[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 4

Fout ligt bij T-Mobile. Bij Apple kan ik hem morgen ophalen als ik zou willen. Wacht nu al bijna 4 weken, duurt nu echt te lang. 
 

Hahaha wat een grap t-mobile kan hier niks aan doen ze zijn afhankelijk van Apple. En zelfs apple kan pas 26 nov tot 3 dec leveren als je nu een Iphone 12 pro ocean blue besteld

Nee, je moet verder kijken dan je neus lang is. Als je nu een iphone 12 pro besteld kan je hem morgen afhalen in Amsterdam. Je moet goed lezen wat ik zeg. 

Dit geld helaas niet voor de 128gb goud 

Reputatie 3

bij Apple zelf is de iPhone 12 pro gold leverbaar tussen 26 nov en 3 dec. Dat is iets anders dan jullie sms die 5- 6 weken vanaf 07-11-2020 aangeeft @Hajar Ik had juist gelezen dat de iPhone beter bij een provider bestelt kon worden dan een andere telecom winkel

Reputatie 1

Fout ligt bij T-Mobile. Bij Apple kan ik hem morgen ophalen als ik zou willen. Wacht nu al bijna 4 weken, duurt nu echt te lang. 
 

Hahaha wat een grap t-mobile kan hier niks aan doen ze zijn afhankelijk van Apple. En zelfs apple kan pas 26 nov tot 3 dec leveren als je nu een Iphone 12 pro ocean blue besteld

Nee, je moet verder kijken dan je neus lang is. Als je nu een iphone 12 pro besteld kan je hem morgen afhalen in Amsterdam. Je moet goed lezen wat ik zeg. 

Dit geld helaas niet voor de 128gb goud 

Dat klopt

Is het eigenlijk normaal, dat ik alleen een SMS als bevestiging voor die bestelling kreeg? Geen Mail geen briefje? 
Iets meer informatie zou leuk zijn. Heb op 19 oktober bestellt en nog steeds niets gekregen! 

Vraagje, deze telefoon ( iphone 12 pro) heb ik afgelopen weekend besteld. Nu staat er een besteldaum voor de levertijd. In hrt geval van mijn telefoon staat er besteldatum 18-10 levertijd 5 tot 6 weken.

Geld deze levertijd vanaf die besteldatum, of vanaf de datum dat ik het heb besteld?

Tuna

Reputatie 1

Heb net me preorder ook gecanceld nadat ik weer een SMS kreeg dat de levertijd niet haalbaar is. Geen zin om nog 2-4 weken te wachten.

Wel meteen besteld bij BelSimpel, de iPhone 12 Pro 512GB Blauw. Krijg hem morgen als goed is al binnen. Wel gewoon met een abonnement erbij van T-Mobile, want daar is niks mis mee.

Hoe kan het dat BelSimpel zoveel meer toestellen heeft ? Denk dat hun ook genoeg klanten hebben.

 

Ik heb hem binnen, mooi toestel. Hopelijk gaat dit na volgend jaar iets beter aangezien ik het liefst ook meteen me toestel bij T-Mobile haal natuurlijk.

Reputatie 1

Vraagje, deze telefoon ( iphone 12 pro) heb ik afgelopen weekend besteld. Nu staat er een besteldaum voor de levertijd. In hrt geval van mijn telefoon staat er besteldatum 18-10 levertijd 5 tot 6 weken.

Geld deze levertijd vanaf die besteldatum, of vanaf de datum dat ik het heb besteld?

Tuna

 

Het betekent dat iedereen die de hem ( in dit geval de 18e ) besteld heeft hem nog niet binnen heeft en  levertijd van 5-6 weken heeft. Er is dus een grote kans met de aantallen die ze krijgen denk ik dat jij net zo lang moet wachten vanaf de zelfde datum dat jij heb besteld of iets korter als de bestellingen vanaf die datum lager zijn. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze lever problemen krijgen en je 8 weken moet wachten vanaf jouw besteldatum. Kan per week verschillend zijn denk ik zo.

