Beantwoord

Alweer geen internet, tv en telefonie

  • 31 December 2019
  • 38 reacties
  • 640 Bekeken

  • is een King Poster
  • 29 reacties

Ik zit al drie dagen zonder internet verbinding, geen tv en ook niet bellen.

Kinderen vinden het saai en zeker met feestdagen. Ik deel 4G met iedereen maar mijn mobiel moet thuis blijven 

icon

Beste antwoord door Brian 30 January 2020, 13:13

Bekijk origineel

38 reacties

Ok nogmaals bedank! 

Het is goed  bedankt!

Reputatie 7

Hoi @Some1,

Ik heb je zojuist een nieuwe vouchercode per DM toegestuurd! :relaxed:

Reputatie 7

Hi @Some1, wat balen dat de afspraak mis is gegaan maar fijn dat het eindelijk gelukt is! Het is in dit geval inderdaad onze verantwoording omdat het ons eigen glasvezel netwerk is. De oorzaak was een fout in de distributiekabel in de centrale. Ik heb de kosten voor de periode dat je zonder verbinding hebt gezet zojuist volledig vergoed. Excuses voor het ongemak en dat het zo stroef heeft gelopen, dat had beter gemoeten!

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Some1,

 

Bedankt voor je terugkoppeling! Onze techneuten en KPN hebben geconstateerd dat zowel je verbinding als modem online zijn. Wat we nu gaan doen is een kruistest, zo kunnen we uitsluiten of je gekruist bent met een andere klant. Mag ik het MAC-adres en serienummer van jouw modem in een privéberichtje ontvangen alsjeblieft? Dan check ik vervolgens zo snel mogelijk of hier sprake van is. Bij jouw Zyxel modem staan MAC en Serial op de achterkant van het modem en dan op het kaartje wat erachter zit (in de gleuf als het ware). :wink:  

Goedenavond,

De verbinding is inmiddels hersteld. Ik heb vanaf 28-12-2019 t/m gisterenavond zonder internet gezeten.

Graag wil ik voor die tijd gecompenseerd worden.

Alvast bedankt

Reputatie 7

Hoi @Some1,

 

Ik lees dat KPN een afspraak gemaakt heeft of nog gaat maken. Houd je ons op de hoogte van de werkzaamheden en bevindingen van die monteur? Fingers crossed voor een juiste oplossing!

Reputatie 7

Hey @Some1,

Ik heb alle vertrouwen dat dit probleem sneller wordt opgelost! Morgen komt er een monteur bij je langs die je hiermee gaat helpen. Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen? Over de kosten hoef je je geen zorgen te maken. Zodra het probleem is opgelost, dienen we graag een vergoeding voor je in. :relaxed:

Reputatie 7

Hi @Some1, is het inmiddels gelukt met de collega’s? Zo net laat het dan even weten, dan stuur ik een nieuwe vouchercode naar je toe! 

Reputatie 7
Badge +16

Graag voor zondag een nieuwe vouchercode sturen AUB

Alvast bedankt 

Hoi @Some1,

 

Ik zie dat je een vouchercode opgestuurd gekregen hebt en dat jouw klacht richting KPN door mijn collega in geëscaleerd is naar de juiste afdeling. Laat het me weten als we iets anders voor je kunnen doen op de Community, ik zit tot 18:00 voor je klaar vandaag!

Reputatie 7
Badge +16

@Some1 Goedemiddag, het is inderdaad niet de bedoeling dat je zolang zonder een werkende verbinding zit! Sorry voor het ongemak, ik hoop oprecht dat de KPN monteur het nu definitief oplost. Daar heb ik alle vertrouwen in. Je kunt een vergoeding aanvragen op het moment dat de verbinding volledig hersteld is, dan weten we hoe hoog de compensatie dient te zijn. De vouchercode heb ik nu naar je gestuurd in een privéberichtje. :wink:

Reputatie 7
Badge +16

@Some1 Goedemiddag, het is inderdaad niet de bedoeling dat je zolang zonder een werkende verbinding zit! Sorry voor het ongemak, ik hoop oprecht dat de KPN monteur het nu definitief oplost. Daar heb ik alle vertrouwen in. Je kunt een vergoeding aanvragen op het moment dat de verbinding volledig hersteld is, dan weten we hoe hoog de compensatie dient te zijn. De vouchercode heb ik nu naar je gestuurd in een privéberichtje. :wink:

 

Correctie: ik zie dat je al een vouchercode toegestuurd gekregen hebt! Veel succes met de monteur en als we in de tussentijd iets anders voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar bij de Community. 

