[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1401 reacties

Hier ook hetzelfde!!!!!!!!! Order geannuleerd en opnieuw toegevoegd om af te leveren ipv op te halen.

Ze gaven bij T-mobile aan dat je achter in de wachtrij komt terwijl ik "3 NOVEMBER" al heb besteld met levertijd 2 a 4 weken.

Net zoals anderen kan ik accepteren dat het door Apple langer duurt, maar dat ik nu achter in de rij kom en tot eind februari mag wachten is onacceptabel!

Ik vroeg waarom ze dan op internet zeggen dat je plaats hersteld wordt en dus hierdoor niet later je telefoon zou krijgen, gaven ze aan dat dat was om negativiteit te voorkomen.

 

Ik wil weten hoe het zit: ORDER 55689901

 

@David 

Reputatie 3

Ik had een email gestuurd naar T-Mobile waarbij stond dat er 5 werkdagen overheen kon gaan maar ik kreeg de volgende dag dit antwoord met een screeuwende onderwerp “T-mobile informeert” . (nou dat is niet helemaal waar ;-))


Wat ontzettend vervelend om te horen dat je order nog steeds niet binnen is! 
Ik heb de status voor jou nagekeken en helaas staat deze nog steeds op 'Wachten op voorraad'. Het klopt inderdaad de levertijden heel snel van 2-3 weken naar 6-8 weken zijn gesprongen. 
Mijn oprechte excuses dat wij jou daar niet van op de hoogte hebben gehouden. 
Ik kan helaas nog steeds niet zien hoe lang het zal duren voordat jouw bestelling eraan komt. De koerier neemt zsm jou contact op zodra de levering binnen is. Ik kan me erg goed voorstellen dat je niet meer langer wilt wachten.

Je hebt nu nog de mogelijkheid om de order te annuleren en over te stappen, zou je dat graag willen. Het reeds betaalde bedrag zal dan terug gestort worden op jou rekening.

 

 

Voor de lijst :

 

besteld op 3 november 14:44 (zakelijk), 12pro blauw 128gb, tot op heden officieel niets gehoord van tmobile

Op 16 nov heb de iphone 12 pro oceanblue besteld. Nu werd ik gister gebeld om mijn bestelling om te zetten van ophalen in de shop naar bezorgen door amp. Nu is mijn oude order dus verwijderd en een nieuwe order geplaatst met, jawel een nieuwe datum. Sta ik nu serieus weer achter in de rij??????? Kan iemand hier een antwoord op geven? 
Dat zou wel echt van de zotte zijn. 
Ik ben al jaren klant bij T-mobile net als mijn vrouw en over het algemeen zeer tevreden, maar als ik de  verhalen en reacties hier lees, had T-mobile dit echt beter moeten doen!!! 

Op 16 nov heb de iphone 12 pro oceanblue besteld. Nu werd ik gister gebeld om mijn bestelling om te zetten van ophalen in de shop naar bezorgen door amp. Nu is mijn oude order dus verwijderd en een nieuwe order geplaatst met, jawel een nieuwe datum. Sta ik nu serieus weer achter in de rij??????? Kan iemand hier een antwoord op geven? 
Dat zou wel echt van de zotte zijn. 
Ik ben al jaren klant bij T-mobile net als mijn vrouw en over het algemeen zeer tevreden, maar als ik de  verhalen en reacties hier lees, had T-mobile dit echt beter moeten doen!!! 

 

Zie mijn bericht 3 berichten terug.

Dit is toch niet best!! 
Wat een puinhoop wordt het zo en mag je dalijk 14-15 weken wachten.

Hadden ze dan wel even mogen vertellen aan de telefoon, dan had ik hem lekker op afhalen laten staan!! 

Reputatie 4

Ik denk dat het tijd wordt voor T-mobile om naar een ieder duidelijk te gaan communiceren doormiddel van een sms, met daarin de bevestiging dat we NIET weer achteraan de rij komen te staan. Buiten het feit dat ze nu wel is zichzelf moeten gaan verantwoorden, het apple verhaal kennen we nu wel.. Stap uit je slachtofferrol en wees is eerlijk naar de klanten.


