Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Toon eerste reactie

718 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Philomena, slim dat je hier aan de bel trekt, ik help je graag verder! Op dit moment kan je met één email adres óf een particulier account hebben, óf een zakelijk account. Omdat het email adres waarmee je ook op de Community inlog nu is gekoppeld aan een zakelijk mobiel abonnement kan je dit email adres niet gebruiken voor een particulier abonnement. Daarom raad ik je aan om een particulier account aan te maken met een ander email adres. Dat kan hier: My T-Mobile account aanmaken.

Mocht je nog ergens tegenaan lopen, dan raad ik je aan om mij jouw andere email adres toe te sturen via een privébericht.

Hoe dan ook heb je snel ongelimiteerd toegang tot je account! 😃

Hoi @naytac84, geen zorgen! Ik wil het graag nakijken. Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn OdidoOok ontvang ik graag een screenshot van de foutmelding. Alvast bedankt! 😊 Groetjes, Ishana

Beste Ishana, ik kan geen klantnummer op mijn Odido terugvinden. Wel zie ik de klantnummer op mijn afschrift staan en dat is: 1.21854238

En hierbij de screenshot van de foutmelding

 

Het lukt mij helaas ook niet om in te loggen in Mijn Odido. Er is blijkbaar geen mobiel nummer bekend, maar als ik een code naar mijn mail laat sturen komt er niets binnen. Ik heb het al meerdere keren geprobeerd, maar heb tot op heden niks ontvangen.

 

Groet,

Jorieke

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Jorieke94, daar help ik je graag bij, fijn dat je het laat weten! Ik ben voor je aan de slag geweest en ik heb een nieuw wachtwoord voor je ingesteld. Ik zal je het wachtwoord doorsturen via een privébericht. In het privébericht vind je ook een instructie met hoe je het wachtwoord kan wijzigen.

Ik wens je alvast veel plezier met je account toe! 🙂

Reputatie 7
Badge +9

Hey @naytac84, dat is een klantnummer van een oud mobiel abonnement.

Kan je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik met je mee kijken!

Hola, 

Wil ik inloggen in “mijnodido”, krijg ik het volgende te zien,

Erg knap op 18-11

 

Het inloggen werkt weer. ✌🏻

Zojuist een nieuw abonnement internet + tv thuis afgesloten. Bevestigingsmail ontvangen met daarin een link om een account aan te maken en daarin de overstapservice vragen te beantwoorden. Account aangemaakt maar inloggen is niet mogelijk, blijf de melding krijgen dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord niet juist is. Meerdere malen nu geprobeerd en ook een nieuwe link aangevraagd en account aangemaakt met ander wachtwoord. Steeds hetzelfde probleem. Hoop dat dit geen voorbode is wat ik kan gaan verwachten bij mijn nieuwe abonnement bij T-Mobile. Wachtwoord vergeten optie werkt ook niet omdat ik dan de melding krijg dat het mailadres niet bekend is.

Hoi @pvh23, bedankt voor je melding, apart dat onze website terug in de tijd kan reizen haha! Het is goed om dit een volgende keer wel weer correct te vermelden. In ieder geval fijn om te horen dat het inloggen je weer lukt en ik wil je een heel mooi weekend toewensen! 😄

van hetzelfde!

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Drooneyef, ik wil je allereerst van harte welkom heten bij ons! 

Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat op jouw klantnummer en e-mailadres nog geen My T-Mobile account is aangemaakt. Zou je eens willen proberen om via onze website een heel nieuw My T-Mobile account aan te maken? Hierna zou je zonder problemen moeten kunnen inloggen en direct de status van jouw bestelling kunnen inzien! 

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.


Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 

Hoi,

Ik probeer al een aantal dagen mijn abonnement toe te voegen in mijn account, zodat ik mijn facturen kan zien. Ik blijf een foutmelding krijgen met de mededeling dat ik het op een later moment moet proberen. Dit geld voor toevoegen via de app en op de computer. Graag een oplossing

Hallo @Tommie , ik heb ook het probleem dat ik mijn t-mobile thuis abonnement niet kan koppelen (‘adres niet bekend’). En nu kan ik deze al maanden niet inzien. Kan jij misschien helpen?

Alvast bedankt!

Hoi @Philomena, slim dat je hier aan de bel trekt, ik help je graag verder! Op dit moment kan je met één email adres óf een particulier account hebben, óf een zakelijk account. Omdat het email adres waarmee je ook op de Community inlog nu is gekoppeld aan een zakelijk mobiel abonnement kan je dit email adres niet gebruiken voor een particulier abonnement. Daarom raad ik je aan om een particulier account aan te maken met een ander email adres. Dat kan hier: My T-Mobile account aanmaken.

Mocht je nog ergens tegenaan lopen, dan raad ik je aan om mij jouw andere email adres toe te sturen via een privébericht.

Hoe dan ook heb je snel ongelimiteerd toegang tot je account! 😃

de link werkt niet geeft aan 404 forbidden

Reputatie 7
Badge +5

Hi @streetdancer, ik wil je zeker helpen maar ik zie dat inmiddels ook contact hebt via Twitter. Om dubbel werk te voorkomen houden we het gesprek via Twitter gaande. Zou je in het vervolg via één kanaal contact op willen nemen? Zo voorkomen we fouten of het langs elkaar heen werken. Super bedankt, je hoort via Twitter snel van ons!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Philomena, goed dat je dit aangeeft! Zowel ik als mijn collega’s kunnen bij de links komen, kan je proberen om de links te openen via een incognito browser? Met een rechter muisklik op de links kan je ervoor kiezen om ze via incognito te openen. Ik ben benieuwd!

