[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 2

Na vaak genoeg bellen compensatie gekregen eenmalig van €75,- Ik zou zeggen bellen mensen, aangezien dit nu voor mij mogelijk is, lijkt het me ook dat anderen dit ook zouden moeten kunnen krijgen. Uiteindelijk afspraak kunnen maken voor 16e met AMP voor iPhone 12 Pro Goud 128GB

@Hajar bespaar mij ook de moeite, maak dat eenmalige betaling van €75,- over aan mij. Tegen de tijd dat ik mijn “iPhone 12 pro zilver 128gb” in handen heb (besteld op 29 oktober), is deze al in waarde gedaald. Ik heb geen goed woord meer voor over. Kan op een beschaafde manier, niemand is dom.

@Hajar is druk met haar iphone 12 pro. Maar als ze dit leest, zou ik ook graag gebruik willen maken van deze compensatie. Anders ga ik over twee jaar weer lekker naar kpn.

T-mobile is duidelijk een zwarte schapen provider geworden. Wij zijn dom dat wij bij deze provider blijven, enig voor paar euries voordeel. Als ik €56,- per maand kan betalen, kan ik vast €60,- ook betalen, zo ben ik tenminste zeker van kwaliteit. 

Reputatie 2

Net weer eens gebeld… 

@Hajar het zou fijn zijn als de lijst hierboven up to date zou zijn.. ik hoor net dat de leveringen nog verder vertraagd zijn. 

de goud 256gb zou nu op 5-6 weken zitten…

Wat betreft die compensatie...van hogerhand t-mobile is er vandaag gezegd dat er geen compensatie gegeven mag worden...waarom heeft @superturk10 die wel gekregen dan????

jullie hebben mijn order zelfs 2x geannuleerd en opnieuw geplaatst, waardoor deze nu op een besteldatum van de 21ste ipv de 16de staat… lekker dan…

goed staaltje communicatie T-mobile…. :triumph:

oh ja...de dame aan de telefoon wilde mijn bestelling wel voor me annuleren hoor… daar heb ik niet om gevraagd????? ik wil gewoon mijn bestelde telefoon, op een duidelijk aangegeven datum, en niet een die steeds 2 weken naar achter springt….

Reputatie 3

zoals jullie lezen in mijn eerdere post is dit niet de schuld van T-mobile maar heeft Apple de vraag naar de iPhone 12 Pro onderschat. In Duitsland staat de 12 Pro nu op 11 december als je hem na bestelt te hebben gaat afhalen in de Saturn of Mediamarkt. Apple gebruikt op dit moment de lidar scanner van de iPad om aan de vraag voor de iPhone 12 Pro te voldoen. Ik kreeg ook keurig een sms dat de leverdatum nu 5-6 weken was. Er zijn hier en daar nog varianten op de 12 Pro te vinden in opslagcapaciteit maar over het algemeen ligt overal, en niet alleen in Nederland of bij jouw bestelling, de levertijd op 5-6 weken

Reputatie 2

zoals jullie lezen in mijn eerdere post is dit niet de schuld van T-mobile maar heeft Apple de vraag naar de iPhone 12 Pro onderschat. In Duitsland staat de 12 Pro nu op 11 december als je hem na bestelt te hebben gaat afhalen in de Saturn of Mediamarkt. Apple gebruikt op dit moment de lidar scanner van de iPad om aan de vraag voor de iPhone 12 Pro te voldoen. Ik kreeg ook keurig een sms dat de leverdatum nu 5-6 weken was. Er zijn hier en daar nog varianten op de 12 Pro te vinden in opslagcapaciteit maar over het algemeen ligt overal, en niet alleen in Nederland of bij jouw bestelling, de levertijd op 5-6 weken

Ja en dus? Tijd voor de compensatie dan! Ik heb keurig dat eenmalige betaling voldaan. Waar of niet? Nu is T-mobile aan zet.

Reputatie 2

Het is een drama. Door kapotte telefoon en berichtgeving dat de afgesproken levertijd niet haalbaar is, was ik toch echt benieuwd wat de levertijd dan nu wél wordt. Al dan ongeveer. Klantenservice kan niet eens contact leggen met de desbetreffende shop. Nee, ik moet maar langs de winkel gaan voor die vraag. Notabene niet eens in mijn eigen woonplaats. Anno 2020. 
26 oktober besteld. Pff

Reputatie 3

In Duitsland wordt de 12 Pro dus ongeveer 11 december verwacht. Ga daar maar vanuit dan valt het altijd mee @laura.dejong 