 

  • iPhone 12 Pro 128GB Blauw

 

MMoradi1: zaterdag 17 oktober 2020 besteld (nog geen bericht)

Eman010: vrijdag 23 oktober 2020 om 13:22 

Le-kwaSon: vrijdag 23 oktober 2020 om 15:05    

michael: 23 oktober 15:46 geen bericht  

A.Dahmani: 24 oktober 2020 besteld om 13:30         

RobbertF: 25 oktober 2020 om 16:15 uur

Aminaarkhaoui: 27 oktober 2020 om 20:05 (nog geen bericht)

Hans030:  3 november 2020 om 14:44

 

  • iPhone 12 Pro 128GB Goud

Ctabiz: besteld zondag 8 november 10:37, bezorging op 23 december

Batool: besteld donderdag 12 november, bezorging op 24 december 

 

 

 

  • iPhone 12 Pro 128GB Zwart

 

  

  • iPhone 12 Pro 128GB Zilver
Reputatie 2

Dit is toch niet best!! 
Wat een puinhoop wordt het zo en mag je dalijk 14-15 weken wachten.

Hadden ze dan wel even mogen vertellen aan de telefoon, dan had ik hem lekker op afhalen laten staan!! 

Dit is een modeartikel betekent dat de prijs ervan tijdsafhankelijk is. Mensen zijn bereid zoveel geld aan uit te geven, zodat zij als een van de eersten gebruik van kunnen maken. 
Mijn oprechte vraag is dan: waarom betaalt u zoveel terwijl u als een van de laatsten deze mobiel in handen zult krijgen? Over 3 kwart jaar is de opvolger al beschikbaar :)

We zijn mensen, we kunnen fouten maken. 
Een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen. 

Op 29 oktober besteld, 2 december na het tweede bericht over uitgestelde leverdatum onmiddellijke geannuleerd.

@Hajar @David jullie zijn ook mensen, al de ellende krijgen jullie over jullie heen. Doe je zelf een plezier en zoek toch een andere werkgever. Heb medelijden met jullie 😂

Bestelnummer: 51772010

ik heb een iPhone 12 Pro Blue besteld op 27 oktober, ik heb nog niks gehoord erover ik wacht al langer dan 8 weken. 

Ik zou graag wat willen horen over mijn bestelling want mijn geduld begin op te raken

ik heb op 24 oktober een bestelling gedaan van een iphone 12 pro blue.

en nog steeds niks binnen ik ben dat wachten wel zat.

Wanneer krijg ik nou iets te horen van wanneer di geleverd wordt???????

 

order nummer: 55618254

Dit is toch niet best!! 
Wat een puinhoop wordt het zo en mag je dalijk 14-15 weken wachten.

Hadden ze dan wel even mogen vertellen aan de telefoon, dan had ik hem lekker op afhalen laten staan!! 

Dit is een modeartikel betekent dat de prijs ervan tijdsafhankelijk is. Mensen zijn bereid zoveel geld aan uit te geven, zodat zij als een van de eersten gebruik van kunnen maken. 
Mijn oprechte vraag is dan: waarom betaalt u zoveel terwijl u als een van de laatsten deze mobiel in handen zult krijgen? Over 3 kwart jaar is de opvolger al beschikbaar :)

We zijn mensen, we kunnen fouten maken. 
Een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen. 

Op 29 oktober besteld, 2 december na het tweede bericht over uitgestelde leverdatum onmiddellijke geannuleerd.

@Hajar @David jullie zijn ook mensen, al de ellende krijgen jullie over jullie heen. Doe je zelf een plezier en zoek toch een andere werkgever. Heb medelijden met jullie 😂


Nou ik heb hem besteld, omdat mijn huidige iphone 8 een beetje kuren begint te vertonen. 
Voor mij maakt het niet uit dat er al weer na 9maanden een nieuwe komt, ik doe namelijk een jaar of 4 met een toestel en koop dan een nieuwe. Voor mij is het dan ook geen modeartikel,maar een gebruiksvoorwerp.

 

Reputatie 4

Welkom bij de wachtclub van T-Debiel @gijsrutten @Gabbs , helaas zijn er wachtende voor u die naar verluid de zelfde vragen hebben. Uiteraard kunt u ook gebruik maken van de T-Debiel klantenservice, weet wel dat daar de informatie weer wat afwijkt van de informatie die hier op het forum wordt verstrekt.

