alweer geen internet

  • 1 June 2023
  • 33 reacties
  • 313 Bekeken


Toon eerste reactie

33 reacties

@Nora dankjewel. Nu hopen dat de monteur ook weet waar die moet zoeken en dat het opgelost is maandag.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @S elka, ik zie dat ondertussen een monteur is aangestuurd en deze binnenkort bij je langs komt! Voor de tussentijd heb ik mijn best gedaan en ook voor jou een voucher geregeld. Deze kan je in je privéberichten vinden! 😄

@Tommie zou ik ook een voucher kunnen krijgen of het opheffen van het daglimiet? Nu is 10GB per dag te weinig voor het werk wat ik doe en ben ik er zo doorheen zoals nu.

Reputatie 7
Badge +9

@S elka natuurlijk kan dat, ik heb je direct een code verstuurd in je privéberichten!

@Tommie kan er dan op z'n minst een voucher voor mijn partner worden geregeld?

Reputatie 7
Badge +9

@S elka, dat is inderdaad wel apart. Op dit moment kan ik het ticket alleen afwachten. Als we meer weten wordt er contact met je opgezocht! 

Hi @Tommie De vorige keer waren er ook geen werkzaamheden en hing mijn kabel los. Nadat deze weer erin was geplugd had ik weer verbinding. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @S elka, ik zie inderdaad dat je de klantenservice al gesproken hebt.

Ook zie ik dat er al een ticket is aangemaakt. Naar mijn weet zijn er inderdaad geen werkzaamheden gebeurt in de wijkcentrale. Het lijkt meer op een kabelbreuk, dit kan heel veel verschillende oorzaken hebben. Onze technische dienst gaat voor je aan de slag. Zodra ze meer informatie hebben wordt er contact met je opgezocht!

Reageer