Ik heb eeb afspraak staan met KPN.

Volgens KPN kon dat niet eerder dan woensdagmiddag en ik heb daarna T-Mobile gebeld of ze me kunnen helpen om die afspraak te vervroegen, dat heeft geen zin en het zal toch niet lukken zeiden ze

Uiteindelijk heb ik dat zelf maar geprobeerd  en met moeite is het gelukt voor morgen.

Dit geintje heeft me namelijk een hoop vrije dagen gekost.

Hopelijk lossen ze het probleem op, en dat de verbinding dit keer zal blijven.

Alweer een weekje voorbij zonder verbinding, vier weken lang kan echt niet. De storing gaat weer terug naar KPN, betekent weer een week extra (het lijkt een spel tussen T-mobile & KPN en ik zit tussen in) 

Hier heb ik geen vertrouwen meer in dat het goed komt!

Hoi Bran, misschien berer een nieuwe code proberen en kijken of het lukt. Al die andere zijn goed gegaan, alleen dit keer niet.

Alvast bedankt 

..

Hallo Piotr,

 

Bedankt daarvoor en ik zal een afspraak maken.

Ik heb een vouchercode ingebruik via mijn zakelijk mobiel en deze verloopt morgen.

Zou ik een nieuwe vouchercode kunnen krijgen om thuis via mijn mobiel als hotspot te gebruiken.

Trouwens, dit is nu de tweede keer dat mijn thuis internet niet doet voor een lange tijd, is het niet mogelijk om hotspot via een andere 4G apparaat te gebruiken. Ik  kan niet altijd mijn mobiel thuis achterlaten.

alvast bedank

Hi, bedankt voor de terugkoppeling

En is er een reactie op de klacht, die ingediend is bij KPN?

Ik zal het straks doen als ik thuis ben

Dit kan toch niet waar zijn!

Een kruising net als de eerste keer, toen was ik ook drie weken zonder verbinding. Nu wordt het vier weken . Ik hoop niet dat de verbinding iedere keer weg valt. Dit is me nog nooit overkomen bij een andere provider.

Iedereen blíjft afhankelijk van KPN. Hiervoor had ik internet via telefoonlijn en toen waren ze ook afhankelijk van KPN maar de verbinding is nooit weggevallen 

Ik dacht glasvezel is de toekomst maar op deze manier hoef ik geen glasvezel meer.

Vandaag is KPN monteur langs geweest, alles gemeten, het lag weer (bewust) uit in de centrale, alles weer aangesloten en volgens hem is het nu goed maar helaas nog steeds geen verbinding.

Hij gaat het terug koppelen naar KPN!

Ik heb nu echt spijt van dat ik glasvezel heb genomen. Sinds de overstap (eind oktober j.l.) heb ik maar weinig verbinding gehad, meeste van de tijd was glasvezel weg gevallen. Beide keren was de verbinding uit gehaald in de centrale, tenminste volgens de monteur. T-Mobile moet nu echt een klacht indienen bij KPN.

Graag voor zondag een nieuwe vouchercode sturen AUB

Alvast bedankt 

Ik heb voor niets thuis gewacht, er is niemand komen opdagen. Ik heb KPN glasvezelteam gebeld en het enige wat ze zeggen, sorry monteur heeft het druk. Mijn zoverlste vrije dag weer voor niets verpest. Ik kan niet meer tegen, een maand zonder internet en alleen maar pech achter elkaar.

Uiteindelijke resultaat, zie foto's, Router en Converter.

Ik kreeg gisteren een email van klantenservice die ik niet begrijp waar het over gaat, zie foto

Ik dacht eindelijk internet verbinding is terug gekomen maar helaas de verbinding is nu iets meer dan 3 weken weg en ik denk dat het heel lang gaat duren.

T-Mobile moet nu met een oplossing komen!

Reageer