Beantwoord

Alweer geen internet, tv en telefonie

  • 31 December 2019
  • 38 reacties
  • 640 Bekeken


Toon eerste reactie

38 reacties

Reputatie 7

Hey @Some1,

Eind goed, al goed! Fijn om te lezen dat de problemen zijn opgelost. :relaxed: De terugkoppeling van de klacht richting KPN kan ik jammer genoeg niet achterhalen. Hoe dan ook doen we er alles aan om deze situaties zoveel mogelijk te voorkomen en nemen we feedback mee om onze processen te verbeteren. Nogmaals excuses voor het ongemak! 

Stuur me nog een code AUB

 

Reputatie 7

Hey @Some1,

Je bent zo te zien gelukkig al van een Unlimited Voucher voorzien! Ik baal dat het probleem nog niet is opgelost. Mijn collega heeft in ieder geval op de achtergrond alles in gang gezet om dit probleem alsnog zo snel mogelijk voor je op te lossen. Sorry voor het ongemak!

Reputatie 7

Hey @Some1,

Gelukkig zie ik dat mijn collega onze techneuten heeft aangestuurd om dit probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Zodra we meer weten, nemen we gelijk contact met je op. Hulp is aanstaande!

De monteur is net langs geweest en de klacht wordt doorgestuurd naar KPN. Dit begrijp ik niet, ik heb in het begin al aangegeven dat er een KPN monteur voor nodig is. Ik heb zelf namelijk een technische achter en ik weet dat het probleem aan de glasvezel ligt. Waarom duurt het zo lang?

Kunnen jullie mij nog een vouchercode sturen?

Alvast bedankt 

 

Klantenservice heeft een klacht bij KPN ingediend namens mij. Heeft KPN nog geen reactie gegeven? Ik zou namelijk terug gebeld worden.

KPN monteur zei dat de kruising een fout is van T-Mobile, klopt dit volgens jullie of niet??

Ik wil grasg een reactie hierop.

Het is wel jammer dat het weer lang gaat duren voor dat ik verbinding terug krijg. Ik begrijp een ding niet, waarom wordt kpn monteur niet gelijk aangestuurd. Dit probleem lijkt precies op voruge keer. Het ziet ernaar uit dat ik weer 2 tot 3 weken zonder verbinding kom te zitten, ik hoop dat het vergoed wordt.

Reputatie 7
Badge +16

@Some1Kun je jouw modem van de stroom halen? Dan controleer ik of deze doorkomt in onze meting. Het lijkt er inderdaad op dat er sprake is van een kruising met een ander modem. Sorry voor alle ongemak! 

Ik heb gisteren een nieuwe vouchercode binnen gekregen en deze ingewisseld maar in de middernacht kreeg ik een bericht binnen dat mijn standaard internet bundel op was. Mijn internet is momenteel heel erg traag, als ik een video kijk zie ik geen beekd masr ik hoor alleen maad geluud. Zou deze vouchercode niet voor 7 dagen zijn maar misschien voor 7 uur??

Zie bericht hier onder.....(deze kreeg ik ongeveer  na 7 uur binnen)

 

Is de hele tijd van de stroom af

Ok, wat gaat er nu gebeuren en hoe lang gaat dit duren?

Ik ben niet meer tevreden, het gaat weer meer dan twee weken duren voor dat het goed komt. Er wordt weet eerst T-mobile monteur gestuurd en na een week wordt weer een KPN monteur gestuurd. Het gaat minstens drie weken of langer duren. Het is wel jammer dat het zo moet

 

Reputatie 6

Hoi @Some1,  ik zie dat je intussen gebeld hebt met de klantenservice en dat er inderdaad een kruising is geconstateerd. Wij zijn hier hard mee bezig, we komen snel met een oplossing! Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.

Reageer