Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Toon eerste reactie

718 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan @J0lene! Veel plezier met je abonnement. Als ik iets anders voor je kan doen, geef een seintje. Stay safe! 💪

Goedemorgen @semsalabim020, goed dat je het aangeeft, daar gaan we gelijk wat aan doen!

Ik ben direct je profiel ingegaan en zie dat je inmiddels een geactiveerd T-Mobile Thuis account hebt. Je hebt je succesvol kunnen registreren nu, klopt dat? Zo niet, ga ik er meteen achteraan voor je. Geef een seintje en ik zorg ervoor dat we het 100% functioneel krijgen! 💪😉

 

 
Dank voor je bericht Jason. 
Het is inmiddels (na bellen met KS) gelukt. 
 


 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @hharold,  ik wil dat je zo snel mogelijk alles kan bekijken. Ik heb dit doorgespeeld naar onze technische dienst. Ik wacht nog even af op een update. Talk soon!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @RamonVicent, er bleek nog een oud abonnement in ons systeem te staan waar het gewenste @t-mobilethuis e-mailadres aan gekoppeld was. Dit heb ik nu kunnen deleten zodat je een account aan kunt maken: My T-Mobile Thuis account. Succes en als je hulp nodig hebt, geef een seintje. De Community is er altijd voor iedereen! 😄

Goedemorgen @tdenheijer, het is eindelijk gelukt om het e-mailadres bij je vorige abonnement weg te halen. Als het goed is, kun je nu dan toch echt een My T-Mobile Thuis account aanmaken. Sorry dat het zolang duurde, er zat een obstructie in de koppeling die het verwijderen hinderde.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @rickd 

Heb je het ook geprobeerd via de website op de inlog pagina voor T-Mobile thuis en dan ik heb nog geen account?

Anders is het even wachten op de reactie van een moderator die hopelijk morgen zal reageren.

@Mimi-1907 

Ik probeerde net ook een wachtwoord aan te vragen als test om te kijken of ik de mail krijg maar ook bij mij komt hij niet aan..

Morgen helpt een moderator je hopelijk verder.

Reputatie 7
Badge +15

@rickd @Mimi-1907 

Mailtje kwam net bij mij binnen, bij jullie ook?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @rickd, fijn dat je aan de bel trekt! Ik maak het graag voor je in orde. Kan je mij hiervoor via een privébericht voorzien van jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, en de laatste vier cijfers van jouw IBAN? Hiermee kan ik het direct voor je fiksen!

Hey ​​​​@Mimi-1907, ik zie dat je rond half 12 een nieuwe wachtwoord reset email hebt ontvangen, hopelijk is het je deze keer wel gelukt? Anders ga ik er graag voor je achteraan!

Zoals altijd @Waqqas hartelijk bedankt voor de hulp! Ik kan ook erg de moeite van de follow-up en het zelf testen waarderen. :smile:

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @xIlse, fijn dat je hiervoor een reactie plaatst, ik help je graag om de puzzel op te lossen! Zoals je wellicht kan merken aan alle emails die verstuurd zijn ben ik druk bezig geweest om je account aan de praat te krijgen, alleen is het mij nog niet gelukt. Zou je in het inlogscherm een alternatief email adres voor het account kunnen opgeven om te gebruiken? Ik heb een sterk vermoeden dat ik vervolgens wél verder kan komen om je account aan te passen. Ik stuur je via een privébericht je nieuwe inloggegevens toe, dit komt goed!

Goedemorgen @Zoë92, het is opgelost, je kunt binnen nu en tien minuten weer een poging wagen! 😉 Er bleek nog een oud abonnement in het systeem te staan waar jouw @t-mobilethuis adres aan gekoppeld was. Die is nu daar verwijderd waardoor het e-mailadres vrijgekomen is. 

Als ik nog iets anders voor je kan doen, geef een seintje. De Community zit altijd voor je klaar! 

 

Goedemorgen Jason,

ik heb net mijn emailadres ingevuld, hij gaf aan dat ik een mail zou krijgen, maar deze heb ik niet gekregen.. ook niet in spam.

ook het tv klantnummer en pincode kloppen volgens de gegevens niet


Het is gelukt! Bedankt voor de hulp!

Hi @Cal ,

 

Het is inmiddels inderdaad gelukt na een aantal pogingen, bedankt!


Gr Marleen

Hello,

Today it seems that it is working. So ignore my previous message.

Thank you!

 

Kind regards,

Vladimir Voicu

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Ina.thapa, welcome to the Community!

