Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Toon eerste reactie

718 reacties

Helaas lukt het mij ook niet om in te loggen bij T mobile thuis. Mijn wachtwoord lijkt niet te kloppen, maar een nieuwe aanvragen lukt ook niet omdat die link al verlopen was voordat ik de e-mail binnen kreeg. Is er een andere manier om een nieuw wachtwoord te krijgen? Alvast dank!
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Hanzsz, welkom op de Community!

Wat gebeurt er wanneer je inlogt op je mobiele telefoon, een tablet of andere PC/laptop? Kun je eens controleren of dit ook voorkomt wanneer je een andere browser gebruikt (zoals Opera, Brave of Edge)? 

Maak je gebruik van een streng antivirusprogramma? Heb je pop-up/adblockers die je aan hebt staan? Wat gebeurt er wanneer je de cache leegt en cookies verwijderd? 

Een heus vragenvuur, excuses, maar zo komen we achter de oorzaak en kunnen we het verhelpen!

???

Goedemiddag! Ik probeer in te loggen in My T-mobile Thuis om facturen te bekijken. Echter het e-mail +wachtwoord wat ik altijd ervoor heb gebruikt: werkt niet meer. 

Als ik een nieuw wachtwoord probeer in te stellen, krijg ik een melding: Met deze gegevens is het niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen. Probeer het opnieuw met de juiste gegevens. 

Welke juiste gegevens? Zo blijf ik in een oneindige loep proberen om in te loggen.. 

Kan ik verder geholpen worden? Ik heb de facturen nodig voor administratie en vergoedingen voor thuiswerken..

Hoi, ik krijg geen wachtwoord reset mail toegestuurd. Kunnen jullie me helpen. Gr. A
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Soraya88, om je te helpen, heb ik het wachtwoord gereset. De nieuwe inloggegevens ontvang je zo in een privébericht van me. Laat me weten of het daarmee lukt - aan onze kant is het getest en het inloggen lukt!

Verander zo gelijk je wachtwoord naar eigen smaak: My T-Mobile Thuis.

Reputatie 7
Hey @Griebs,



Binnen je My T-Mobile Thuis omgeving kun je je e-mail adres vinden. Een nieuw wachtwoord kun je hier aanvragen. Met dat e-mail adres kun je ook gebruik maken van je webmail. Wel zo handig!



Hoi @Sannehet & @A.nsk.e ik wil jullie vragen om mij een privébericht te sturen met jullie postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jullie IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!

Hi, after I've ordered a T- Mobile Thuis package, I have never received a confirmation email. Also I cannot create a Thuis account. Even if I click on passwort reset etc. I don't receive any mails. Could there be an error with the mail address I used for my order?

Hey @Griebs,



Binnen je My T-Mobile Thuis omgeving kun je je e-mail adres vinden. Een nieuw wachtwoord kun je hier aanvragen. Met dat e-mail adres kun je ook gebruik maken van je webmail. Wel zo handig!



Hoi @Sannehet & @A.nsk.e ik wil jullie vragen om mij een privébericht te sturen met jullie postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jullie IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!






Nogmaals maar...

Waar vind ik dat e-mailadres?
Reputatie 7
Badge +8

Hi @Avoara , I've checked if I could find your email address in the system, that you also use on here. But I can't find any subscription. Since you didn't receive any confirmation email, I'm not sure if the order went through. Can you send me a private message with your zip code, house number, date of birth and the last four digits of your bank account? I will check if I can find the subscription with these details and if there is any mistake in the email address. If there is no subscription found, you can try to order the Home subscription again at our website

Reputatie 2

Probleempje…

Alle stappen inmiddels doorlopen, 80.000 nieuwe wachtwoorden, refreshes, directe links volgen etc. verder en het ziet ernaar uit dat er iets anders niet goed zit…

Ik wil heel graag inloggen voor T-Mobile Thuis, maar wat ik ook doe, ik kan alleen maar in mijn mobiele omgeving…

Help? :)

Ik probeer een My T-Mobile Thuis aan te maken maar krijg telkens terug: met deze gegevens is dat niet mogelijk oid. Mijn gekozen wachtwoord voldoet aan de eisen.
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RLeltz, als ik het goed begrijp, krijg jij dus niet de optie voor Thuis en Mobiel te zien wanneer je net ingelogd bent (de twee kopjes/buttons), klopt dat?

Zou je een screenshot van je scherm kunnen maken, alsjeblieft? Heb je jouw cookies verwijderd en de cache geleegd en een andere browser geprobeerd?

In Chrome

  1. On your computer, open Chrome.
  2. At the top right, click More More.
  3. Click More tools and then Clear browsing data.
  4. At the top, choose a time range. To delete everything, select All time.
  5. Next to "Cookies and other site data" and "Cached images and files," check the boxes.
  6. Click Clear data.
Reputatie 7
@Griebs Als je ingelogd bent op My T-Mobile Thuis dan vind je het e-mailadres odner het kopje 'Mijn gegevens'. Bij de contactgegevens zie je dan jouw T-Mobile Thuis e-mailadres staan. Onder 'Instellingen' > 'E-mail' kan je eventueel de instellingen van je e-mailadres aanpassen.



@RobinKuit Dat gaan we oplossen! Met welk e-mailadres probeer je de account aan te maken? De eerste keer moet je je @t-mobilethuis.nl e-mailadres gebruiken, daarna kan je eventueel ook inloggen met je eigen e-mailadres. Als je de link uit de e-mail volgt dan kan je een wachtwoord ingeven en zou je in moeten kunnen loggen. Mocht het niet lukken stuur mij dan even een privébericht, dan kijk ik met je mee!

hallo,

ik probeer in te loggen, maar dit lukt niet meer.

geen idee wat mijn inloggegevens zijn, te lang geleden dat ik die gebruikt heb.

Heb alles al geprobeerd, maar krijg geen het niet voor elkaar.

 

Groet, Jan-eric

Reputatie 2

Klopt als een bus! Ik ga van het inlogscherm direct naar mijn mobiele-pagina.

Zowel Chrome als Edge geprobeerd en beide ook de cookies verwijderd, cache geleegd en browsergeschiedenis verwijderd (just to be sure)…

Ik heb de screenshots even via een PM naar de gestuurd, aangezien er e-mailadres en telefoonnummer op staat ;)

 

Hoi @RLeltz, als ik het goed begrijp, krijg jij dus niet de optie voor Thuis en Mobiel te zien wanneer je net ingelogd bent (de twee kopjes/buttons), klopt dat?

Zou je een screenshot van je scherm kunnen maken, alsjeblieft? Heb je jouw cookies verwijderd en de cache geleegd en een andere browser geprobeerd?

In Chrome

  1. On your computer, open Chrome.
  2. At the top right, click More More.
  3. Click More tools and then Clear browsing data.
  4. At the top, choose a time range. To delete everything, select All time.
  5. Next to "Cookies and other site data" and "Cached images and files," check the boxes.
  6. Click Clear data.

 

@Brian ik heb het mailadres nodig om in te loggen... Dus jouw optie werkt niet
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @je van den Bosch, dat wil ik meteen herstellen voor je! Stuur me een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN, alsjeblieft. Dan zorg ik ervoor dat je straks weer kunt inloggen op My T-Mobile Thuis!

Reputatie 2

Hoi @RLeltz, als ik het goed begrijp, krijg jij dus niet de optie voor Thuis en Mobiel te zien wanneer je net ingelogd bent (de twee kopjes/buttons), klopt dat?

Zou je een screenshot van je scherm kunnen maken, alsjeblieft? Heb je jouw cookies verwijderd en de cache geleegd en een andere browser geprobeerd?

In Chrome

  1. On your computer, open Chrome.
  2. At the top right, click More More.
  3. Click More tools and then Clear browsing data.
  4. At the top, choose a time range. To delete everything, select All time.
  5. Next to "Cookies and other site data" and "Cached images and files," check the boxes.
  6. Click Clear data.

Screenshots via een PM kan niet blijkbaar… Wel wat info in je PM, maar hierbij de gecensureerde screenshots :)

 

Inloggen myT-mobile lukt niet voor activatie nieuwe SIM kaart!

E-mail adres is ook niet toegankelijk dus ik loop vast.

 

Kan iemand mij helpen het email adres van My T-Mobile te wijzigen zodat ik de nieuwe SIM kaart kan activeren?

Bijvoorbeeld inlog gegevens naar huis adres of via ander medium sturen na verificatie?

 

Bedankt!

Reputatie 7
Hey @Griebs, ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zoek ik je e-mail adres gelijk op.

Beste moderators,

Ik kan niet inloggen in My t-mobile thuis. Als ik een wachtwoord aanvraag doe met de door mij ingestelde email, krijg ik geen mail binnen. Ik kan ook niet inloggen op de webmail van ….@t-mobilethuis.

Hopelijk kunnen jullie mij snel helpen.

 

Met vriendelijke groet,

Tim

Hoi @Ditishetdan, geen zorgen - je bestelling is netjes bij ons binnengekomen! De reden dat jij nog een oude bestelling ziet, is omdat er bij meerdere bestellingen hetzelfde e-mailadres is gebruikt. My T-Mobile haalt daarmee nog de oude bestelling omhoog, want deze is daaraan gekoppeld. Voor de oude bestellingen kan ik het e-mailadres veranderen, waardoor je de juiste bestelling alleen nog ziet. Wil je mij laten weten via een privébericht waar ik deze in kan veranderen? Dat kan je doen door op mijn naam te drukken. Alvast heel erg bedankt!

Vreemd is dit. Krijg je een verzoek een privebericht te sturen en dan wordt er niets mee gedaan en niet op gereageerd (ook niet na herinnering).

Is er nog een andere moderator die mij kan helpen, want ik zie op de website alleen nog mijn geannuleerde bestelling?

@Brian Ik ben nieuwe klant, en wil graag mijn eerste rekening bekijken op my tmobile. Ik heb nog niet eerder ingelogged en vraag een wachtwoord aan. Ik krijg een melding dat er een link is gestuurd naar alle bekende mail adressen. Echter krijg ik geen mail in mijn gmail inbox. Ik kan niet bij de webmail komen van het tmobile adres, omdat ik daar juist het wachtwoord voor aanvraag. Registreren voor dit forum ging wel gewoon goed.



En nee, er is ook geen email in mijn spam mapje.



Dank voor de hulp.
Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @T-mobiel thuis, het is opgelost: jouw My T-Mobile Thuis account is aangemaakt en ik zal de inloggegevens naar je versturen via privébericht. Pas hierna meteen jouw wachtwoord aan naar smaak: My T-Mobile Thuis Mijn gegevens!

Reageer