Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Toon eerste reactie

718 reacties

Reputatie 1

Hallo,

 

Ik probeer mijn nieuw afgeloten abonnement in te zien via tmobile thuis, maar krijg dit niet voor elkaar vanwege een eerder, oud account.

 

Ik wil dit account graag verwijderd hebben. 

Ik hoor graag wat de opties zijn.

 

Met vriendelijke groet,

 

Erik

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Nijkerker Ik heb gelijk voor jou achter de schermen gekeken en zo te zien is jouw e-mailadres alleen nog geregistreerd voor het mobiel abonnement en niet voor het thuis abonnement. Daarnaast is jouw abonnement voor thuis ook nog niet gemigreerd naar de nieuwe inlog omgeving. Wat ik in dit geval voor je kan doen is een ander e-mailadres koppelen aan jouw thuis abonnement, zodat je voor nu in ieder geval weer in My T-Mobile Thuis kunt. Heb je deze? Zou je mij deze dan in een privébericht willen sturen, dan regel ik het gelijk voor je! 

Hallo T-mobile. Ik kan niet meer in mijn T-mobile thuis omgeving. Alleen nog in de mobiel omgeving. Er werd gevraagd of ik wilde koppelen, dan zou je met hetzelfde mail adres en wachtwoord in beiden kunnen, dat klonk goed. Maar helaas... Ik heb gezocht in de faq's. En kwam de tip tegen om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te vragen, dat heb ik gedaan. Maar helaas, ik loop vast op het punt waar ik inlog bij Mobiel, abonnement wil toevoegen, en dan zegt het systeem dat er op mijn adres geen andere abonnementen bekend zijn. Heb zeker gemaakt dat het adres klopt, dus dat is het probleem ook niet. Ik heb zeer zeker mobiel en glasvezel internet op dit adres en alles staat ook op mijn naam hier. Kunnen jullie het koppelen? Dan kan ik tenminste weer in mijn online omgeving inloggen van 'Thuis'. Alvast bedankt. 

Hi @ellefien, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het e-mailadres uit het systeem gehaald. Kan je kijken of je met je eigen e-mailadres aan je abonnement kan linken? Werkt dit niet, probeer het dan via "Wachtwoord vergeten”, je ontvangt dan een e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen, dan opnieuw je abonnement linken. Laat je mij weten of dit werkt? Talk soon.

Ik krijg dan nog steeds de melding “Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”, dus het koppelen wil nog steeds niet lukken.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ellefien, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het e-mailadres uit het systeem gehaald. Kan je kijken of je met je eigen e-mailadres je abonnement kan linken? Werkt dit niet, probeer het dan via "Wachtwoord vergeten”, je ontvangt dan een e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen, dan opnieuw je abonnement linken. Laat je mij weten of dit werkt? Talk soon.

Hi @ellefien, goed dat je dit aankaart. Ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat je abonnement gelinkt staat aan e-mailadres dat eindigt op *********@t-mobilethuis.nl. Probeer je met dit e-mailadres in te loggen?

Nee, dat e-mailadres is niet van mij. Als het goed is was het e-mailadres ook omgezet bij de contractovername, maar blijkbaar dan dus niet

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ellefien, goed dat je dit aankaart. Ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat je abonnement gelinkt staat aan e-mailadres dat eindigt op *********@t-mobilethuis.nl. Probeer je met dit e-mailadres in te loggen?

Ik kan wanneer ik ben ingelogd het abonnement niet toevoegen. De site geeft namelijk de melding dat het niet mogelijk is mijn telefoonnummer te koppelen(??) Ik heb het contract overgenomen van de vorige huurster (studentenwoning dus gedeeld met het huis), maar zou het toch ook wel fijn vinden om inzage te hebben op het abonnement. 
Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

Een tijd geleden gaf ik aan dat ik mijn mobiel en thuis abonnement niet op één account kon krijgen en daardoor ook bij één van de twee niet kon inloggen. Nu uiteindelijk heb ik dit nogmaals geprobeerd en is het gelukt, het werkt nu perfect. 😁

I also get this message when trying to view my Thuis invoices:

 

“Onbekend adres

Het opgegeven adres komt helaas niet voor in onze systemen. Controleer je gegevens en probeer het nog eens.”