Maandag zult u te lezen krijgen dat de levertijd is aangepast naar 8-10 weken, dit wisten wij al eerder maar houden graag mensen aan het lijntje. Tenslotte werkt dit beter dan eerlijk zijn, en blijven er toch nog klanten hangen in de hoop hun telefoon toch nog snel te krijgen. Slim he..

 

  • iPhone 12 Pro 128GB Blauw

 

MMoradi1: zaterdag 17 oktober 2020 besteld (nog geen bericht)

Eman010: vrijdag 23 oktober 2020 om 13:22 

Le-kwaSon: vrijdag 23 oktober 2020 om 15:05    

michael: 23 oktober 15:46 geen bericht  

A.Dahmani: 24 oktober 2020 besteld om 13:30         

RobbertF: 25 oktober 2020 om 16:15 uur

Aminaarkhaoui: 27 oktober 2020 om 20:05 (nog geen bericht)

Hans030:  3 november 2020 om 14:44

 

  • iPhone 12 Pro 128GB Goud

Ctabiz: besteld zondag 8 november 10:37, bezorging op 23 december

Batool: besteld donderdag 12 november, bezorging op 24 december 

 

 

 

  • iPhone 12 Pro 128GB Zwart

 

  

  • iPhone 12 Pro 128GB Zilver

Ik ben overgestapt naar T-mobile vanwege een mooie aanbieding. Ik heb via gsm web  op 21 oktober de iPhone 12 pro 128 gb gold besteld en mij wordt elke keer verteld (nadat ik zelf gehaald heb)  dat het toestel slecht leverbaar is bla bla bla.…ik vind.....als klant wordt je niet op de hoogte gehouden wat ik echt belachelijk vind. 

Ik denk erover om mijn order te annuleren. Ik wacht nu al ruim 8 weken en heb nog niets gehoord. 

Kan  iemand van t-mobile mijn order bekijken en mij vertellen hoe het ervoor staat?

Id: 8069964

Beetje gênant begint t nu wel te worden... T- mobile!

Reputatie 3

Welkom bij de wachtclub van T-Debiel @gijsrutten @Gabbs , helaas zijn er wachtende voor u die naar verluid de zelfde vragen hebben. Uiteraard kunt u ook gebruik maken van de T-Debiel klantenservice, weet wel dat daar de informatie weer wat afwijkt van de informatie die hier op het forum wordt verstrekt.

Maandag zult u te lezen krijgen dat de levertijd is aangepast naar 8-10 weken, dit wisten wij al eerder maar houden graag mensen aan het lijntje. Tenslotte werkt dit beter dan eerlijk zijn, en blijven er toch nog klanten hangen in de hoop hun telefoon toch nog snel te krijgen. Slim he..


😂

Reputatie 2

Nog niks gehoord… week 9 ingegaan

blue 128gb

23-10-2020 om 10:34 besteld (nr 2 in het rijtje zie ik)

Reputatie 4

Nog niks gehoord… week 9 ingegaan

blue 128gb

23-10-2020 om 10:34 besteld (nr 2 in het rijtje zie ik)


Maandag wordt het 8-10 weken. Ik ga is ff kijken naar de iPhone 13 rumors :nerd:...

@DirkOntwerpt toegevoegd btw.

 

  • iPhone 12 Pro 128GB Blauw

 

MMoradi1: zaterdag 17 oktober 2020 besteld 

DirkOntwerpt: 23 oktober 2020 om 10:34

Eman010: 23 oktober 2020 om 13:22 

Le-kwaSon: 23 oktober 2020 om 15:05    

michael: 23 oktober 15:46 geen bericht  

A.Dahmani: 24 oktober 2020 besteld om 13:30         

RobbertF: 25 oktober 2020 om 16:15 uur

Aminaarkhaoui: 27 oktober 2020 om 20:05 

Hans030:  3 november 2020 om 14:44

 

  • iPhone 12 Pro 128GB Goud

Ctabiz: besteld zondag 8 november 10:37, bezorging op 23 december

Batool: besteld donderdag 12 november, bezorging op 24 december 

 

 

 

  • iPhone 12 Pro 128GB Zwart

 

  

  • iPhone 12 Pro 128GB Zilver

 

Reputatie 1

Ik ben overgestapt naar T-mobile vanwege een mooie aanbieding. Ik heb via gsm web  op 21 oktober de iPhone 12 pro 128 gb gold besteld en mij wordt elke keer verteld (nadat ik zelf gehaald heb)  dat het toestel slecht leverbaar is bla bla bla.…ik vind.....als klant wordt je niet op de hoogte gehouden wat ik echt belachelijk vind. 

