Beantwoord

Alweer geen internet, tv en telefonie

  • 31 December 2019
  • 38 reacties
  • 640 Bekeken

  • is een King Poster
  • 29 reacties

Ik zit al drie dagen zonder internet verbinding, geen tv en ook niet bellen.

Kinderen vinden het saai en zeker met feestdagen. Ik deel 4G met iedereen maar mijn mobiel moet thuis blijven 

icon

Beste antwoord door Brian 30 January 2020, 13:13

Bekijk origineel

38 reacties

Ok nogmaals bedank! 

Reputatie 7

Hey @Some1,

Eind goed, al goed! Fijn om te lezen dat de problemen zijn opgelost. :relaxed: De terugkoppeling van de klacht richting KPN kan ik jammer genoeg niet achterhalen. Hoe dan ook doen we er alles aan om deze situaties zoveel mogelijk te voorkomen en nemen we feedback mee om onze processen te verbeteren. Nogmaals excuses voor het ongemak! 

Hi, bedankt voor de terugkoppeling

En is er een reactie op de klacht, die ingediend is bij KPN?

Reputatie 7

Hi @Some1, wat balen dat de afspraak mis is gegaan maar fijn dat het eindelijk gelukt is! Het is in dit geval inderdaad onze verantwoording omdat het ons eigen glasvezel netwerk is. De oorzaak was een fout in de distributiekabel in de centrale. Ik heb de kosten voor de periode dat je zonder verbinding hebt gezet zojuist volledig vergoed. Excuses voor het ongemak en dat het zo stroef heeft gelopen, dat had beter gemoeten!

 

Klantenservice heeft een klacht bij KPN ingediend namens mij. Heeft KPN nog geen reactie gegeven? Ik zou namelijk terug gebeld worden.

KPN monteur zei dat de kruising een fout is van T-Mobile, klopt dit volgens jullie of niet??

Ik wil grasg een reactie hierop.

Goedenavond,

De verbinding is inmiddels hersteld. Ik heb vanaf 28-12-2019 t/m gisterenavond zonder internet gezeten.

Graag wil ik voor die tijd gecompenseerd worden.

Alvast bedankt

Stuur me nog een code AUB

 

Ik heb voor niets thuis gewacht, er is niemand komen opdagen. Ik heb KPN glasvezelteam gebeld en het enige wat ze zeggen, sorry monteur heeft het druk. Mijn zoverlste vrije dag weer voor niets verpest. Ik kan niet meer tegen, een maand zonder internet en alleen maar pech achter elkaar.

Ik heb eeb afspraak staan met KPN.

Volgens KPN kon dat niet eerder dan woensdagmiddag en ik heb daarna T-Mobile gebeld of ze me kunnen helpen om die afspraak te vervroegen, dat heeft geen zin en het zal toch niet lukken zeiden ze

Uiteindelijk heb ik dat zelf maar geprobeerd  en met moeite is het gelukt voor morgen.

Dit geintje heeft me namelijk een hoop vrije dagen gekost.

Hopelijk lossen ze het probleem op, en dat de verbinding dit keer zal blijven.

Reputatie 7

Hoi @Some1,

 

Ik lees dat KPN een afspraak gemaakt heeft of nog gaat maken. Houd je ons op de hoogte van de werkzaamheden en bevindingen van die monteur? Fingers crossed voor een juiste oplossing!

..

Alweer een weekje voorbij zonder verbinding, vier weken lang kan echt niet. De storing gaat weer terug naar KPN, betekent weer een week extra (het lijkt een spel tussen T-mobile & KPN en ik zit tussen in) 

Hier heb ik geen vertrouwen meer in dat het goed komt!

Reputatie 6

Hoi @Some1,  ik zie dat je intussen gebeld hebt met de klantenservice en dat er inderdaad een kruising is geconstateerd. Wij zijn hier hard mee bezig, we komen snel met een oplossing! Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.

Ok, wat gaat er nu gebeuren en hoe lang gaat dit duren?

Is de hele tijd van de stroom af

Reputatie 7
Badge +16

@Some1Kun je jouw modem van de stroom halen? Dan controleer ik of deze doorkomt in onze meting. Het lijkt er inderdaad op dat er sprake is van een kruising met een ander modem. Sorry voor alle ongemak! 

Dit kan toch niet waar zijn!

Een kruising net als de eerste keer, toen was ik ook drie weken zonder verbinding. Nu wordt het vier weken . Ik hoop niet dat de verbinding iedere keer weg valt. Dit is me nog nooit overkomen bij een andere provider.

Iedereen blíjft afhankelijk van KPN. Hiervoor had ik internet via telefoonlijn en toen waren ze ook afhankelijk van KPN maar de verbinding is nooit weggevallen 

Ik dacht glasvezel is de toekomst maar op deze manier hoef ik geen glasvezel meer.

Ik zal het straks doen als ik thuis ben

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Some1,

 

Bedankt voor je terugkoppeling! Onze techneuten en KPN hebben geconstateerd dat zowel je verbinding als modem online zijn. Wat we nu gaan doen is een kruistest, zo kunnen we uitsluiten of je gekruist bent met een andere klant. Mag ik het MAC-adres en serienummer van jouw modem in een privéberichtje ontvangen alsjeblieft? Dan check ik vervolgens zo snel mogelijk of hier sprake van is. Bij jouw Zyxel modem staan MAC en Serial op de achterkant van het modem en dan op het kaartje wat erachter zit (in de gleuf als het ware). :wink:  

Ik kreeg gisteren een email van klantenservice die ik niet begrijp waar het over gaat, zie foto

Ik dacht eindelijk internet verbinding is terug gekomen maar helaas de verbinding is nu iets meer dan 3 weken weg en ik denk dat het heel lang gaat duren.

T-Mobile moet nu met een oplossing komen!

Reputatie 7
Badge +16

Graag voor zondag een nieuwe vouchercode sturen AUB

Alvast bedankt 

Hoi @Some1,

 

Ik zie dat je een vouchercode opgestuurd gekregen hebt en dat jouw klacht richting KPN door mijn collega in geëscaleerd is naar de juiste afdeling. Laat het me weten als we iets anders voor je kunnen doen op de Community, ik zit tot 18:00 voor je klaar vandaag!

Uiteindelijke resultaat, zie foto's, Router en Converter.

Graag voor zondag een nieuwe vouchercode sturen AUB

Alvast bedankt 

Vandaag is KPN monteur langs geweest, alles gemeten, het lag weer (bewust) uit in de centrale, alles weer aangesloten en volgens hem is het nu goed maar helaas nog steeds geen verbinding.

Hij gaat het terug koppelen naar KPN!

Ik heb nu echt spijt van dat ik glasvezel heb genomen. Sinds de overstap (eind oktober j.l.) heb ik maar weinig verbinding gehad, meeste van de tijd was glasvezel weg gevallen. Beide keren was de verbinding uit gehaald in de centrale, tenminste volgens de monteur. T-Mobile moet nu echt een klacht indienen bij KPN.

Reputatie 7

Hoi @Some1,

Ik heb je zojuist een nieuwe vouchercode per DM toegestuurd! :relaxed:

Reageer