Beantwoord

Alweer geen internet, tv en telefonie

  • 31 December 2019
  • 38 reacties
  • 640 Bekeken


Toon eerste reactie

38 reacties

Hoi Bran, misschien berer een nieuwe code proberen en kijken of het lukt. Al die andere zijn goed gegaan, alleen dit keer niet.

Alvast bedankt 

Reputatie 7

Hi @Some1, is het inmiddels gelukt met de collega’s? Zo net laat het dan even weten, dan stuur ik een nieuwe vouchercode naar je toe! 

Ik heb gisteren een nieuwe vouchercode binnen gekregen en deze ingewisseld maar in de middernacht kreeg ik een bericht binnen dat mijn standaard internet bundel op was. Mijn internet is momenteel heel erg traag, als ik een video kijk zie ik geen beekd masr ik hoor alleen maad geluud. Zou deze vouchercode niet voor 7 dagen zijn maar misschien voor 7 uur??

Zie bericht hier onder.....(deze kreeg ik ongeveer  na 7 uur binnen)

 

Reputatie 7

Hey @Some1,

Je bent zo te zien gelukkig al van een Unlimited Voucher voorzien! Ik baal dat het probleem nog niet is opgelost. Mijn collega heeft in ieder geval op de achtergrond alles in gang gezet om dit probleem alsnog zo snel mogelijk voor je op te lossen. Sorry voor het ongemak!

De monteur is net langs geweest en de klacht wordt doorgestuurd naar KPN. Dit begrijp ik niet, ik heb in het begin al aangegeven dat er een KPN monteur voor nodig is. Ik heb zelf namelijk een technische achter en ik weet dat het probleem aan de glasvezel ligt. Waarom duurt het zo lang?

Kunnen jullie mij nog een vouchercode sturen?

Alvast bedankt 

 

Reputatie 7

Hey @Some1,

Ik heb alle vertrouwen dat dit probleem sneller wordt opgelost! Morgen komt er een monteur bij je langs die je hiermee gaat helpen. Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen? Over de kosten hoef je je geen zorgen te maken. Zodra het probleem is opgelost, dienen we graag een vergoeding voor je in. :relaxed:

Ik ben niet meer tevreden, het gaat weer meer dan twee weken duren voor dat het goed komt. Er wordt weet eerst T-mobile monteur gestuurd en na een week wordt weer een KPN monteur gestuurd. Het gaat minstens drie weken of langer duren. Het is wel jammer dat het zo moet

 

Het is goed  bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

@Some1 Goedemiddag, het is inderdaad niet de bedoeling dat je zolang zonder een werkende verbinding zit! Sorry voor het ongemak, ik hoop oprecht dat de KPN monteur het nu definitief oplost. Daar heb ik alle vertrouwen in. Je kunt een vergoeding aanvragen op het moment dat de verbinding volledig hersteld is, dan weten we hoe hoog de compensatie dient te zijn. De vouchercode heb ik nu naar je gestuurd in een privéberichtje. :wink:

 

Correctie: ik zie dat je al een vouchercode toegestuurd gekregen hebt! Veel succes met de monteur en als we in de tussentijd iets anders voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar bij de Community. 

Reputatie 7
Badge +16

@Some1 Goedemiddag, het is inderdaad niet de bedoeling dat je zolang zonder een werkende verbinding zit! Sorry voor het ongemak, ik hoop oprecht dat de KPN monteur het nu definitief oplost. Daar heb ik alle vertrouwen in. Je kunt een vergoeding aanvragen op het moment dat de verbinding volledig hersteld is, dan weten we hoe hoog de compensatie dient te zijn. De vouchercode heb ik nu naar je gestuurd in een privéberichtje. :wink:

Het is wel jammer dat het weer lang gaat duren voor dat ik verbinding terug krijg. Ik begrijp een ding niet, waarom wordt kpn monteur niet gelijk aangestuurd. Dit probleem lijkt precies op voruge keer. Het ziet ernaar uit dat ik weer 2 tot 3 weken zonder verbinding kom te zitten, ik hoop dat het vergoed wordt.

Hallo Piotr,

 

Bedankt daarvoor en ik zal een afspraak maken.

Ik heb een vouchercode ingebruik via mijn zakelijk mobiel en deze verloopt morgen.

Zou ik een nieuwe vouchercode kunnen krijgen om thuis via mijn mobiel als hotspot te gebruiken.

Trouwens, dit is nu de tweede keer dat mijn thuis internet niet doet voor een lange tijd, is het niet mogelijk om hotspot via een andere 4G apparaat te gebruiken. Ik  kan niet altijd mijn mobiel thuis achterlaten.

alvast bedank

Reputatie 7

Hey @Some1,

Gelukkig zie ik dat mijn collega onze techneuten heeft aangestuurd om dit probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Zodra we meer weten, nemen we gelijk contact met je op. Hulp is aanstaande!

Reageer