Reputatie 1

zoals jullie lezen in mijn eerdere post is dit niet de schuld van T-mobile maar heeft Apple de vraag naar de iPhone 12 Pro onderschat. In Duitsland staat de 12 Pro nu op 11 december als je hem na bestelt te hebben gaat afhalen in de Saturn of Mediamarkt. Apple gebruikt op dit moment de lidar scanner van de iPad om aan de vraag voor de iPhone 12 Pro te voldoen. Ik kreeg ook keurig een sms dat de leverdatum nu 5-6 weken was. Er zijn hier en daar nog varianten op de 12 Pro te vinden in opslagcapaciteit maar over het algemeen ligt overal, en niet alleen in Nederland of bij jouw bestelling, de levertijd op 5-6 weken


ik zelf denk dat dat onzin is. Ja Apple heeft een klein beetje moeite met produceren. Maar hoe kan een Belsimpel wel bijna iedere keer binnen 1 week leveren ? Als BelSimpel zoveel kan bestellen iedere keer dan zijn die toestellen er toch gewoon. T-mobile loopt gewoon achter

Reputatie 3

@KabouterSnorFiets de Iphone 12 Pro 128Gb gold staat bij Belsimpel op 8 weken levertijd! Ik zei al dat sommige variaties, vooral in geheugen, wel beperkt leverbaar zijn

Besteld op 25-10. Vandaag even goed geklaagd en voor elkaar gekregendat ik mijn toestel morgen ontvang en ook een compensatie gekregen van 75,- euro ! 

Na vaak genoeg bellen compensatie gekregen eenmalig van €75,- Ik zou zeggen bellen mensen, aangezien dit nu voor mij mogelijk is, lijkt het me ook dat anderen dit ook zouden moeten kunnen krijgen. Uiteindelijk afspraak kunnen maken voor 16e met AMP voor iPhone 12 Pro Goud 128GB

@Hajar bespaar mij ook de moeite, maak dat eenmalige betaling van €75,- over aan mij. Tegen de tijd dat ik mijn “iPhone 12 pro zilver 128gb” in handen heb (besteld op 29 oktober), is deze al in waarde gedaald. Ik heb geen goed woord meer voor over. Kan op een beschaafde manier, niemand is dom.

@Hajar is druk met haar iphone 12 pro. Maar als ze dit leest, zou ik ook graag gebruik willen maken van deze compensatie. Anders ga ik over twee jaar weer lekker naar kpn.


De eenmalige bijbetaling van 75,- zie je ook in je factuur. Toestelkosten zit op 1.070 - 75. Het is niet zo dat die 75,- in hun zak zit. 

 

Reputatie 2

Besteld op 25-10. Vandaag even goed geklaagd en voor elkaar gekregendat ik mijn toestel morgen ontvang en ook een compensatie gekregen van 75,- euro ! 

Welk toestel heb je besteld??

en schijnbaar is het dus willekeurig of je die compensatie krijgt of niet… 

Duurt wel heel lang dit… Zijn de levertijden vanaf de datum dat T-Mobile de toestellen besteld heeft, of vanaf de datum dat ik mijn iPhone besteld heb?

Reputatie 2

Duurt wel heel lang dit… Zijn de levertijden vanaf de datum dat T-Mobile de toestellen besteld heeft, of vanaf de datum dat ik mijn iPhone besteld heb?

De levertijd is vanaf het moment dat je je toestel besteld hebt

Reputatie 2

Een leugen of zijn er mensen die verzinnen een compensatie gehad te hebben? 

Reputatie 2

Een leugen of zijn er mensen die verzinnen een compensatie gehad te hebben? 

@all Gaan we met zijn allen dit aankaarten bij een consumenten commissie? Of iedereen compenseren of niemand. Wat voor onzin is dit. Geld is voor iedereen geld! Groeit ook niet bij mij op de rug.

Reputatie 2

Een leugen of zijn er mensen die verzinnen een compensatie gehad te hebben? 

@all Gaan we met zijn allen dit aankaarten bij een consumenten commissie? Of iedereen compenseren of niemand. Wat voor onzin is dit. Geld is voor iedereen geld! Groeit ook niet bij mij op de rug.

Precies dat.

Reputatie 1

Een leugen of zijn er mensen die verzinnen een compensatie gehad te hebben? 


100% een leugen vanuit T-Mobile zijn kant. Of ze weten niet dat hun collega’s met kortingen lopen te strooien, of hogerop heeft er wat van gezegd en willen niet meer compenseren omdat het anders te veel wordt.

Reputatie 2

Een leugen of zijn er mensen die verzinnen een compensatie gehad te hebben? 


100% een leugen vanuit T-Mobile zijn kant. Of ze weten niet dat hun collega’s met kortingen lopen te strooien, of hogerop heeft er wat van gezegd en willen niet meer compenseren omdat het anders te veel wordt.

Mij werd gister telefonisch verteld dat ze van hogerhand gister te horen hebben gekregen dit niet te mogen... 

neemt niet weg dat ik vind dat minstens iedereen die tijdens de pre order besteld heeft hier recht op heeft, gezien hoe fout het de 16de al is gelopen. 

