Beantwoord

Alweer geen internet, tv en telefonie

  • 31 December 2019
  • 38 reacties
  • 640 Bekeken

  • is een King Poster
  • 29 reacties

Ik zit al drie dagen zonder internet verbinding, geen tv en ook niet bellen.

Kinderen vinden het saai en zeker met feestdagen. Ik deel 4G met iedereen maar mijn mobiel moet thuis blijven 

icon

Beste antwoord door Brian 30 January 2020, 13:13

Bekijk origineel

38 reacties

Reputatie 6

Hoi @Some1,  ik zie dat je intussen gebeld hebt met de klantenservice en dat er inderdaad een kruising is geconstateerd. Wij zijn hier hard mee bezig, we komen snel met een oplossing! Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.

Alweer een weekje voorbij zonder verbinding, vier weken lang kan echt niet. De storing gaat weer terug naar KPN, betekent weer een week extra (het lijkt een spel tussen T-mobile & KPN en ik zit tussen in) 

Hier heb ik geen vertrouwen meer in dat het goed komt!

..

Reputatie 7

Hoi @Some1,

 

Ik lees dat KPN een afspraak gemaakt heeft of nog gaat maken. Houd je ons op de hoogte van de werkzaamheden en bevindingen van die monteur? Fingers crossed voor een juiste oplossing!

Ik heb eeb afspraak staan met KPN.

Volgens KPN kon dat niet eerder dan woensdagmiddag en ik heb daarna T-Mobile gebeld of ze me kunnen helpen om die afspraak te vervroegen, dat heeft geen zin en het zal toch niet lukken zeiden ze

Uiteindelijk heb ik dat zelf maar geprobeerd  en met moeite is het gelukt voor morgen.

Dit geintje heeft me namelijk een hoop vrije dagen gekost.

Hopelijk lossen ze het probleem op, en dat de verbinding dit keer zal blijven.

Ik heb voor niets thuis gewacht, er is niemand komen opdagen. Ik heb KPN glasvezelteam gebeld en het enige wat ze zeggen, sorry monteur heeft het druk. Mijn zoverlste vrije dag weer voor niets verpest. Ik kan niet meer tegen, een maand zonder internet en alleen maar pech achter elkaar.

Stuur me nog een code AUB

 

Goedenavond,

De verbinding is inmiddels hersteld. Ik heb vanaf 28-12-2019 t/m gisterenavond zonder internet gezeten.

Graag wil ik voor die tijd gecompenseerd worden.

Alvast bedankt

Klantenservice heeft een klacht bij KPN ingediend namens mij. Heeft KPN nog geen reactie gegeven? Ik zou namelijk terug gebeld worden.

KPN monteur zei dat de kruising een fout is van T-Mobile, klopt dit volgens jullie of niet??

Ik wil grasg een reactie hierop.

Reputatie 7

Hi @Some1, wat balen dat de afspraak mis is gegaan maar fijn dat het eindelijk gelukt is! Het is in dit geval inderdaad onze verantwoording omdat het ons eigen glasvezel netwerk is. De oorzaak was een fout in de distributiekabel in de centrale. Ik heb de kosten voor de periode dat je zonder verbinding hebt gezet zojuist volledig vergoed. Excuses voor het ongemak en dat het zo stroef heeft gelopen, dat had beter gemoeten!

 

Hi, bedankt voor de terugkoppeling

En is er een reactie op de klacht, die ingediend is bij KPN?

Reputatie 7

Hey @Some1,

Eind goed, al goed! Fijn om te lezen dat de problemen zijn opgelost. :relaxed: De terugkoppeling van de klacht richting KPN kan ik jammer genoeg niet achterhalen. Hoe dan ook doen we er alles aan om deze situaties zoveel mogelijk te voorkomen en nemen we feedback mee om onze processen te verbeteren. Nogmaals excuses voor het ongemak! 

Ok nogmaals bedank! 

Reageer