[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 2

Ik krijg zojuist een mail dat mijn bestelling is geannuleerd. Ik heb 2 maanden gewacht.. Wat is dit?

Dit is T-mobile, whahahhaha. Houd de eer aan je zelf en zeg al jouw t-mobile abonnementen op, zoals ik dat deed na het tweede bericht dat levertijden weer uitgesteld waren. 
Voor paar euro’s meer, kun je elders zeker zijn van kwaliteit en waardering als zijnde een klant. 
JIJ BETAALT T-mobile BEPAALT (wanneer jij het krijgt enn of jij het krijgt, hihihi)

Reputatie 3

Veel mensen hier opeens met een iPhone 12pro blauw

Maar iedereen wacht al sinds half oktober. Dus ik kan sowieso met mijn bestelling van 3 nov nog even 3 weken erbij tellen ?

Maar wat is het alternatief ? tmobile blijft verschuiven.

Reputatie 2

vandaag is het 8 weken (vanaf 22-10) voor de Oceanblue 128gb die volgens mij iedereen besteld heeft. 

Ik had 23-10 besteld, dus morgen op de 8 weken van de 6-8 weken levertijd. 

Ben benieuwd of ik als (zakelijke) klant geholpen ga worden, want het geduld is aardig op (begrip voor de Apple situatie, maar niet voor het feit dat ik in 8 weken nog 0x door T-Mobile geinformeerd ben maar zelf bij een forum moet kijken of er nieuws is… wtf)

Reputatie 7

@ElifNurKocabey 

Dat ga ik gelijk doorgeven, zodat dit gecorrigeerd kan worden! Je ontvangt hier ook een nieuwe bevestiging van, wanneer mijn collega's dit aangepast hebben.

@MMoradi1 

Ik verwacht dat je vandaag bericht ontvangt over het omzetten van jouw order. Zoals je misschien begrijpt is het nogal een flinke operatie om dit allemaal om te zetten, dus daar gaat wel wat tijd overheen. Mocht je aan het eind van de dag nog niets hebben ontvangen, laat het dan weer even weten, dan zorg ik dat je alsnog zo spoedig mogelijk bericht ontvangt!

@hans030 

Voor een bestelling vanaf 3 november moet je sowieso rekening houden met een levertijd (onder voorbehoud) van 6 tot 8 weken. Bestellingen die half oktober zijn geplaatst zullen nu ongeveer aan de beurt komen, als er niets verandert aan de levertijden. 

@DirkOntwerpt 

Ik hoop dat je spoedig bericht ontvangt over jouw bestelling! :fingers_crossed:

Reputatie 3

Het begint haast op het bestellen van meubels te lijken zo, qua levertijd. 

Het is vandaag precies 8 weken geleden, zoals DirkOntwerpt ook al aangeeft. Technisch gezien kán men hun iPhone dus niet meer vandaag krijgen. Het zou T-Mobile sieren om niet tot de laatste dag te wachten als men dondersgoed weet dat de 8 weken niet gehaald wordt. Dit voelt gewoon als klantje aan het lijntje houden op deze manier. Ik snap dat jullie niets kunnen veranderen aan de levertijd, maar laat de manier van communicatie een leerproces zijn voor de volgende keer.

Overigens waren jullie de eerste provider in NL die de iPhone mochten uitgeven, voor andere providers. Het zou Apple wat dat betreft ook sieren om jullie dan als premium klant te behandelen en te zorgen voor grotere aantallen. Misschien een leuke uitdaging voor jullie accountmanagers die de Apple portefeuille beheren.

Reputatie 1

 

@David begrijp zeker dat het een hele klus is. Maar aangezien ik mijn bestelling op 17 oktober heb besteld en we dus ook al over de aangegeven levertijden zijn van 8 weken, verwacht ik wel dat ik als één van de eerste een bericht ontvang qua omzetten.
‘als eerst besteld, als eerst in huis’ 

 

Reputatie 1

Vanaf vandaag heb ik 8 weken gewacht op mijn iphone 12pro 128gb oceanblue maar ik heb nog helemaal geen e-mail binnen over wanneer het geleverd wordt. Kan ik nog op die 6-8 weken rekenen? Het is echt bizar hoe slecht jullie communicatie is naar klanten.

Reputatie 7

Goedemiddag all,

De besteldata van de iPhone 12 Pro Goud 256 GB, Zilver 128 & 512 GB en Grafiet 128 GB zijn zojuist aangepast. De overige levertijden en besteldata blijven hetzelfde als voorheen.

Wanneer er weer een update te delen is dan horen jullie het weer van ons!

Goedemiddag all,

De besteldata van de iPhone 12 Pro Goud 256 GB, Zilver 128 & 512 GB en Grafiet 128 GB zijn zojuist aangepast. De overige levertijden en besteldata blijven hetzelfde als voorheen.

Wanneer er weer een update te delen is dan horen jullie het weer van ons!

@大卫 Hi, David,

But the iPhone 12 Pro (128GB, silver) I ordered on October 22nd still has no delivery information.

