Beantwoord

Alweer verbindingsproblemen Barneveld

  • 31 December 2021
  • 74 reacties
  • 1896 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

74 reacties

Goedenavond, helaas al de hele dag geen internet hier. En na familie-bezoek op  nieuwjaarsdag zouden we nu graag internet thuis hebben ;-) 

Graag ontvang ik een voucher voor unlimited data. 

De verwachting is dat er in de loop van de dag meer duidelijk wordt. Op dit moment kunnen we niet meer melden dan dat, sorry voor het ongemak! 

@Wilmalight Kan ik je tegemoetkomen met een voucher?

Is er al een update? We zitten al ongeveer 24 uur zonder internet

Reputatie 6

Hoi @lindadg, ik heb je zojuist een PB gestuurd met een vouchercode en instructies hoe je deze kunt activeren.

@S03an42, er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Als er een update is, vind je dit uiteraard terug in ons algemene topic.

Graag ontvangen wij ook enkele vouchers voor mobiele hotspots. Internet vliegt er doorheen.

 

 

Hoi hoi ik zou ook graag een voucher ontvangen.

Reputatie 7
Badge +14

Graag ontvangen wij ook enkele vouchers voor mobiele hotspots. Internet vliegt er doorheen.

 

 

Zo'n voucher is daadwerkelijk Unlimited voor 7 dagen.

Graag ontvangen wij een voucher voor mobiel internet. 

Hoi hoi ik zou graag een voucher willen ontvangen

Wij zijn met 6 personen, 4 mobiele abb. Via t-  mobile.  1 Unlimited voucher is dus nogal onhandig als er eentje aan het studeren, 1 aan het werk is en de rest ook nog wil kunnen ontspannen. 

 

 

 

 

Is het alleen een deel van Barneveld?

En kunnen wij ook een voucher krijgen?

Graag zou ik voor mijn vriendin ook een voucher willen ontvangen. Die loopt nu haar persoonlijke abbonement als hotspot te gebruiken wat niet handig is.

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +14

Moderators zijn er niet meer. Als morgen de storing nog niet is verholpen zullen ze met alle liefde iedereen helpen.

internet werkt hier weer postcode 3771

Heel fijn hopelijk zo ook bij 3772. Weet U ook wat de reden van de storing was 

it's alive! Yes… :grinning:  Dank U voor deze noeste arbeid op 1 Januari, wat de reden ook was.. (vuurwerk bij een POP las ik ergens?)

Reputatie 7
Badge +4

Hi @wysiwyg@Wilmalight@misterweird,

Erg fijn om te horen dat jullie inmiddels volledig online zijn! Gisteravond heeft een monteur omstreeks 20:30 een reparatie voltooid en ik ben blij dat we hiermee de verbinding konden herstellen. Ik kan jullie verzekeren dat wij het probleem in de wijkcentrale uitgebreid zullen evalueren en wij er alles aan zullen doen om dit in de toekomst te voorkomen. Over de oorzaak is bij mij nog niks bekend.

 

Hoi @Tirol@Marokkaan0342@Mp5p@tilly1986@Rvv99@Biena@KSU@lindadg@S03an42@Ilanahorde@Kiekkie@Mjholm@Q-pro , @Maurits F,

Zover mogelijk heb ik jullie verbindingen gecontroleerd en ook jullie lijken weer volledig online te zijn. Mocht er toch nog iets spelen, voer graag een reset uit van het modem (en eventueel de Media Converter) volgens dit topic: Reset uitvoeren op modem van T-Mobile Thuis. Tot in de late middag sta ik voor jullie paraat als jullie nog mijn hulp kunnen gebruiken! 

 

Voor nu wens ik iedereen nog heel veel plezier met het internet toe en laten wij er samen een prachtig 2022 van maken! :smile:

Heel erg bedankt voor deze nette reactie. We waren erg blij dat we weer internet hadden gisteren avond. 

Internet doet het weer, heel fijn! Bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

Graag gedaan en bedankt @Wilmalight:blush:

Super @Ilanahorde:grinning:

Beste cal, bij ons staat het internet na een router reset nog op rood. Alles groen behalve het wereldbolletje. Enig idee hoe we dat kunnen oplossen?

 

Reputatie 1

Alles werkt nu weer ja. Maar ik heb geleerd geen internet en tv meer van 1 provider.

 

Reputatie 7
Badge +4

Fijn om te zien dat je enkele minuten na jouw bericht weer online bent @Maurits F, zou je de gouden tip met ons kunnen delen? Geniet er nog van! :relaxed:

Mooi dat je weer van Internet en TV kan genieten @Tirol:muscle:

Nou ik was zo slim om natuurlijk niet de gebruiksaanwijzing te lezen en had alleen de router uitgezet en niet de converter. Na een paar minuten was hij online maar moesten onze pc's nog uit en aan gezet worden voor het weer werkte. Dus idd opgelost! Ik vroeg me nog wel af of ik voor mijn vriendin haar unlimited voor een dag kosten kon kwijtschelden. Ze had het gisterenavond gekocht voor wie is de mol maar heeft het amper gebruikt natuurlijk :D

Reputatie 7
Badge +4

Hahaha, top dat het alsnog is gelukt @Maurits F!

Aangezien ik zelf alleen bij het Thuis-gedeelte kan zal ik de € 3,50 vergoeden op jullie eerstvolgende Thuis factuur. Hiervan ontvangen jullie binnenkort een automatische email ter bevestiging.

Alleen nu bedenk ik mij… ben ik dan de mol omdat ik geld uit de T-Mobile pot haal? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hahaha hartelijk dank! Kunnen we gelijk de finale bekijken volgende week :D