alweer geen internet

  • 1 June 2023
  • 33 reacties
  • 313 Bekeken


Toon eerste reactie

33 reacties

@Nora dankjewel. Nu hopen dat de monteur ook weet waar die moet zoeken en dat het opgelost is maandag.

Reputatie 7
Badge +9

@S elka ik zit vol verbazing naar mijn scherm te kijken…

Dit mag niet gebeuren, de 2e keer was al te veel. Ik zie dat er een melding van is gemaakt en er opnieuw een ticket is aangemaakt. Ik ben persoonlijk naar onze techneuten gelopen om dit met spoed op te pakken. Weet dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijken te fixen.

@Tommie dit mag en kan gewoon niet. Een monteur of monteurs die hun werk niet goed uitvoeren in de centrale? Ze kunnen hiermee niet ongestraft blijven, dus waar en bij wie kan ik een klacht indienen? Hoevaak zal dit nog in de toekomst voorkomen? De zoveelste keer dat mijn KABEL WEER eruit wordt geplugd.

@Tommie graag ontvang ik weer twee codes voor internet, ik word hier echt moedeloos van 

@Tommie Ik heb nog geen bevestiging gekregen mbt mijn compensatie?

Reputatie 7
Badge +9

@S elka dat kan kloppen, ik zie namelijk nog geen compensatie terug in mijn systeem. Dit zal ik meteen voor je regelen, kloppen deze data? 

Periode 21-06 tot en met 28-06 heb je geen diensten gehad. Als dit klopt, zie ik graag je reactie terug. Dan maak ik het meteen voor je in orde!

 @Tommie Dat klopt. 

Reputatie 7
Badge +9

@S elka ik heb navraag gedaan naar de situatie en het lijkt er op dat er een foute ONT gebruikt wordt door nieuwe klant die op dezelfde lijn zit. Dit kan komen doordat een klant, die op dezelfde lijn zit, een ONT gebruikt die een oude aanbieder is. Nu moeten de montuers gaan onderzoeken welke nieuwe klant de foute ONT gebruikt. Ik hoop dat de stoorzender snel wordt gevonden. Ik heb je direct twee vouchercodes toegestuurd in een privébericht.

Reageer