Reputatie 1

Goedemiddag all,

De besteldata van de iPhone 12 Pro Goud 256 GB, Zilver 128 & 512 GB en Grafiet 128 GB zijn zojuist aangepast. De overige levertijden en besteldata blijven hetzelfde als voorheen.

Wanneer er weer een update te delen is dan horen jullie het weer van ons!

Sorry wat is er dan veranderd aan de Grafiet 128 GB? Ik zie geen verschil tbh

Goedemiddag all,

De besteldata van de iPhone 12 Pro Goud 256 GB, Zilver 128 & 512 GB en Grafiet 128 GB zijn zojuist aangepast. De overige levertijden en besteldata blijven hetzelfde als voorheen.

Wanneer er weer een update te delen is dan horen jullie het weer van ons!

@大卫 Hi, David,

But the iPhone 12 Pro (128GB, silver) I ordered on October 22nd still has no delivery information.

Good news, I just received a message from AMP. Good luck everyone!

Ik kreeg net een mail van AMP en mijn iphone 12 pro goud 128gb wordt 24-12 bezorgd. 12 november besteld, eindelijk 😍😍😍

Hi I pre-ordered iphone 12 pro silver 9 weeks ago. (17-10) At that time your staff told me it will be here next week. but suddenly it became 3-4 weeks and after 4 weeks later, it became 5-6 weeks. and I went to store 2weeks ago and they didn't know when it will come. This is ridiculous. If I knew it will be this late, I would never order at t-mobile. Please tell me when it will come. Also t-mobile should be more responsible in these process.

Beste T-mobile

Woensdag 21 oktober, vandaag dus precies 8 weken geleden, de Iphone 12 pro zilver 128 gb besteld in de T-mobile winkel in Hoogezand.  Vandaag ben ik gebeld door de T-mobile winkel, dat mijn abonnement omgezet zou worden naar thuisbezorgd i.p.v. afhalen. Hier ben ik mee akkoord gegaan, nadat ik mijn adresgegevens en ID kaart opgegeven had, heb ik een e-mail ontvangen. Echter heeft de medewerker uit de T-mobile winkel mijn abonnement NIET goed overgezet, en heb ik i.p.v. in 1x afbetalen een BKR registratie abonnement te pakken. Dit wil ik absoluut niet, dus vanavond gebeld met de klantenservice. De klantenservice mevr. Heeft zonder mijn toestemming mijn hele bestelling verwijdert, waarna ik werd doorverbonden met een andere collega, die mij aan de telefoon heeft uitgescholden. Waar gaat het naar toe met de klantvriendelijkheid en kwaliteit van personeel van T-mobile? Na nogmaals gebeld te hebben met T-Mobile werd mij duidelijk dat ik kan fluiten naar mijn telefoon en mijn volledige order verdwenen is!!! Na 8 week wachten is dit het laatste wat je wil….! Graag z.s.m. jullie reactie en hulp! Want jullie slechte klantenservice heeft inmiddels lang genoeg geduurd, ik wil mijn telefoon nu ook ontvangen, en niet achteraan de wachtrij aansluiten en nog een keer 6 week wachten!

Reputatie 1

Hi,

Ik heb vandaag een bericht gehad van AMP voor het leveren van mijn iPhone Pro 128gb silver, super blij natuurlijk. (Bestelt op 3 november)

Wat ik vreemd vind is dat mijn moeder nog steeds geen bericht heeft gehad. Zij heeft ‘m rond  23 oktober bestelt, het gaat precies om dezelfde iPhone Pro 128gb silver. 
 

Hoe kan het dat ik die ‘m op 3 november bestelt heeft, mijn telefoon eerder krijg dan degene die precies hetzelfde toestel eerder heeft bestelt? Trouwens, we hebben er toen destijds voor gekozen om ze op te halen in de shop. 

Ik heb op 22 oktober 2 toestellen besteld, een is inmiddels opgehaald in de shop maar de oceanblue is nog spoorloos. Het is inmiddels 8 weken geleden. Als ik nog moet wachten op amp en de mogelijkheid om een afspraak te maken ben ik 10 weken verder.. wat is dit voor slechte service !! 
 

 

Reputatie 4

Hi,

Ik heb vandaag een bericht gehad van AMP voor het leveren van mijn iPhone Pro 128gb silver, super blij natuurlijk. (Bestelt op 3 november)

Wat ik vreemd vind is dat mijn moeder nog steeds geen bericht heeft gehad. Zij heeft ‘m rond  23 oktober bestelt, het gaat precies om dezelfde iPhone Pro 128gb silver. 
 

Hoe kan het dat ik die ‘m op 3 november bestelt heeft, mijn telefoon eerder krijg dan degene die precies hetzelfde toestel eerder heeft bestelt? Trouwens, we hebben er toen destijds voor gekozen om ze op te halen in de shop. 

