Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Toon eerste reactie

718 reacties

Goedenavond iedereen,

 

Ik ervaar onderstaande melding als ik wil inloggen bij My T-mobile thuis.

 

Dit e-mailadres is gekoppeld aan een ander My T-Mobile account. Voeg je nieuwe abonnement toe aan dit bestaande account om ze te koppelen. Of geef een uniek e-mailadres op om je abonnementen apart te beheren.

 

Andere mensen ook dit probleem?
Of al bekend ermee, en hoe is dit opgelost?

Ik heb al meerdere keren een nieuw wachtwoord aangevraagd maar dat is helaas niet de oplossing.

Reputatie 7
Badge +16

Hi @dimozyne, thanks for staying patient, I know it hasn't been an easy wait! I've reset your password and this should fix the trick regarding the T-Mobile voor thuis subscription. 

I'll send you a private message with your new login details. Please change your password upon logging in: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement.

Reputatie 1

Hi

I’m not able to view my home Internet+TV subscription in my TMoblie account. This is a problem I’ve been having for months now! It’s the 3rd time I mentioning it in this thread. It was not a very big problem until now, just an annoying problem. However, I had to reset my TV box today and as I can’t view my pin code, I cannot even watch TV now.

Technical description: After I login, I try to add my home internet subscription. It then asks for my postal code and my birthday which I enter. After that, I receive this error: “De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.”

Needless to say, I have an active Tmobile home subscription and I’m paying for it every month!

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @David1973, goede vraag! Je kunt je zakelijke account niet koppelen met het Thuis account. Ik wil je vragen om voor Thuis apart in te loggen, met je hoofd e-mailadres die op dit contract staat. Je kunt het beste een nieuw wachtwoord aanvragen, zodat je direct kunt inloggen!

@Driel1973 ook jou help ik graag! Vreemd dat je niet kunt inloggen via de app. Wat heb je precies allemaal getest? Als je kiest voor de knop 'Gebruikersnaam en wachtwoord opvragen', kun je de gegevens opnieuw instellen. In dit geval adviseer ik een nieuw wachtwoord. Werkt dit? Probeer het anders eerst via de browserversie van My T-Mobile, dit moet lukken!

Hallo, ik kan online inloggen op mytmobile echter na de recente veranderingen werkt de app niet meer. Melding ‘je gebruikersnaam en/of het wachtwoord is onjuist’
Ik heb al een aantal tips van dit forum geprobeerd echter het probleem blijft
Graag verneem ik hoe ik weer kan inloggen op de app
Bedankt!
Erik

Hallo,

Ik krijg mijn T-Mobile thuis niet meer in beeld, ik zie enkel mijn zakelijke aansluitingen als ik inlog. Hoe kan ik weer inloggen op T-Mobile thuis?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @jslk, fijn dat je dit laat weten, hier wil ik graag meer voor je in betekenen! Het lukte mij ook niet om te ontdekken waar dit precies mis gaat. Wél lijkt het erop dat de migratie nog niet is doorgevoerd. In ieder geval zal ik hier navraag naar opstarten. 

Ondertussen wil ik heel graag dat je weer in jouw My T-Mobile Thuis account kan. Daarom heb ik een apart wachtwoord voor je aangemaakt waarmee je in My T-Mobile Thuis kan inloggen en ik stuur je die snel in een privébericht toe. 

Ik laat het niet bij deze tijdelijke oplossing zitten en ondertussen gaan we ook aan het hoofdaccount voor je sleutelen!

Hi @jslk, hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik ben meteen met je mee gaan kijken en ik kan je gelukkig laten weten dat dit probleem snel wordt opgelost. Je wordt namelijk nog gemigreerd naar onze vernieuwde T-Mobile omgeving. Zo kun je voortaan na één keer inloggen bij al je gegevens van thuis en mobiel. In het onderstaande topic lees je hier alle ins en outs over: 

Je krijgt vanzelf een e-mail waarin staat dat je wordt overgezet. We zijn nog druk bezig met de migraties, dus je kunt elk moment aan de beurt komen. Vervolgens ben je van het probleem dat je omschrijft af. Als je tot die tijd iets in jouw abonnement voor thuis wilt inzien, laat het dan weten weten. Dan neem ik met liefde een kijkje en stuur ik de informatie naar je toe. 
------------------------------------------------------------------------

Dat werkt dus niet voor mij,  omdat ik bij het invullen van de laatste vijf cijfers van mijn rekeningnummer een melding krijg dat er teveel records zijn en dat ik contact moet opnemen met de klantenservice. Ook dat heb ik al meerdere keren gedaan. Mijn rekeningnummer klopt wel gewoon, mijn oude abo is ondertussen echt wel weg zou ik denken. Intussen kan ik niet bij mijn thuis abo en dus ook niet bij mijn facturen, tv anywhere etc. 

Leuk al dat gemigreer, maar ik blijf ergens hangen!

 

Bovenstaande is opgelost, foutmelding bij resetten wachtwoord was nu opeens weg waardoor ik verder kon met de stappen. 

Ik kan niet meer inloggen omdat ik op een landingspagina beland voor de nieuwe My T-Mobile omgeving. Blijkbaar door een nog heel oud account wat nog in de administratie staat maar al vele jaren niet meer actief. Ik zou deze accounts moeten koppelen maar kan dus niet inloggen. Bij het wijzigen van het wachtwoord krijg ik de melding dat het versturen van het wachtwoord mislukt is. Hierdoor kan ik niet verder. Onderstaand de meldingen die ik krijg:

 

Reputatie 7

Hi @Passie42, helemaal helder - dankjewel voor het aangeven! Ik wens je alle goeds en hopelijk mogen we jou in de toekomst weer bij T-Mobile voor thuis verwelkomen. Maak er nog een mooie middag/avond van! 🍀

Reputatie 1

Nee hoor. Is goedzo. Bedankt. 

Reputatie 7

Hi @Passie42, dankjewel voor het aangeven! Ik wil hier graag voor je achteraan gaan en een verzoek hiervoor indienen bij onze technische dienst, zodat dit wel gaat lukken. Ik zie alleen tot mijn spijt dat jouw abonnement binnenkort stopt. Mijn vraag is dan ook: wil je het onderzoek dat ik inschiet nog afwachten of vind je het fijner als ik jou tot die tijd de informatie die je wilt inzien persoonlijk stuur via een privébericht? Het duurt namelijk altijd een paar dagen voordat het onderzoek succesvol is afgerond. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 1

Hallo, ik wil in de t-mobile app mijn nieuwe internet only abonnement toevoegen aan mijn bestaande telefoon abonnement. 
ik kom op een pagina waar staat dat ik een email krijg zodat ik een 4 cijferige in kan voeren en mijn abonnement dan gekoppeld is maar ik krijg geen email! Ik heb mijn spam folder en ook andere folders nagekeken maar krijg geen mail. Ik heb een aantal keer geprobeerd de knop “geen email ontvangen?” In te drukken maar helaas geen email. 
kunt u mij hierbij helpen?

met vriendelijke groeten,

Pascal

Reputatie 7

Hi @jslk, hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik ben meteen met je mee gaan kijken en ik kan je gelukkig laten weten dat dit probleem snel wordt opgelost. Je wordt namelijk nog gemigreerd naar onze vernieuwde T-Mobile omgeving. Zo kun je voortaan na één keer inloggen bij al je gegevens van thuis en mobiel. In het onderstaande topic lees je hier alle ins en outs over: 

Je krijgt vanzelf een e-mail waarin staat dat je wordt overgezet. We zijn nog druk bezig met de migraties, dus je kunt elk moment aan de beurt komen. Vervolgens ben je van het probleem dat je omschrijft af. Als je tot die tijd iets in jouw abonnement voor thuis wilt inzien, laat het dan weten weten. Dan neem ik met liefde een kijkje en stuur ik de informatie naar je toe. 

Hallo,

 

Ik wil graag weer gebruik kunnen maken van t-mobile thuis. Ik had een abonnement, die opgezegd om gelijk een nieuwe te openen (anders kon ik geen gebruik maken van de gogogodeals). Mijn mobiel abo liep door. Nu kan ik niet meer in thuis inloggen (ook al klik ik op specifiek die link, kom dan automatisch in mobiel) en als ik in het mobiele abo ingelogd ben en ik die wil koppelen met thuis, kan dat niet omdat ik bij het invullen van de laatste vijf cijfers van mijn rekeningnummer een melding krijg dat er teveel records zijn, mijn rekeningnummer klopt wel gewoon. Ik heb echt al van alles geprobeerd en ben er moedeloos van!

 

Wie o wie vindt de oplossing...

Reputatie 7

Hi @Valentijn77, je bent een topper - dankjewel! @Hajar gaat je via die weg verder helpen, omdat het mobiel betreft. We gaan dit voor je fixen. 

Reputatie 3

Hi @Valentijn77 

Zou je mij anders de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledie adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en het email adres dat je gebruikt om in te loggen.

Dan ga ik controleren waarom jij wel een account ziet staan. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Done. Vorige week ook al naar Lisa gestuurd.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Valentijn77 

Zou je mij anders de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledie adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en het email adres dat je gebruikt om in te loggen.

Dan ga ik controleren waarom jij wel een account ziet staan. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reputatie 3

Erwin je haalt wat dingen door elkaar. Hajar praat in dit geval tegen mij.

Hallo

 

ik weet niet van wie dat is maar ik zit bij simpel dus dat zijn niet mijn gegevens.

 

Mvg erwin

Reputatie 3

@Valentijn77

Voor mobiel heb je geen account meer. Ik zie nog wel een Thuis account dat is gekoppeld aan je e-mailadres. 

 

Jawel hoor.

@Valentijn77

Voor mobiel heb je geen account meer. Ik zie nog wel een Thuis account dat is gekoppeld aan je e-mailadres. 

Hallo Valentijn .

ik heb nooit een mobiel account gehad , alleen tv en internet account

maar daar kom ik nu ook niet meer in ,

Mvg erwin

Reputatie 7
Badge +9

@Valentijn77 

Voor mobiel heb je geen account meer. Ik zie nog wel een Thuis account dat is gekoppeld aan je e-mailadres. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Erwin00007,

Het mysterie is ontrafeld hoor! Via een privébericht heb ik je alle details toegestuurd en ik verwacht dat je snel in je account zit. Veel plezier nog met het account! 🙂

Reageer