There seems to have been a temporary bug regarding the Thuis login, I've managed to fix the issue and have reset your password. Your username and password will be sent to you via private message. Don't forget to change the password to your liking, once you've logged into your My T-Mobile Thuis account (the link is clickable). 

If there's anything else I can help you with, please don't hesitate to ask. Stay safe and healthy and enjoy your subscription!

Hi @Jason ,

 

Now it works with the user name that you gave me. I have successfully changed the password.

One odd thing, somehow I still can't login if I use the email address with t-mobilethuis.nl domain as the user name. Aren't both email addresses should have the same password? Anyways, I will just use my personal email to login. 

Thanks for your help! 

 

Reputatie 1

Nee hoor. Is goedzo. Bedankt. 

yep, gelukt!

Hoi,

Ik kan ook niet inloggen op T Mobile thuis, ik heb alle mogelijke opties al geprobeerd: opnieuw wachtwoord aangemaakt, maar helaas krijg ik de melding dat de combinatie van wachtwoord en gebruikersnaam niet klopt. Hopelijk kun je mij hierbij helpen!

 

Update: Mijn probleem is al opgelost, toch bedankt!

Helaas lukt het mij ook niet om in te loggen op my t-mobile thuis.

Via wachtwoord vergeten krijg ik na lang wachten een email waarmee ik een nieuw wachtwoord kan invoeren. Als ik vervolgens inlog met dit nieuwe wachtwoord kom ik op een lege pagina terecht welke begint met:https://thuismy.t-mobile.nl/identity/callback.html#id_token

pagina laad verder niet.



Ik heb dit geprobeerd in google chrome en internet explorer, cookies heb ik verwijderd, en geprobeerd met zowel mijn gmail als met mijn t-mobile emailadres.



Zucht... kan iemand helpen?

Beste Jason, 

Dank voor je antwoord. 
Zojuist geprobeerd mijn wachtwoord te resetten en dit is gelukt. Het lijkt verholpen te zijn. 

Met vriendelijke groet, 

CZ2020RD

Abonnement afgesloten krijg een bevestiging. Nu kan ik niet inloggen. Wachtwoord aanvragen krijg ik de volgende melding.

Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.



Ik gebruik het tmo emailadres, maar krijg geen mail binnen. Ben benieuwd welk mailadres bekend is bij jullie

Hallo,

Het lukt mij ook niet om in te loggen of een nieuw wachtwoord aan te maken.

 

Met vriendelijke groet,

Mw. B

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ERIK NIEUW, ik zag je berichtje voorbij komen! We krijgen meerdere meldingen hierover, op dit moment weten we niet waar dit aan ligt. We gaan hier een onderzoek over starten, wordt vervolgd!

Reputatie 7
Hey @Sboel84 , @pinklady89 en @Harry81



Ik wil jullie vragen om mij een privébericht te sturen met de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jullie IBAN. Dan ga ik ervoor zorgen dat jullie zonder problemen kunnen inloggen binnen My T-Mobile Thuis! 💪
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Bousnina1, welkom op de Community!

Graag zorg ik ervoor dat jij ook weer kunt inloggen op jouw eigen account en wachtwoord resets ontvangt, mag ik alsjeblieft je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN ontvangen in een privébericht? Dan maak ik het meteen in orde!

P.s. ik wil je graag verzoeken om de volgende keer niet meerdere berichten in verschillende topics te plaatsen met dezelfde vraag: Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet. Dat zorgt ervoor dat we alles overzichtelijk houden en dat je nóg sneller van een antwoord voorzien wordt. Thanks! 😉

En waar vind ik het T-Mobile mailadres? Ik heb dat nooit gezien en/of geïnstalleerd namelijk...

Hallo,

 

Bij mij ook moeite met inloggen.

Ik heb gewoon een account aangemaakt, netjes wachtwoord in een bestandje en gesaved in meerdere browsers.
Wil ik automatisch inloggen dan kloppen mijn gegevens niet, vraag ik nieuw wachtwoord aan dan kan ik direct inloggen, maar de volgende keer kloppen de gegevens weer niet.
Ik kopieer de gegevens vanuit het bewaarde bestand of ik probeer het automatisch, maar direct de foutmelding.

Als ik in chrome/firefox kijk bij opgeslagen wachtwoorden klopt alles gewoon.
Wat me wel opvalt is dat ik sowieso echte alle tracking en advertentie-filters uit moet zetten om via wachtwoord vergeten verder te komen.
Dus het lijkt dat het cookie verhaal wel heel zwaar weegt bij het inloggen en dit vind ik niet prettig als dit persé moet om wat meer informatie te krijgen over T-mobile.

Reageer