 

 

Door dit soort berichten zie je maar weer dat het allemaal niet te vertrouwen is. Eerst wou ik echt geloven dat T-Mobile hier in een zekere zin niet veel aan kon doen, en dit dus echt aan Apple lag. Nu begin ik toch wel echt te twijfelen, de klantenservice is niet wat het was ( zit toch al ruim 10 jaar wellicht langer bij t-mobile). Slordige uitleveringen zoals bericht hierboven.. Slechte afhandelingen ( orders geannuleerd etc...) Ik maak me dan ook daadwerkelijk zorgen of ik mijne binnen de aangegeven levertijd ga krijgen. Of nee toch niet, morgen is het 8 weken geleden dat ik de bestelling heb geplaatst..

Wetende (hopende) dat ik volgende week bericht zou moeten krijgen van AMP, en dus die week daarna pas op zijn vroegst de telefoon zou mogen ontvangen. Maak ik me dus grote zorgen dat dit een droom wordt en binnen nu en heel snel de datums voor de iPhone 12 Pro 128gb Blue weeeeeeer worden verzet (andere modellen daar gelaten)….

 

 

 

 

Reputatie 1

Zo balen dat T-mobile mensen niet op volghorde laat kiezen… krijg rond half 5 een mail dat ik het kan inplannen, heel snel even gekeken: kon a.s. donderdag, top! Even inplannen zodra ik klaar ben met werk. Uurtje later ben ik thuis en is donderdag weg. Nou moet ik alsnog 2 weken wachten terwijl ik hier dus lees dat mensen met hetzelfde toestel hem wel a.s. donderdag ontvangen terwijl ze een week later dan mij hebben besteld… Sommige mensen werken en kunnen niet direct een afspraak inplannen :)

Reputatie 1

@David 

Je gaf aan dat ik vandaag nog een bericht zou ontvangen en als dat niet het geval zou zijn ik weer een bericht moest plaatsen. Nou hierbij!

17 oktober heb ik mijn bestelling geplaatst, ik zie dat mensen die na mij hebben besteld al wel een bericht hebben ontvangen qua omzetting. Erg vervelend dit.

8 weken zijn voorbij en moet nu ook een week wachten op een bericht vanuit AMP en dan hoogstwaarschijnlijk nog een week wachten voordat het geleverd kan worden. 
 

ordernummer:  50779170

Reputatie 2

Ik begrijp werkelijk waar niet wat voor mensen er werken bij T-Mobile? Jullie beginnen bijna op Ziggo te lijken met jullie achterlijke service. Ik heb in de afgelopen 8 weken die ik nu aan het wachten ben, geen enkel bericht ontvangen. Niet eens om even aan te geven dat de levertijd verlengd is of iets dergelijks. @David, waarom doe je niet waar je goed in bent en verleng je de levertijd naar 8-10 weken? 8 weken zijn voor velen al verstreken, ook voor mij vanaf morgen. Ik wacht geduldig af maar dit is echt één grote grap.

Reputatie 3

Goedemorgen all,

De besteldata van de iPhone 12 Pro Ocean Blue 128 GB zijn zojuist aangepast want de 8 weken zijn verstreken! Ohnee, geintje! Toch niet. Kom elke dag maar op de community checken of we iets wijzigen want we informeren je niet. Wanneer er weer een update te delen is dan horen jullie het weer van ons, of niet natuurlijk! 

Vragen? Stel ze gerust maar verwacht geen antwoord! Fijne kerst

Groetjes, T-Inmobiel.

Sent from my iPhone 12 Pro Ocean Blue 128GB ordered yesterday

Reputatie 2

Goedemorgen all,

De besteldata van de iPhone 12 Pro Ocean Blue 128 GB zijn zojuist aangepast want de 8 weken zijn verstreken! Ohnee, geintje! Toch niet. Kom elke dag maar op de community checken of we iets wijzigen want we informeren je niet. Wanneer er weer een update te delen is dan horen jullie het weer van ons, of niet natuurlijk! 

Vragen? Stel ze gerust maar verwacht geen antwoord! Fijne kerst

Groetjes, T-Inmobiel.

Sent from my iPhone 12 Pro Ocean Blue 128GB ordered yesterday

Hahahahahahahahaha een betere beschrijving verwacht ik niet, jij kan zo te werk bij T-Debiel. Je hebt in jouw reactie de afgelopen 2 maanden samengevat :)

Hallo

 

22e october besteld om 10:17, kreeg een sms bevestiging. En nu wachten…. geen mail geen sms niks. Zakelijke bestelling was het....

Reputatie 1

23 okt besteld iPhone 12 Pro Ocean Blue 128GB , nog geen enkele bericht gehad, het kan ma of din nog maar zo als ik het hier lees ben ik er bang voor , zit er wel aan te twijfelen of ik het moet annuleren en dan KPN een af te sluiten, aangezien ik ook tv en internet daar van hebt , maar we zullen zijn misschien komt de kerstman nog 😂

Reputatie 4

Hallo

 

22e october besteld om 10:17, kreeg een sms bevestiging. En nu wachten…. geen mail geen sms niks. Zakelijke bestelling was het....

 

Welkom bij de T-Debiel wachtclub, je zal zo wel een bericht krijgen van hoe of wat… Hun klantenservice/communicatie is top namelijk!