Unknown address
Unfortunately, the specified address does not exist in our systems. Please check your details and try again.
 

Customer service said it’s their fault: T-Mobile NL has been having a storing for weeks, and it will last longer. You cannot view your Mobile and your Thuis accounts together with the same email address. The workaround she proposed is to register 2 different emails to view the 2 different services.

They have just increased their invoices for inflation by ~8%, I’d also like to see the quality of service improving.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @hharold,  ik wil dat je zo snel mogelijk alles kan bekijken. Ik heb dit doorgespeeld naar onze technische dienst. Ik wacht nog even af op een update. Talk soon!

Hallo,

Ik heb gisteren twee abonnementen aangevraagd. T-Mobile thuis en T-Mobile mobiel.
Link in welkom mail om account te activeren levert geen mails op.

Handmatig een account aangemaakt, maar daar kan ik geen abonnementen koppelen.

Postcode / geb.datum combinatie werkt niet

Wat kan ik nu doen om ergens mijn abonnementen en status van de overstapservice te bekijken?

Groetjes,
Harold

@Looij Dat is gek! Ik kan hier een ticket voor aanmaken zodat dit verder onderzocht kan worden waarom jouw adres niet gepakt wordt. Houd er wel rekening mee dat dit een langere verwerkingstijd heeft. Een andere optie is dat je de omgeving voor mobiel en thuis gescheiden houdt. In dit geval kan ik het e-mailadres voor jouw thuis abonnement aanpassen, zodat dit de nieuwe gebruikersnaam wordt waarmee je kunt inloggen voor het thuis abonnement. Laat je me weten welke optie je wilt? Dan ga ik voor je aan de slag!

@Demi  maak maar een ticket aan

Reputatie 7
Badge +8

@Looij Dat is gek! Ik kan hier een ticket voor aanmaken zodat dit verder onderzocht kan worden waarom jouw adres niet gepakt wordt. Houd er wel rekening mee dat dit een langere verwerkingstijd heeft. Een andere optie is dat je de omgeving voor mobiel en thuis gescheiden houdt. In dit geval kan ik het e-mailadres voor jouw thuis abonnement aanpassen, zodat dit de nieuwe gebruikersnaam wordt waarmee je kunt inloggen voor het thuis abonnement. Laat je me weten welke optie je wilt? Dan ga ik voor je aan de slag!

Hoi @Looij, ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat er op je e-mailadres een My T-Mobile Account voor Mobiel actief is. Kan je hier wel in? Zo ja, krijg je dan deze melding bovenaan je scherm: Thuis kan toegevoegd worden. Als je op 'toevoegen' klikt, is een minuut later Thuis toegevoegd aan het account. Lukt dit niet? Duik ik er graag dieper met je in. Ik hoor het graag van je!

@Tommie ja ik kan wel in de My Tmobile omgeving van mijn mobiel. Maar nee, ik krijg geen melding van Thuis kan worden toegevoegd. Als ik dan handmatig zelf dit contract wil toevoegen krijg ik de melding over het adres

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Looij, ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat er op je e-mailadres een My T-Mobile Account voor Mobiel actief is. Kan je hier wel in? Zo ja, krijg je dan deze melding bovenaan je scherm: Thuis kan toegevoegd worden. Als je op 'toevoegen' klikt, is een minuut later Thuis toegevoegd aan het account. Lukt dit niet? Duik ik er graag dieper met je in. Ik hoor het graag van je!

Hoi @Looij, dat is zeker merkwaardig! Ik heb voor je rond gezocht in de accounts en op basis daarvan een aantal wijzigingen uitgevoerd. Graag zou ik je vragen om een nieuw account aan te maken: My T-Mobile account aanmaken. Vervolgens zou je de abonnementen kunnen koppelen.

Geef het gerust aan als het toch nog niet helemaal 100% werkt, hoe dan ook wil ik dit volledig voor je oplossen! 🙂

Hoi @Cal

Ik heb een nieuw account gemaakt en geprobeerd mijn abonnementen te koppelen. Helaas krijg ik bij mijn thuis abonnement onderstaande foutmelding, terwijl het adres klopt.