Hoi @Philomena, goed dat je dit aangeeft! Zowel ik als mijn collega’s kunnen bij de links komen, kan je proberen om de links te openen via een incognito browser? Met een rechter muisklik op de links kan je ervoor kiezen om ze via incognito te openen. Ik ben benieuwd!

Hoi @Philomena, goed dat je dit aangeeft! Zowel ik als mijn collega’s kunnen bij de links komen, kan je proberen om de links te openen via een incognito browser? Met een rechter muisklik op de links kan je ervoor kiezen om ze via incognito te openen. Ik ben benieuwd!

Hoi @Philomena, goed dat je dit aangeeft! Zowel ik als mijn collega’s kunnen bij de links komen, kan je proberen om de links te openen via een incognito browser? Met een rechter muisklik op de links kan je ervoor kiezen om ze via incognito te openen. Ik ben benieuwd!

Nee lukt ook niet,systeem zegt 

Je gebruikersnaam en/of het wachtwoord is onjuist. Probeer het opnieuw.

En als ik een nieuw account probeer aan te maken krijg ik code 404 te zien.

Maar wij zijn op het moment niet in nederland kan dat er iets mee van doen hebben

Reputatie 7
Badge +9

@Philomena dat is inderdaad wel gek. Ben je verbonden met een wifi netwerk? Lukt het wel met een 4/5g verbinding? Zou je een screenshot kunnen delen van de melding?

(dit bericht opnieuw geplaats in een topic dat beter aansluit bij mijn probleem, ik weet niet hoe ik een bericht kan deleten)

Hoi Jeszuyd1980,



Daar help ik je graag bij!



Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen? Dan geef ik je daar de nieuwe inloggegevens!

Zou je mij ook kunnen helpen?

Ik zit met hetzelfde probleem, als ik inlog zie ik alleen gegevens van m’n mobiel, volgens een medewerker moet ik ook gegevens kunnen vinden van TV + Internet maar dat is niet het geval.

Voorheen (t-mobile) moest ik apart inloggen voor TV+internet en ik weet m’n code niet meer van tv.

Daarnaast raakte ik ook al een beetje gefrustreerd dat ik 20 min lang heb geprobeerd met iemand in contact te kunnen komen, zowel chat als telefoon was dat niet mogelijk.

 

terwijl er een account is aangemaakt, lukt het niet

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Philomena 

Ben je er zeker van dat de gegevens juist zijn? Anders kun je via logingegevens vergeten je wachtwoord herstellen.

My T-Mobile is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! Bij My T-Mobile kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.


Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? Of kun je wel inloggen, maar zie je slechts één abonnement (mobiel óf Thuis) in My T-Mobile? Volg dan deze stappen:

  • Gebruik de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij T-Mobile voor thuis te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor thuis daarna toe via de knop 'Toevoegen'.
  • Heb je dezelfde gebruikersnaam of e-mailadres voor My T-Mobile mobiel en My T-Mobile? Dan kan het inloggen problemen geven: je komt maar bij één van beide accounts uit. De oplossing: vraag een wachtwoord reset aan. Je krijgt dan twee mailtjes, om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken. Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt inloggen weer. Na inloggen verschijnt dit scherm en kun je kiezen naar welk account (mobiel of Thuis) je gaat.

 

Ik wil My T-Mobile van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van My T-Mobile gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor T-Mobile abonnementen, maar zakelijke, Tele2, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw My T-Mobile account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de My T-Mobile app gebruiken voor je abonnement voor thuis. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor My T-Mobile of My T-Mobile. De blokken boven de inlog voor MOBIEL en THUIS zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor My T-Mobile brengt je nog steeds naar My T-Mobile. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor T-Mobile voor thuis je naar My T-Mobile brengt. 

Beste, telkens als ik wil inloggen op T-mobile Thuis verspringt deze naar m'n T-Mobile mobiele telefoon inlogpagina. Ik heb al opnieuw een wachtwoord aangevraagd en ingesteld maar hij blijft inloggen op alleen m'n 06 abo. Hoe kom ik bij T-mobile thuis? Ik gebruik hetzelfde email adres.

Hallo Odido,

 

ben nu al twee weken bezig om mijn thuisabonnement in mijn Odido te krijgen maar het lukt gewoon niet. Elke keer krijg ik dezelfde foutmelding. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @priscillax, goed dat je aan de bel trekt, ik sta je graag te hulp! Ik ben meteen in je Mijn Odido account gedoken maar daar vond ik je Internet + TV abonnement terug net als ook twee mobiele abonnementen. Omdat dit een openbaar topic is heb ik je abonnementen voor een groot deel afgeschermd. Zou je een screenshot kunnen plaatsen van wat jij in je account terug ziet komen? Voor mij lijkt het namelijk volledig mogelijk om je Internet + TV abonnement te selecteren. Ik ben benieuwd! 🙂

Klein overzicht van Mijn Odido account.

 

Reageer