 

Reputatie 1

Een leugen of zijn er mensen die verzinnen een compensatie gehad te hebben? 


100% een leugen vanuit T-Mobile zijn kant. Of ze weten niet dat hun collega’s met kortingen lopen te strooien, of hogerop heeft er wat van gezegd en willen niet meer compenseren omdat het anders te veel wordt.

Mij werd gister telefonisch verteld dat ze van hogerhand gister te horen hebben gekregen dit niet te mogen... 

neemt niet weg dat ik vind dat minstens iedereen die tijdens de pre order besteld heeft hier recht op heeft, gezien hoe fout het de 16de al is gelopen. 

 

Als ze dan ipv €75 teruggeven net zoals KPN bv €100 korting geven op AirPods/AirPods Pro. Maar doen ze vast ook niet. 

Reputatie 2

@Hajar dit is de laatste keer dat ik schrijf. Hierbij bied ik T-mobile twee mogelijkheden:

  1.  Ik krijg uiterlijk 4 weken na besteldatum mijn iPhone 12 pro zilver 128gb.
  2. Ik krijg dat eenmalige betaling van €75,- terug.

Anders ben ik genoodzaakt rechtmatige stappen te zetten.

Reputatie 2

@Hajar dit is de laatste keer dat ik schrijf. Hierbij bied ik T-mobile twee mogelijkheden:

  1.  Ik krijg uiterlijk 4 weken na besteldatum mijn iPhone 12 pro zilver 128gb.
  2. Ik krijg dat eenmalige betaling van €75,- terug.

Anders ben ik genoodzaakt rechtmatige stappen te zetten.

😂😂😂

Reputatie 2

@Hajar dit is de laatste keer dat ik schrijf. Hierbij bied ik T-mobile twee mogelijkheden:

  1.  Ik krijg uiterlijk 4 weken na besteldatum mijn iPhone 12 pro zilver 128gb.
  2. Ik krijg dat eenmalige betaling van €75,- terug.

Anders ben ik genoodzaakt rechtmatige stappen te zetten.

😂😂😂

Gaat mij niet eens om dat €75,- of dat ik paar weken later krijg. Mijn iPhone X is nog splinter nieuw na 3 jaar, werkt eveneens naar behoren, echter voel ik mij belazerd. Want ik ben akkoord gegaan met levering van uiterlijk 4 weken na besteldatum. Had ik geweten dat het steeds uitgesteld zou worden de levering, zou ik elders kopen of gewoon wachten. 

Reputatie 6

Laten we vooropstellen dat we allemaal hetzelfde willen. Tevreden zijn met wat we afnemen of aanbieden. Iedereen die een iPhone heeft besteld wil gewoon tijdig kunnen genieten van een geweldig nieuw toestel, wij willen weer dat iedereen blij is met de producten en diensten die wij aanbieden. In de ideale wereld is iedereen blij. Daar streven we natuurlijk naar en zo zijn we ook op dit punt gekomen.

Om zo goed mogelijk te helpen is er iets toegezegd dat niet de bedoeling was. Het is nooit ons beleid om een financiële compensatie te bieden wanneer levertijden niet aan de verwachting voldoet. Deze zullen we dus ook niet meer toekennen.

Zoals aangegeven zijn wij afhankelijk van de levering vanuit de fabrikant. Dat is hoe het zit.

Ik vind het eerlijk gezegd belangrijker om wat te doen met wat bv. @memo061 zegt. Het gaat hier ook helemaal niet om dat geld. Het is belangrijker dat we jullie op zo’n manier informeren dat er eigenlijk helemaal geen vragen zijn. 

De community is er om met elkaar het gesprek aan te gaan en het toegankelijk te maken om dingen te delen. Dit is ook zeker bij ons aangekomen, dus fijn dat jullie dit aankaarten. We zullen de signalen ook zeker meenemen en zoals jullie gemerkt hebben is er intern al over gesproken. Uiteindelijk gaat het hierom, dat we de signalen vanuit jullie meenemen om onze dienstverlening te verbeteren. Daar worden we allemaal blij van, want daar hebben we allemaal wat aan. Dus dank jullie wel voor al deze meldingen! We zullen dit zeker meenemen om toekomstige verwachtingen beter te kunnen managen. 

Voor nu ga ik afsluiten en ik wens iedereen een fijne avond! :pray:

 

ZIJN ER NOG MENSEN DIE DE

iPhone 12 pro 128gb goud

ontvangen hebben???

Reputatie 4

ZIJN ER NOG MENSEN DIE DE

iPhone 12 pro 128gb goud

ontvangen hebben???

Zit er nog op te wachten. Heb hem wel ‘pas’ 6 november besteld dus dat ik hem nog niet heb vind ik tot op heden best logisch met op z'n minst 4 weken levertijd