 

Onbekend adres

Het opgegeven adres komt helaas niet voor in onze systemen. Controleer je gegevens en probeer het nog eens.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Daniela11, fijn dat je in dit topic reageert en sorry dat je bericht erdoorheen is geglipt, ik durf niet te zeggen hoe dit is gebeurd! Ik wilde dit meteen voor je rechtzetten, maar ik was blij om te zien dat je inmiddels beide accounts hebt weten te koppelen.

Geef het gerust aan als je nog vragen hebt. Voor nu wens ik je vooral nog veel plezier met je account toe! 😃

 

Hoi @Looij, dat is zeker merkwaardig! Ik heb voor je rond gezocht in de accounts en op basis daarvan een aantal wijzigingen uitgevoerd. Graag zou ik je vragen om een nieuw account aan te maken: My T-Mobile account aanmaken. Vervolgens zou je de abonnementen kunnen koppelen.

Geef het gerust aan als het toch nog niet helemaal 100% werkt, hoe dan ook wil ik dit volledig voor je oplossen! 🙂

Voor beide hetzelfde email adres gebruikt. Geprobeerd wachtwoorden te resetten maar ook hierna blijft alleen het mobiele abonnement zichtbaar in My T-Mobile

Goedemorgen, ik heb hetzelfde probleem als MarjaBoender.

Ik krijg steeds deze melding als ik mijn T-Mobile Thuis abonnement wil toevoegen aan mijn account: Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.


Ik heb ook een andere internet browser geprobeerd,  ik heb ook een nieuw wachtwoord gevraagd maar werkt het nog steeds niet. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Gnio, leuk dat je graag meer uit je My T-Mobile Thuis account wil halen! Zou je aan kunnen geven wat je precies ziet? Het lukt mij wel namelijk om je facturen in te zien. Omdat ik niet al je factuur informatie wilde delen heb ik slechts een kleine screenshot uit je abonnement gehaald waarop je een deel van de maand december kan zien:

Rekeningen overzicht van @Gnio

Als je een specificatie van de factuur van december, of van de andere maanden wil inzien, heb je rechts van dit overzicht een ‘PDF’ knop. Andere facturen vind je door verder naar onder te scrollen.

Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, veel leesplezier alvast! 😉

Goedemiddag! 

Ik probeerde in te loggen op My T-Mobile Thuis zodat ik de facturen kon inzien maar dat lukt niet. 

Ik heb ook een T-Mobile mobiel abonnement. Het inloggen daar lukte wel. Ik kreeg de optie om de twee samen te voegen: T-mobile Thuis en T-Mobile Mobiel. Dit deed ik en beide account kwamen te voorschijn in een scherm. 

Bij mijn T-Mobile Mobiel account kon ik mijn facturen en informatie zien. Maar bij min T-Mobile Thuis account kwam ik op een blanco scherm toen ik daarop klikte.

Wat doe ik verkeerd of wat is de oplossing hiervoor? 

Ik hoor het graag. 

 

Gino

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @MarjaBoender, ik help je verder! Zou je het inloggen en koppelen eens via een apparaat testen? Je kan ook een andere internetbrowser proberen. Mocht dit niet werken, vraag dan eens een nieuw wachtwoord aan en log daarna opnieuw in. Dankjewel en hou mij op de hoogte!

Help! Ik krijg steeds deze melding als ik mijn T-Mobile Thuis abonnement wil toevoegen aan mijn account: Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @xIlse, fijn dat je hiervoor een reactie plaatst, ik help je graag om de puzzel op te lossen! Zoals je wellicht kan merken aan alle emails die verstuurd zijn ben ik druk bezig geweest om je account aan de praat te krijgen, alleen is het mij nog niet gelukt. Zou je in het inlogscherm een alternatief email adres voor het account kunnen opgeven om te gebruiken? Ik heb een sterk vermoeden dat ik vervolgens wél verder kan komen om je account aan te passen. Ik stuur je via een privébericht je nieuwe inloggegevens toe, dit komt goed!

Reageer