogd en er stond nog een oud contract in dit heb ik verwijderd en geprobeerd om mijn nieuwe internet abonnement te koppelen.

ik krijg als ik alle gegevens heb ingevuld de foutmelding te veel records.

hoe kan ik dit oplossen?

alvast bedankt, tjeerd

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Dylandr, goed dat je hiervoor weer aan de bel trekt.

Ik ben nogmaals voor je gaan kijken en zag dat je initialen en geboortedatum niet overeenkomen. Dit heb ik meteen voor je aangepast, ook heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt zie je geen abonnementen staan. Het moet nu lukken om beide abonnementen te koppelen. Doe dit voor de zekerheid in een webbrowser en niet in de app. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is ja of nee? 

Reageer