Reputatie 4

Vraagje, deze telefoon ( iphone 12 pro) heb ik afgelopen weekend besteld. Nu staat er een besteldaum voor de levertijd. In hrt geval van mijn telefoon staat er besteldatum 18-10 levertijd 5 tot 6 weken.

Geld deze levertijd vanaf die besteldatum, of vanaf de datum dat ik het heb besteld?

Tuna

Zoals vaker gezegd in dit topic: levertijd is altijd vanaf besteldatum 

Reputatie 1

Op 16 oktober einde middag telefonisch order geplaatst. Toen iets fout gegaan waardoor verkeerde type in de bevestiging stond. Is op de 20e recht gezet door de juiste afdeling.

Wordt maandag bezorgd.

12 Pro 256GB Oceaanblauw

Reputatie 1

Je kon vanaf 16 oktober om 14 uur de 12 pro bestellen, 14:10 had ik hem besteld en "vanaf 23-10" zouden ze leveren...naar 3 tot 4 weken gegaan op de 23ste. En net wanneer 4 weken zou aanbreken staat er opeens 5 tot 6 weken. Terwijl als je eerst heb besteld leveren ze zogenaamd als eerst aan je. En als je belt steken ze de hand in eigen boezem, want aan t-mobile daar kan het niet aan liggen. Ligt aan Apple of aan de leverancier maar niet aan tmobile, want dat is onmogelijk. En niet 1 keer bieden ze je excuses omdat het zolang duurt je krijgt ook geen sms of mail met een excuus je moet er allemaal zelf achteraan. En duidelijkheid verschaffen? Hebben ze nooit van gehoord! Top-service joh! Trouwens als je belt voor de iPhone dan word je eigenlijk weg gewimpeld door een computer om hier op de site te kijken want het liefst spreken ze klanten niet eens over de nieuwe iPhone!

Reputatie 2

Je kon vanaf 16 oktober om 14 uur de 12 pro bestellen, 14:10 had ik hem besteld en "vanaf 23-10" zouden ze leveren...naar 3 tot 4 weken gegaan op de 23ste. En net wanneer 4 weken zou aanbreken staat er opeens 5 tot 6 weken. Terwijl als je eerst heb besteld leveren ze zogenaamd als eerst aan je. En als je belt steken ze de hand in eigen boezem, want aan t-mobile daar kan het niet aan liggen. Ligt aan Apple of aan de leverancier maar niet aan tmobile, want dat is onmogelijk. En niet 1 keer bieden ze je excuses omdat het zolang duurt je krijgt ook geen sms of mail met een excuus je moet er allemaal zelf achteraan. En duidelijkheid verschaffen? Hebben ze nooit van gehoord! Top-service joh! Trouwens als je belt voor de iPhone dan word je eigenlijk weg gewimpeld door een computer om hier op de site te kijken want het liefst spreken ze klanten niet eens over de nieuwe iPhone!

Welke kleur?

Reputatie 1

Je kon vanaf 16 oktober om 14 uur de 12 pro bestellen, 14:10 had ik hem besteld en "vanaf 23-10" zouden ze leveren...naar 3 tot 4 weken gegaan op de 23ste. En net wanneer 4 weken zou aanbreken staat er opeens 5 tot 6 weken. Terwijl als je eerst heb besteld leveren ze zogenaamd als eerst aan je. En als je belt steken ze de hand in eigen boezem, want aan t-mobile daar kan het niet aan liggen. Ligt aan Apple of aan de leverancier maar niet aan tmobile, want dat is onmogelijk. En niet 1 keer bieden ze je excuses omdat het zolang duurt je krijgt ook geen sms of mail met een excuus je moet er allemaal zelf achteraan. En duidelijkheid verschaffen? Hebben ze nooit van gehoord! Top-service joh! Trouwens als je belt voor de iPhone dan word je eigenlijk weg gewimpeld door een computer om hier op de site te kijken want het liefst spreken ze klanten niet eens over de nieuwe iPhone!

Welke kleur?

