27-12-2023 Geen internet/tv Veenendaal

  • 27 December 2023
  • 47 reacties
  • 553 Bekeken

Wij hebben sinds gisterenochtend geen tv/internet in postcodegebied 3904 AG Veenendaal. Graag horen we wat de status is.

Cheyenne van Odido 4 maanden geleden

Excuus! Ik moet er meteen op terug komen. Er is nu net een incident aangemaakt en er komt vanmiddag een monteur op locatie om het probleem in de wijkcentrale op te lossen. Ik zet een melding in het topic en hou jullie daar op de hoogte!

Bekijk origineel

47 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Dank beide! Voor nu laat ik deze informatie voor wat het is: de oplossing is er naar verwachting tussen 13:00 en 15:00. Hou dit topic gerust op de hoogte!

Het PON lampje brand niet en het LOS lampje knippert Rood!

@Cheyenne van Odido 
fijn dat er weer actie aan gegeven word, is er iets te zeggen over de verwachte aankomst tijd van de monteur?

Excuus zie nu net de laatste reactie!

Reputatie 1

Begrijp net van buurman (kpn) dat kpn my de tijd heeft opgeschoven naar 16:15.

Zelfde verdeelpunt, dus zal voor ons dan niet anders zijn 

Hmm, laat de vouchers maar weer doorkomen dan… 🥲

Reputatie 7
Badge +14

@anoppe Als de monteur het niet kunnen oplossen mag je mij een DM sturen voor een voucher.

Dat geldt uiteraard ook voor de andere gedupeerden.

MVG

Bij mij werkt het internet sinds gisterenavond weer!

Reputatie 1

Ze zijn druk aan het lassen. Blijkbaar moeten ze om de 40 a 50 meter de straat open hebben en alles opnieuw lassen/doorschieten. Zijn nog 400m van onze straat verwijderd, dus zal me benieuwen. 

Alle glass ligt er uit, ook van alle andere providers, dus heb ook veel mensen met ander providers die nog niets kunnen hier. 

Monteur zei dat ze voor 1 janari alles weer in de lucht hopen te hebben 

@anoppe Als de monteur het niet kunnen oplossen mag je mij een DM sturen voor een voucher.

Dat geldt uiteraard ook voor de andere gedupeerden.

MVG

Werkt deze voucher ook op een pre-paid sim van odido? Ik heb nog een mobiel 4g wifi ding liggen voor op vakantie, dan hoeft mijn telefoon niet per se altijd thuis te zijn om de rest van het gezin hun ding te kunnen laten doen.

Reputatie 7
Badge +14

@anoppe hoeveel gezinsleden met Odido mobiel? 
Werkt ook op Prepaid van Odido! Is er al actie door een monteur?

Reputatie 1

@CrisTien Monteur Kan nog wel even duren. Ze zijn aan het graven en alles opnieuw aan het lassen. Doen ze ook de zoveel meter, inclusief nieuwe glashandel schieten. Ze zijn bij ons nog een paar honderd met van ons vandaan..

Mijn vrouw en kinderen worden ondertussen ook chagrijnig. 4 mobiele abbo''s van Odido.

 

Reputatie 7
Badge +14

Stuur mij een dm @Neetje73 ik help je even

Mijn modem heeft weer een ip ontvangen van het netwerk, en ik kan overal weer bij.

 Nu even duimen dat het zo blijft, gezien de straat nog open ligt 🤞🏻😬

@anoppe hoeveel gezinsleden met Odido mobiel? 
Werkt ook op Prepaid van Odido! Is er al actie door een monteur?

Drie, top dat het op prepaid werkt, dan houdt ik deze optie in m’n achterhoofd mocht dit, hopelijk niet, nogmaals gebeuren.

 

bedankt voor de info in ieder geval!

Reputatie 7
Badge +14

Mijn modem heeft weer een ip ontvangen van het netwerk, en ik kan overal weer bij.

 Nu even duimen dat het zo blijft, gezien de straat nog open ligt 🤞🏻😬

Helemaal blij voor je. Phoe hé echt geweldig. 

Reputatie 7
Badge +14

@CrisTien Monteur Kan nog wel even duren. Ze zijn aan het graven en alles opnieuw aan het lassen. Doen ze ook de zoveel meter, inclusief nieuwe glashandel schieten. Ze zijn bij ons nog een paar honderd met van ons vandaan..

Mijn vrouw en kinderen worden ondertussen ook chagrijnig. 4 mobiele abbo''s van Odido.

 

Werkt het bij jullie ook weer?

Reputatie 1

Zal nog even de boel resetten. Half uur geleden iig nog niet en nu ook nog geen signaal 

Reputatie 1

@CrisTien nog geen signaal.

Dank voor de vouchers. Kunnen we iig wat. 

Hopelijk schieten de monteurs een beetje op. 

Reputatie 1

@CrisTien helaas, de glas werkt bij ons niet. Maar we kunnen dankzij jou nu weer even vooruit.

Bedankt 

Reputatie 1

Ik zie dat de algemene storing op opgelost staat, maar dat is nog niet het geval en ze zijn nog super druk bezig met de glasvezel. 

Graag pas opgelost melden als dat ook daadwerkelijk zo is! 

Reputatie 7
Badge +14

Sorry @Neetje73  Op dit moment kan het niet aangepast worden.  
fijne avond

Reputatie 1

Ik heb ook weer internet 

Reputatie 7
Badge +14

#Opgelost Blij voor iedereen! 
Fijn gezond uiteinde allemaal! 

Reageer