Sticky

Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!



Toon eerste reactie

583 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hi @erguler,

Great that you ask for help and thanks for the detailed description of your situation! I noticed that you also created a topic for this, namely: Cannot see my new data in My T-Mobile Thuis. Please be aware that, in accordance to our house rules, we recommend you to limit a specific question to a single topic. You’ll soon see me appear with the solution in the other topic! 😃

Ook ik heb hetzelfde probleem. Nieuw contract afgesloten, email gekregen voor registratie van my t-mobile thuis account,maar ik krijg geen email na een wachtwoord aanvraag.


Heb nog 3 dagen om de gegevens van mijn vorige provider door te geven.






Laat maar... is al gefixed!
Reputatie 7
Badge +15

Hoi @pmarinello, daar help ik je graag bij! Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan zorg ik ervoor dat jij straks weer kunt inloggen.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Marcells en @PAT9S, goed dat jullie dit aangeven! Kunnen jullie beide eens via een incognitovenster inloggen? Werkt het dan wel? 🤞

Zo niet, dan hoor ik graag of jullie ook gebruikmaken van een password manager die automatisch de gegevens invult. Als dit het geval is, dan wil ik jullie vragen of jullie je gebruikersnaam en wachtwoord behorende bij de T-Mobile Thuis omgeving handmatig kunnen invoeren. De kans is groot dat het hierna wel lukt. Ik hoor het graag van jullie! 

Ik kan ook niet inloggen. Gisteren aangemeld voor T-Mobile Thuis, kreeg een scherm voor het registreren van een t-mobile account, daar gewoon m'n gmail account gebruikt en ondanks ik een bevestiging heb gekregen dat het account geactiveerd is kan ik niet inloggen. Wachtwoord aanvragen werkt niet voor zowel m'n gmail als m'n t-mobilethuis.nl account.





Kan iemand me hiermee helpen?
Reputatie 1

Hoi ik heb net een ‘my T-mobile thuis’ account aangemaakt en ik kan ook inloggen, maar bij elke pagina die ik probeer, krijg ik de response “Oeps! Hier ging iets mis. Je bent op een pagina die er even niet is.” Kunnen jullie dit fixen?

Helaas werkt ook dit niet…ben inmiddels zover dat mijn tmobile thuis account het óf niet meer doet óf het wachtwoord het niet meer doet.

Ik kan ook niet inloggen. Gisteren aangemeld voor T-Mobile Thuis, kreeg een scherm voor het registreren van een t-mobile account, daar gewoon m'n gmail account gebruikt en ondanks ik een bevestiging heb gekregen dat het account geactiveerd is kan ik niet inloggen. Wachtwoord aanvragen werkt niet voor zowel m'n gmail als m'n t-mobilethuis.nl account.





Kan iemand me hiermee helpen?








  • Inloggen met gmail zegt dit email adress kan niet gebruikt worden

  • Inloggen met t-mobilethuis.nl geeft aan inlog gegevens onjust

  • Aanvragen wachtwoord via gmail, geeft aan dat ik een t-mobilethuis.nl account moet gebruiken

  • Aanvragen wachtwoord via t-mobilethuis.nl email geeft ook de melding dat ik een t-mobilethuis.nl account moet gebruiken...

  • Andere browsers hebben dezelfde issues



Nog steeds geen oplossing en ook ik moet binnen 3 werkdagen m'n gegevens van de andere provider doorgeven.
Reputatie 1

Hoi ik heb net een ‘my T-mobile thuis’ account aangemaakt en ik kan ook inloggen, maar bij elke pagina die ik probeer, krijg ik de response “Oeps! Hier ging iets mis. Je bent op een pagina die er even niet is.” Kunnen jullie dit fixen?


Wellicht helpt @Jason of @Sander taggen? Ik zie soms heel even gegevens van mij in beeld, vóór er een errorpagina verschijnt. Vast makkelijk te fixen, maar wel lullig als je net hebt besloten naar T-mobile over te stappen..

Reputatie 7
Badge +8
Hi @FishSt1ck, zo te zien is het inmiddels gelukt! Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust en alvast van harte welkom bij T-Mobile Thuis! 🙂
Reputatie 7
Badge +15

Goedemorgen @JdeJonge, welkom bij Thuis! 

Als het goed is, kun je nu weer volledig gebruikmaken van My T-Mobile Thuis zonder dat je foutmeldingen op de pagina's ziet, klopt dat? Er zijn geen obstructies meer in jouw account, het leek een tijdelijk issue te zijn met het opstarten van bepaalde applicaties waardoor de pagina's slechts kortstondig getoond werden wanneer jij inlogt. Gebeurde dit trouwens bij verschillende internetbrowsers of slechts bij eentje?

Indien ik je ergens anders mee kan helpen, let me know!

Goedemiddag,





Hoera mijn ouders hebben vervangende apperatuur gekregen 🙂


Installeren , dodelijk eenvoudig, echter voor de installatie heb ik een pincode nodig die eenvoudig te vinden is in hun my t-mobile thuis......


alleen krijg ik met die vraag alleen vragende ogen , en via hun e-mail komt op verzoeken voor een wachtwoord ook niks binnen ? kan ik even een pb'tje sturen om hier uit te komen ?





bvd,





Paul
Reputatie 1

...

Als het goed is, kun je nu weer volledig gebruikmaken van My T-Mobile Thuis zonder dat je foutmeldingen op de pagina's ziet, klopt dat? Er zijn geen obstructies meer in jouw account, het leek een tijdelijk issue te zijn met het opstarten van bepaalde applicaties waardoor de pagina's slechts kortstondig getoond werden wanneer jij inlogt. Gebeurde dit trouwens bij verschillende internetbrowsers of slechts bij eentje?

Indien ik je ergens anders mee kan helpen, let me know!

Hi @Jason op mijn mobiel ging het wel goed (vanilla Chrome 91.0.4472.120 op Android 9). Net getest in Firefox en Brave op m’n laptop en die liepen allebei nog steeds stuk. Toen even in Firefox (89.0.2) de ‘verbeterde bescherming’ uitgezet en de ‘i don’t care about cookies’ extensie en toen deed ie het wel. Bij Brave (1.26.67) stond ‘shields up’. Daar ligt het aan de instelling ‘trackers & ads blocked (standard)’. Als je die op ‘allow all trackers & ads’ zet, dan werkt de site wel. Kan dus nog iets beter qua accessibility :wink: .

Reputatie 6
Badge +2
Hey Paul, dat kan zeker! Ook kunnen ze zonder problemen contact met ons opnemen. Dan geven we na een verificatie de TV pincode gelijk door aan je ouders. ☺️
Ook voor mij hetzelfde probleem als eerdere mensen aangaven: ik ben een nieuwe klant, heb me zojuist aangemeld. Wel heb ik eerder bij jullie een internet abonnement gehad, die heb ik moeten opzeggen omdat ik moest verhuizen. Nu ga ik weer verhuizen naar een eigen appartement en heb ik weer een nieuw abonnement bij jullie aangevraagd, met nieuwe inloggegevens. Bij het aanvragen van mijn t-mobile thuis wachtwoord kreeg ik meteen de melding dat mijn wachtwoord al was aangevraagd. Ik heb echter nog steeds niks binnen.


Ik vroeg me ook af of dit misschien fout is gegaan omdat ik wel mijn privé email-adres hetzelfde heb ingevuld als de eerste keer dat ik bij jullie klant was.. (ik heb wel een ander t-mobile thuis e-mailadres aangevraagd)


Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Goede avond,

Ik wil een account aanmaken (T-Mobile thuis account) maar ik ontvang geen mail! Wat gaat er mis?

Goedemorgen, helaas lukt het inloggen via de webbrowser Mozilla Firefox niet. De inlogpagina geeft een error melding weer, ook na aanpassing van de cookie instellingen.

Via de T-Mobile app lukt het wel en wordt de inlogpagina in de browser geopend.

 

Kunt u mij hierbij helpen?

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @mksvb, welkom op de Community!

Graag help ik je meteen met het maken van een account, we gaan ervoor zorgen dat deze ook bij jou geactiveerd wordt. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan pak ik het zo snel mogelijk op en kun jij vanmiddag inloggen op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account! 😉

Reputatie 1

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Ik heb me aangemeld met mijn Gmail-account en de login gaat naar een foutpagina. Help alstublieft.

Ook ik loop tegen het probleem aan dat inloggen op my T-mobile Thuis niet werkt.


of ik nu met het t-mobile e-mailadres of met het e-mailadres waarmee ik de bestelling heb geplaatst probeer in te loggen het resultaat is het zelfde.


krijjg melding email adres en ww gaan niet samen


goed begin!!!


Groet dirk
Reputatie 7
Badge +20

Hallo @nu1silva 

Kom je niet op de inlog pagina? Ik keek net en ik ervaar daar geen problemen mee. Probeer het eens via een andere browser of andere apparaat.

Reputatie 7
Badge +8
Hi @Dirkjs, geen zorgen, dat gaat lukken! Op welke manier probeer je in te loggen? Voordat je de eerste keer in kan loggen moet je eerst het My Thuis account activeren via de link in de e-mail die je van ons hebt ontvangen. De e-mail is verzonden op 3 juni dus ik vermoed dat er net te snel bij was met inloggen 😉 Mocht je nog problemen ervaren laat het dan zeker weten!
Reputatie 1

Hello @Waqqas

sorry als ik niet duidelijk was. Ik kan naar de inlogpagina gaan maar als ik inlog krijg ik de melding "Oeps! Hier ging iets mis."

Ook ik kan geen wachtwoord krijgen met mijn @t-mobilethuis.nl mailadres.


Ik gebruik de link uit de welkomsmail en heb precies de handleiding gevolgd, maar krijg steeds de melding:





'Het e-mailadres [...]@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.'





Dus hoe kan ik nu inloggen? De telefonische klantenservice raad me al een paar dagen aan later nog eens te bellen omdat het drukker is dan ze gewend zijn, dus daar heb ik ook niet veel aan. Ik wil graag m'n overstap gegevens invullen.


Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +15

Goedemiddag @nu1silva, bedankt dat je de foutmelding meestuurt, zo kunnen we duiden waar het probleem vandaan komt! 

Er zijn geen algemene problemen met My T-Mobile Thuis ofwel de inlogpagina van het dashboard (de link is klikbaar), daarmee kunnen we voorzichtig concluderen dat er problemen op serverniveau of in de browser zijn. Welke browser en browserversie gebruik je op dit moment? Ik heb het aan mijn kant met Chrome en Firefox geprobeerd en kom zonder foutmelding op de pagina terecht:

Kun je het nogmaals proberen, in bijvoorbeeld incognitomodus en met een andere browser, alsjeblieft? Probeer ook meteen cookies te verwijderen:

Cookies verwijderen in Chrome

  1. Klik op de 3 puntjes rechtsboven > 'Geschiedenis' > 'Geschiedenis'
  2. Klik in de linkerbalk op 'Browsegegevens wissen'
  3. In het menu 'Browsegegevens wissen' heb je bovenin de optie om browsegegevens te wissen vanaf het eerste gebruik tot en met alleen het laatste uur.

Indien het nog niet lukt, geen zorgen! Laat het me weten, dan pak ik het zo snel mogelijk verder op voor je!

Reageer