Grijs

Reputatie 4

Apple heeft min of meer ook dit jaar weer een lever probleem bij providers vooral de kleur goud en zilver valt hier onder. Bijvoorbeeld een belsimpel koopt ze vaak in via de Oostbloklanden zelf dus die hebben soms net dat beetje voorraad meer. 
Is best zuur maar bijna elk jaar loopt Apple tegen dit probleem aan, tmobile maar ook andere providers weten echt niet wat ze gaan krijgen. Morgen worden er ook een deel van de pre order van de Max opgehaald maar ik weet dat deze telefoon ook amper zijn binnen gekomen/ afgeleverd bij de tmobile winkel

 

Vind het echt vreemd dat er geen enkel bericht komt vanuit t-mobile over mijn levering. Ik ben van particulier na zakelijk gegaan met de iphone 12PRO erbij en nog wat nummers van het personeel, maar we horen echt helemaal niks.

Inmiddels wel al aan het afbetalen van het toestel wat nog open stond.

 

@T-Mobile gooi er eens een bericht uit na je klanten, hoe lang dit nog gaat duren.

Beste T Mobile,

Een beetje schandalig hoe er met de klanten omgegaan wordt! Op 26-10 een Early Renewl afgesloten met de i phone 12 pro goud 128gb en dat doe je met een reden! (Kapotte niet werkende tel )Netjes via de sales afdeling geregeld, mevrouw 1 a 2 weken levertijd het gaat best rap. Na de twee weken netjes gebeld wordt er door een mede collega gezegd, dat mogen ze helemaal niet aangeven de levertijd want die was nog niet eens bekent, maar op de sales afdeling denken ze dan zo die is binnen! 

Nu een sms ontvangen dat de aangegeven levertijd niet haalbaar is?! 5-6 weken levertijd! Service is ver te zoeken. Dat jullie afhankelijk zijn van Apple snap ik, maar wees duidelijker naar je klanten wil je deze behouden!!

 

 Heb op 19-10-2020 besteld mag morgen ophalen  in de winkel 🤣🤣

Rotterdam 

Reputatie 4

 Heb op 19-10-2020 besteld mag morgen ophalen  in de winkel 🤣🤣

Blauw?

Ja 127gb

Goedemorgen,

heb IPhone pro al besteld vanaf 17-10-2020.

Zou eerst week laten krijgen toen 4 weken later en het is nu 4 weken later heb nog niks ontvangen.

En ergste nog veel mensen via andere bedrijven hebben hem wel terwijl later is besteld? En wij horen niks van T mobile je word alleen verwezen naar deze topic.

lijkt me dat, dat wel iets persoonlijker kan.

Ben benieuwd wanneer we gebeld gaan worden.

 

Reputatie 2

Ik weet zeker dat @Hajar haar iPhone wel al heeft 🤬

Haha ik moet het nog doen met mijn iPhone 11! Laat je mij straks weten hoe de 12 Pro bevalt? :blush:

11 is een prima toestel idd. Kan je niet wat voor me regelen dat ik m eerder krijgt? 🙏🏽😊 ik heb de 8 😶

Reputatie 1

Gisteravond om 19:00 de iphone 12 pro max besteld bij www.belsimpel.nl met een abbonement bij T-mobile en ik krijg hem vanavond binnen. Dat noem ik pas service.

Reputatie 4

Voor degene van de pre order de eerste dag van het goude toestel. Ik ben zojuist gebeld dat die van mij toch klaar ligt in de winkel dus er is zeker nog hoop

Reputatie 4

Voor degene van de pre order de eerste dag van het goude toestel. Ik ben zojuist gebeld dat die van mij toch klaar ligt in de winkel dus er is zeker nog hoop

Ik heb hem 6 november besteld maar dat zou dus een levertijd van een week of 4 indiceren

Reputatie 2

Voor degene van de pre order de eerste dag van het goude toestel. Ik ben zojuist gebeld dat die van mij toch klaar ligt in de winkel dus er is zeker nog hoop

Lucky you 😉 Hier tegen 19:30 uur besteld nog niks gehoord 😢