Ik denk erover om mijn order te annuleren. Ik wacht nu al ruim 8 weken en heb nog niets gehoord. 

Kan  iemand van t-mobile mijn order bekijken en mij vertellen hoe het ervoor staat?

Id: 8069964

Dat is erg apart.. Ik heb de iphone 12 pro  goud128gb op 8 november besteld en krijg hem woensdag. iemand anders hier 12 november besteld en krijgt hem donderdag. Ik zal nog eens bellen want volgens mij gaat er bij jou wat mis. Denk wel dat je op het verkeerde forum zit aangezien je bij gsm web (?) hebt besteld en niet bij t-mobile. Misschien werkt het daar weer anders.

Reputatie 4

Ik ben overgestapt naar T-mobile vanwege een mooie aanbieding. Ik heb via gsm web  op 21 oktober de iPhone 12 pro 128 gb gold besteld en mij wordt elke keer verteld (nadat ik zelf gehaald heb)  dat het toestel slecht leverbaar is bla bla bla.…ik vind.....als klant wordt je niet op de hoogte gehouden wat ik echt belachelijk vind. 

Ik denk erover om mijn order te annuleren. Ik wacht nu al ruim 8 weken en heb nog niets gehoord. 

Kan  iemand van t-mobile mijn order bekijken en mij vertellen hoe het ervoor staat?

Id: 8069964

Dat is erg apart.. Ik heb de iphone 12 pro  goud128gb op 8 november besteld en krijg hem woensdag. iemand anders hier 12 november besteld en krijgt hem donderdag. Ik zal nog eens bellen want volgens mij gaat er bij jou wat mis. Denk wel dat je op het verkeerde forum zit aangezien je bij gsm web (?) hebt besteld en niet bij t-mobile. Misschien werkt het daar weer anders.

 

Zo zie je maar weer dat T-Mobile maar wat doet, en het momenteel verre van eerlijk is….

 

 

  • iPhone 12 Pro 128GB Blauw

 

MMoradi1: zaterdag 17 oktober 2020 besteld 

DirkOntwerpt: 23 oktober 2020 om 10:34

Eman010: 23 oktober 2020 om 13:22 

Le-kwaSon: 23 oktober 2020 om 15:05    

michael: 23 oktober 15:46 geen bericht  

A.Dahmani: 24 oktober 2020 besteld om 13:30         

RobbertF: 25 oktober 2020 om 16:15 uur

Aminaarkhaoui: 27 oktober 2020 om 20:05 

Hans030:  3 november 2020 om 14:44

 

  • iPhone 12 Pro 128GB Goud

Ctabiz: besteld zondag 8 november 10:37, bezorging op 23 december

Batool: besteld donderdag 12 november, bezorging op 24 december 

 

 

 

  • iPhone 12 Pro 128GB Zwart

 

  

  • iPhone 12 Pro 128GB Zilver

Ik ben overgestapt naar T-mobile vanwege een mooie aanbieding. Ik heb via gsm web  op 21 oktober de iPhone 12 pro 128 gb gold besteld en mij wordt elke keer verteld (nadat ik zelf gehaald heb)  dat het toestel slecht leverbaar is bla bla bla.…ik vind.....als klant wordt je niet op de hoogte gehouden wat ik echt belachelijk vind. 

Ik denk erover om mijn order te annuleren. Ik wacht nu al ruim 8 weken en heb nog niets gehoord. 

Kan  iemand van t-mobile mijn order bekijken en mij vertellen hoe het ervoor staat?

Id: 8069964

Dat is erg apart.. Ik heb de iphone 12 pro  goud128gb op 8 november besteld en krijg hem woensdag. iemand anders hier 12 november besteld en krijgt hem donderdag. Ik zal nog eens bellen want volgens mij gaat er bij jou wat mis. Denk wel dat je op het verkeerde forum zit aangezien je bij gsm web (?) hebt besteld en niet bij t-mobile. Misschien werkt het daar weer anders.

