Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Toon eerste reactie

718 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb het abonnement nu ontkoppeld @GS1905GS. Lukt het nu om de koppeling te maken? 

Reputatie 7
Badge +1

Als ik wil inloggen krijg ik de melding “oddido heeft je te vaak omgeleid” dit verschijnt telkens als ik wil inloggen

Het werkt ook niet als ik de link verwijderd en opnieuw via de site het probeer

N.B. op mijn iPhone werkt het wel,  wat gebeurt er met mijn mobielklantvoordeel als ik mijn internetsnelheid b.v. verhoog van 100 naar zeg maar 400mb/s of hoger, ik heb nog een contract uit de Vodafone tijd met gratis tv pakketten zolang men klant blijft bij Vodafone en diens rechtsopvolgers.

Reputatie 3

Hoi tommie ja het is gelukt abonnement koppelen. Maar ik kan nog steeds niet inzien me abonnement alleen facturen kan ik inzien

Reputatie 3

Dit krijg ik wanneer ik me abonnement inzien wilt

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Istaclo, I immediately went to check for you and indeed saw that the @t-mobilethuis email address was the main address in your account.  I have changed this to the e-mail address you use to log in to the Community. If you now log in with that e-mail address, it should work. If not, forgotten password should work if all goes well. Can you give me feedback on whether it worked?

Reputatie 7
Badge +9

Lukt het ook niet op een ander apparaat @GS1905GS

Reputatie 7
Badge +1

@Tommie van Odido 

Het inloggen lukt nu wel, dank voor je suggestie.

Wat betreft je opmerking over het verhogen of anderszins aanpassen van de internetsnelheid heb ik het gevoel dat je er toch enigszins naast zit, de contracten zoals indertijd afgesloten met toen nog Vodafone thuis, moesten door T-Mobile een op een worden overgenomen van de A.C.M. 

Het contract welke ik en ook anderen die de gratis tv pakket(ten) hadden naar aanleiding van de toen gehouden actie van Vodafone luide dat deze geldig bleef zolang men klant bleef, deze voorwaarde is door T-Mobile zo overgenomen.

Het wisselen van tussen b.v. de tv pakketten of aan en uit zetten van Ziggo sport of ESPN had geen invloed evenals aanpassen van de internet snelheid,  het enige waarop mijn klantvoordeel kan vervallen is bij het opzeggen van Odido en als ik b.v. na een jaar of twee weer terug zou komen.

Reputatie 3

Nee lukt niet het ligt aan odido zelf na 8gibit upgraden is dit gebeurt 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Tjeerdvw, welkom op onze Community!

Deze melding ontstaat doordat het rekeningnummer te vaak in ons systeem voorkomt. Je geeft zelf al aan dat je een oud abonnement hebt, dit zal de oorzaak dan ook zijn. Dit kan ik voor je oplossen als je een tijdelijk, ander, actief rekeningnummer hebt. Deze kan ik dan in mijn systeem wijzigen en dan kun jij je abonnement koppelen. Na de tijd kun je het rekeningnummer weer terug veranderen. Wil je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en een tijdelijk, ander, actief rekeningnummer? Dan zal ik dit voor je aanpassen!

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @BeMu, ik heb het voor de zekerheid dubbel gecheckt! Wat Tommie aangeeft klopt helemaal. Als je je Internet aanpast op Mijn Odido, zie je ook deze melding staan: 

Let op! Op dit moment maak je gebruik van een verouderd prijsplan. Bij het wijzigen van je internetsnelheid ga je automatisch over naar ons nieuwe prijsplan. Dat kan betekenen dat je voor dezelfde internetsnelheid een andere prijs gaat betalen.

Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

 

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor het testen @GS1905GS! Ik heb het voor je doorgezet naar de specialisten, ook ik kom er niet doorheen. Houd er rekening mee dat dit wat langer kan duren, de verwekingstijd van de specialisten staat op 25 werkdagen. Hopelijk kunnen zij dit voor jou oplossen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @BeMu, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Zou je al je cookies willen verwijderen? Deze melding komt namelijk voor doordat je te veel cookies in je browser hebt.

 

Als je je internetsnelheid verhoogt vervallen je oude acties van klantvoordeel. Je zult dan overgaan op het nieuwe klantvoordeel, dit is €5 per maand korting op je Internet.

Goedemorgen, ik ervaar en de rest van mijn familie ook inlogproblemen. Ik kan wel inloggen maar bij de tweestapsverificatie krijg ik een foutmelding. Ik heb helemaal geen inzicht niks

Hoi,

Ik kan nog steeds niet inloggen in de omgeving om te kijken naar mijn Internet/TV abonnement. Hij gaat elke keer naar de omgeving van mijn mobiele abonnement. Ik heb geprobeerd een nieuw abonnement toe te voegen, maar hij zegt dat mijn adres niet klopt. Het heeft denk ik te maken dat in het systeem mijn mobiele abonnement nog officieel op naam staat van mijn vader (ik heb dit wel veranderd, maar blijkbaar helpt dat niet). Ik zou heel graag inzicht willen krijgen in mijn andere abonnement (Internet en TV).

Heb al verschillende dingen geprobeerd, waaronder het wijzigen van mijn wachtwoord. Niks helpt. 

Wat kan ik het beste doen?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @RickvdW, ik help je hier graag mee.

Ik heb zojuist je mobiele abonnement ontkoppeld van je My T-Mobile account. Zou je kunnen inloggen op een laptop/desktop met je huidige account. Je krijgt dan een pop-up met de knop “Ik heb een abonnement”, klik daarop. Voeg nu eerst je Thuis abonnement toe, lukt dit nu wel? Als dit lukt kun je daarna je mobiele abonnement toevoegen. Lukt dit niet, dan moet ik het doorzetten naar de specialisten. Je kan je mobiele abonnement weer koppelen. Ik zie graag je reactie tegemoet of het gelukt is ja of nee!

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @naytac84, geen zorgen! Ik wil het graag nakijken. Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn OdidoOok ontvang ik graag een screenshot van de foutmelding. Alvast bedankt! 😊 Groetjes, Ishana

Het is voor ons niet mogelijk om in te loggen op T-Mobile Thuis, iedere keer als ik probeer in te loggen met nieuw email adres en nieuw wachtwoord springt hij automatisch naar mijn zakelijk mobile account.

Hoe kan dit opgelost worden

Reputatie 2

Hey @Dylandr, goed dat je hiervoor weer aan de bel trekt.

Ik ben nogmaals voor je gaan kijken en zag dat je initialen en geboortedatum niet overeenkomen. Dit heb ik meteen voor je aangepast, ook heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt zie je geen abonnementen staan. Het moet nu lukken om beide abonnementen te koppelen. Doe dit voor de zekerheid in een webbrowser en niet in de app. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is ja of nee? 

Het is nu gelukt!

Reageer