Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Toon eerste reactie

718 reacties

Hoi @m13z, ik heb jouw wachtwoord gereset en heb een tijdelijk wachtwoord ingesteld. Geen zorgen, deze kun je straks meteen aanpassen zodra je ingelogd bent. Het tijdelijke wachtwoord stuur ik per privébericht naar je zodat je alles paraat hebt voor jouw My T-Mobile Thuis account.

Helemaal geweldig!

Dank voor je hulp, het is gelukt.

 

Ok, ik heb inmiddels maar gewoon gebeld met de klantenservice. Het is gefixt.
Reputatie 7

Hi @Kaiwren, great that you found this topic! I'm more than happy to help you with this. Can you please send me a private message (by clicking my name) with your zip code, house number, date of birth and the last four digits of your bank account number? If you can also let me know with which email address you're trying to login, I will try to figure out where this goes wrong. I want to fix this for you! ☘️

Reputatie 2

Hoi @rensx.ox,

Fijn dat je een screenshot mee kon posten, zo weet ik beter waar je tegenaan loopt!

Ik ben meteen in onze systemen gedoken en met gemak kon ik jouw Thuis abonnement vinden. Daarentegen was dit niet zozeer het probleem, maar juist dat je Thuis abonnement een koppeling wilde maken met een oud mobiel abonnement. Ik ben aan het knutselen geweest en ik kan je zeggen dat het mij is gelukt om je Thuis abonnement nu helemaal bereikbaar te maken. Via een privébericht zal ik je het wachtwoord toesturen dat ik voor je heb aangemaakt en de specifieke pagina binnen My T-Mobile waar je dit kan wijzigen.

Laat het gerust weten als je verder nog vragen hebt. Ik ben blij dat je nu weer optimaal van jouw My T-Mobile account kan genieten! 😃

 

Hi Cal,

Wat apart dat er nog een oud mobiel abonnement in het systeem stond. Fijn dat het eindelijk is opgelost en zag dat je een privé bericht hebt gestuurd. Zal er meteen even naar kijken.

Thanks!

Hoi @Alexvanleeuwen, van harte welkom op de Community en bij T-Mobile! 🙋‍♂️

Jouw aanvraag was nog niet doorgelopen in het ordersysteem; dit heb ik nu wel handmatig gedaan. Je ontvangt binnen nu en tien minuten e-mails met daarin de vraag om je wachtwoord in te stellen. Het komt helemaal goed! 😄

Het werkt, erg bedankt voor de snelle (re)actie!

Beste T-Mobile Moderator,

 

Ook ik krijg het volgende bericht “Het is met deze gegevens niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen.

Probeer het nogmaals met de juiste gegevens of vraag opnieuw een wachtwoordwijziging aan.”

 

Ik heb vier keer een nieuw wachtwoord aangevraagd, met verschillende wachtwoorden, en via de laptop en mobiel. Toch krijg ik telkens dezelfde melding.

 

Graag jullie oplossing.

 

Groeten,

 

Michael

Hallo moderator,

Ik ervaar hetzelfde probleem. Bestelling gedaan, met de link uit de e-mail een wachtwoord aangemaakt dat voldoet aan de richtlijnen, gebruikgemaakt van het @tmobilethuis.nl e-mailadres en vervolgens de foutmelding:

Het is met deze gegevens niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen.

Probeer het nogmaals met de juiste gegevens of vraag opnieuw een wachtwoordwijziging aan.

Nu twee keer geprobeerd, in verschillende browsers, maar hezetlfde resultaat. Graag hulp.

Met vriendelijke groet,
Taco

Hallo moderator,

Ik ervaar hetzelfde probleem. Bestelling gedaan, met de link uit de e-mail een wachtwoord aangemaakt dat voldoet aan de richtlijnen, gebruikgemaakt van het @tmobilethuis.nl e-mailadres en vervolgens de foutmelding:

Het is met deze gegevens niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen.

Probeer het nogmaals met de juiste gegevens of vraag opnieuw een wachtwoordwijziging aan.

Nu twee keer geprobeerd, in verschillende browsers, maar hezetlfde resultaat. Graag hulp.

Met vriendelijke groet,
Taco

Hier heb ik ook last van.

Met de nieuwe omgeving hoef je maar één inlog te gebruiken om toegang te krijgen tot al jouw abonnement. De specifieke pagina voor jouw T-Mobile Thuis rekeningen vind je hier: Rekeningen.

 

De nieuwe T-Mobile omgeving bevat echter nog geen T-Mobile voor Thuis zaken, ook de directe link waarnaar je verwijst werkt niet en redirect terug naar de mainpage waarop de mobiele aansluitingen getoond worden @Cal.

 

Reputatie 1

Hoi @M.Blom,

Slim dat je hulp inschakelt!

Met de nieuwe omgeving hoef je maar één inlog te gebruiken om toegang te krijgen tot al jouw abonnement. De specifieke pagina voor jouw T-Mobile Thuis rekeningen vind je hier: Rekeningen.

Geef het gerust aan als je er nog vragen over hebt, ik maak het graag duidelijk voor je. 🙂

@Cal 
Zoals @Gerrit078 aangeeft: de oplossing die je aangeeft, was mij al aangeraden via de chat-hulp… maar het werkt niet.
Ik kan prima inloggen, maar krijg alleen de facturen voor mijn mobiele abonnement te zien. De directe link naar de rekeningen voor T-Mobile Thuis toont een blanco pagina met alleen de voettekst, en verwijst daarna automatisch door naar de thuispagina.
Als ik probeer mijn T-Mobile Thuis account handmatig in het overzicht toe te voegen, krijg ik dit te zien:

Voortaan maar één keer inloggen.
Je kunt je eigen mobiele T-Mobile abonnementen nu toevoegen. Dit kan ook met PrePaid, Tablet en 4G voor Thuis. Zakelijke abonnementen kunnen niet toegevoegd worden. T-Mobile Thuis kan nu ook nog niet, dit volgt later wel.


Er is dus geen optie om mijn Thuis-facturen in dit overzicht te zien, maar ik kan ze ook elders niet raadplegen.
Reputatie 7
Badge +4

Hoi @M.Blom,

Een kleine update: als het goed is kan je inloggen via hetzelfde inlogscherm voor twee aparte accounts als je óf twee aparte email adressen gebruikt, óf twee verschillende wachtwoorden gebruikt indien je één email adres wil koppelen aan My T-Mobile. Een nieuw wachtwoord kan je aanvragen via: Inloggegevens Opvragen.

Mocht je toch ergens tegenaan lopen, geef gerust een seintje, ik zit hier graag voor je bovenop!

Hallo @Gioia

 

Bedankt voor je reactie en bedankt voor de hulp. Het is gelukt. 

 

Groetjes 

Het is gelukt. Dank Piotr :D

Ik heb inmiddels even met de klantenservice gebeld en de oorzaak van het probleem is duidelijk: als je een ingangsdatum in de toekomst hebt, kun je ook pas vanaf de ingangsdatum inloggen op My T-mobile Thuis. Aangezien je wel binnen 3 werkdagen via My T-mobile Thuis de overstapservice moet activeren, is dit niet zo handig, maar via een telefoontje naar de klantenservice kan dit ook geregeld worden. Dus mijn probleem is nu opgelost, hopelijk hebben anderen hier ook iets aan. 

 

It's working now!  Thank you @Jason for your quick help. 

Reputatie 1

@Lisa Yes, that’s clear to me. There is no problem then. I wish you a nice week ahead.

Reputatie 1

Hi. I’m a T-Mobile Thuis customer. A few month ago I had a problem. When I tried logging into T-mobile thuis, it did not show me my home internet subscriptions and instead tried listing my mobile subscriptions which I do not have (Thank God!)

Now, I’m facing the same problem again! I’m logging in and I see a page which asks me for my mobile subscriptions. (This happened after a forced T-Mobile Update page showing up and claiming I have a linked account or something similar to that. Whatever!) How can I get rid of this super annoying problem? I’m a home internet customer, not a mobile customer and I’d like to view my home internet subscriptions which are currently not accessible in any way!

Last time a kind moderator did something in the back and the problem was fixed. I wish it can be fixed again.

Furthermore, I’m sorry but I have to mention that your IT department is doing a terrible terrible job! Up until last night I was able to login in, not only using my email address as the username, but also by using my email address concatenated to “mtm” string at the end! I have no idea what kind of a hacky thing they’re trying in the backend but they’re clearly messing thing up in an attempt to unify accounts across home and mobile. I’ve been a software developer for 10 years now across two countries and I’ve never seen such a mess anywhere.

Reputatie 1

Goedemorgen all, we hebben een workaround gevonden die in de meeste gevallen zou moeten werken. Indien je inlogproblemen ervaart en niet terecht kunt komen in de Thuis-sectie van de My-omgeving, probeer dan onderstaande methode uit:

Dezelfde gebruikersnaam

Heb je dezelfde gebruikersnaam voor My T-Mobile mobiel en My T-Mobile Thuis? Dan kan het inloggen problemen geven: je komt maar bij één van beide accounts uit.

De oplossing: vraag een wachtwoord reset aan. Je krijgt dan twee mailtjes, om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken.

Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt inloggen weer. Na inloggen verschijnt dit scherm en kun je kiezen naar welk account je gaat.

Jason,

Dat is een prima oplossing. Een betere oplossing was geweest alle klanten die zowel thuis als mobiel bij jullie afnemen een verplichte reset te laten doen. Dat jullie ontwikkelaars dit niet zagen is 1 ding, maar dat testers en project managers het niet zien is wat anders. 

Ik ben te huur tegen een zeer redelijk uurtarief….just saying :-)

 

Reputatie 1

Yep, geregeld, bedankt! Had te maken met mijn oude account bij T-Mobile.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Leej00w,

 

Goed dat je het aangeeft, ik ga het direct in orde maken voor je! Je kunt binnen nu en een uur een account aanmaken. :wink:

Hoi @Leej00w,

 

Goed dat je het aangeeft, ik ga het direct in orde maken voor je! Je kunt binnen nu en een uur een account aanmaken. :wink:


Bedankt, is gelukt.

Reputatie 3

@Cal ik kreeg net via de mail wel een oproep mijn wachtwoord te veranderen. Kwam dat van jou?

Reputatie 7
Badge +16

Hi @dimortizp, I’ve fixed the issue immediately. Sorry for the inconvenience! I’ve sent the new password to your profile via private message. If there’s anything else I can assist you with, feel free to ask. I’d be more than happy to help! :smile:

Reputatie 7
Badge +15

Hi @dimortizp 

Could you try it in another browser or from another device? I just checked and it works fine.

You can also use your @t-mobilethuis.nl email instead of your private email.

 

Het is gelukt, dank je wel!

Reageer