 

Zo zie je maar weer dat T-Mobile maar wat doet, en het momenteel verre van eerlijk is….

 

 

  • iPhone 12 Pro 128GB Blauw

 

MMoradi1: zaterdag 17 oktober 2020 besteld 

DirkOntwerpt: 23 oktober 2020 om 10:34

Eman010: 23 oktober 2020 om 13:22 

Le-kwaSon: 23 oktober 2020 om 15:05    

michael: 23 oktober 15:46 geen bericht  

A.Dahmani: 24 oktober 2020 besteld om 13:30         

RobbertF: 25 oktober 2020 om 16:15 uur

Aminaarkhaoui: 27 oktober 2020 om 20:05 

Hans030:  3 november 2020 om 14:44

 

  • iPhone 12 Pro 128GB Goud

Ctabiz: besteld zondag 8 november 10:37, bezorging op 23 december

Batool: besteld donderdag 12 november, bezorging op 24 december 

 

 

 

  • iPhone 12 Pro 128GB Zwart

 

  

  • iPhone 12 Pro 128GB Zilver

Ik heb zojuist gebeld met t-mobile. Mijn order ligt sinds 17 december bij de koerier en zij nemen komende week contact met mij op via een email. Dus als het goed is krijg ik mijn telefoon over zo'n 2 weken. 

Ik heb de iphone 12 pro oceaanblauw met 128gb besteld op 22 oktober om 19:38 (particulier) ophalen in de winkel. Niks meer gehoord behalve je favoriete sms “ Beste klant de lever tijd voor jouw iphone is gewijzigd.” En nu dat alles is omgezet naar thuis bezorging heb ik alleen een sms ontvangen waar in stond dat ik me geen zorgen hoefde te maken over het annulerings berichtje. 

Reputatie 4
  • iPhone 12 Pro 128GB Blauw

 

@MMoradi1 : 17 oktober 2020 besteld 

@Lorry75 : 22 oktober 2020 om 19:38

@DirkOntwerpt: 23 oktober 2020 om 10:34

@Eman010 : 23 oktober 2020 om 13:22 

@Le-kwaSon : 23 oktober 2020 om 15:05    

@michael : 23 oktober 15:46 geen bericht  

@A. Dahmani : 24 oktober 2020 besteld om 13:30         

@RobbertF : 25 oktober 2020 om 16:15 uur

@aminaarkhaoui : 27 oktober 2020 om 20:05 

@hans030 :  3 november 2020 om 14:44

 

  • iPhone 12 Pro 128GB Goud

@ctabiz : besteld zondag 8 november 10:37, bezorging op 23 december

@Batool : besteld donderdag 12 november, bezorging op 24 december 

 

 

 

  • iPhone 12 Pro 128GB Zwart

 

  

  • iPhone 12 Pro 128GB Zilver

Waarom blijft de levertijd al een aantal weken op 6-8 weken staan?

Reputatie 4

Waarom blijft de levertijd al een aantal weken op 6-8 weken staan?

 

Omdat Apple vertraging. 

Reputatie 3

Waarom blijft de levertijd al een aantal weken op 6-8 weken staan?


Omdat Traag-Mobile.

Reputatie 7

Goedemorgen allemaal,

Op dit moment heb ik geen update over de levertijden, maar wilde wel alvast een antwoord geven voor iedereen die een vraag of twijfel had over zijn/haar plek in de wachtrij nadat de order was omgezet. 

Ik wil nogmaals benadrukken dat jouw plek in de wachtrij niet veranderd is nadat je order is veranderd van ophalen in de winkel naar een bestelling die geleverd wordt door de koeriersdienst. Als je nummer 5 in de rij was, dan blijf je #5 na de wijziging, daar verandert niks aan. Mocht er een fout zijn gemaakt in jouw order, dan kan dit aangepast worden en ook dan blijft jouw plek in de rij hetzelfde.

Waarom dit door collega's via andere kanalen wordt tegengesproken durf ik niet te zeggen, maar ik heb gezorgd dat iedereen nogmaals dezelfde informatie krijgt, zodat er geen foutieve informatie wordt gegeven aan de telefoon of via welk contactkanaal dan ook en er geen verwarring/twijfel meer wordt gezaaid. 

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag en anders tot de volgende update! :wave: