Beantwoord

Alweer verbindingsproblemen Barneveld

  • 31 December 2021
  • 74 reacties
  • 1896 Bekeken

Reputatie 1

Hier sinds 17:30 storing, lekker met quarantaine en geen tv en geen internet. De zoveelste lange storing, tijd voor een degelijke provider en de mobiele telefoons gaan er ook allemaal uit binnenkort.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 2 January 2022, 09:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

74 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Ik ben ook een klant man, voor updates houd het topic hierboven in de gaten en herstart af en toe eens de mediaconverter.

Voor nu wens ik je een gelukkig nieuwjaar 🥳

Reputatie 1

Thx, duidelijk Jason. Gelukkig iemand wakker👍

Goedemorgen! Fijn dat er naar gekeken wordt. Hopelijk kan het snel worden opgelost 
In de tussentijd ontvangen wij ook graag een unlimited internet voucher. We hebben naast TM thuis ook 4 TM mobiel abonnementen.

alvast bedankt! 

Hier ook problemen sinds gisteravond 18:00.

Nog steeds geen verbinding, ben blij dat er naar gekeken word.

Hier 2x unlimited abo op mijn adres.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag all, er lijkt een kleine groep online te komen. We blijven het monitoren zodat straks iedereen weer online is. Bedankt voor jullie geduld!

@Rvv99 Normaliter zou ik moeten zeggen: met een Unlimited abonnement kan ik je geen voucher toesturen omdat je al onbeperkt Internet hebt. Echter, omdat ik weet dat je met een voucher geen GB's hoeft aan te vullen, wil ik in jouw geval wel een uitzondering maken. Mocht je er toch gebruik van willen maken, laat het hieronder weten. Thanks!

internet werkt hier weer postcode 3771

Heel fijn hopelijk zo ook bij 3772. Weet U ook wat de reden van de storing was 

Heel erg bedankt voor deze nette reactie. We waren erg blij dat we weer internet hadden gisteren avond. 

Internet doet het weer, heel fijn! Bedankt!

Nou ik was zo slim om natuurlijk niet de gebruiksaanwijzing te lezen en had alleen de router uitgezet en niet de converter. Na een paar minuten was hij online maar moesten onze pc's nog uit en aan gezet worden voor het weer werkte. Dus idd opgelost! Ik vroeg me nog wel af of ik voor mijn vriendin haar unlimited voor een dag kosten kon kwijtschelden. Ze had het gisterenavond gekocht voor wie is de mol maar heeft het amper gebruikt natuurlijk :D

Hahaha hartelijk dank! Kunnen we gelijk de finale bekijken volgende week :D

Wil iedereen bedanken voor het bijstaan in zware tijd zonder internet met oud en nieuw, ik heb gelukkig aardige buren die mij hun wifi code hebben gegeven zodat ik op laptop tv kon kijken 

Hi @S03an42, ik wil ook niets liever dan dat jij zo snel mogelijk weer online bent! Vanochtend ben ik gelijk weer gaan kijken of ik een update voor je heb en ik ben ontzettend blij om te zien dat Guidion zo snel bij je langs kon komen. Geef jij een update vandaag, zodra de monteur is geweest? Dan regel ik vervolgens een vergoeding voor je. Fingers crossed dat jouw verbinding vandaag weer up and running is. Ik heb geprobeerd of ik de oorzaak kan achterhalen waarom enkel bij jullie nog de problemen aanhouden, maar dit antwoord moet ik je schuldig blijven. Ik hoop dat de monteur meer kan vertellen!

Hi @cindyhessing, heel fijn dat je dit gelijk hebt doorgezet! Ook voor jou wilde ik meteen verder aan de slag gaan, maar zie ik dat mijn collega van de klantenservice mij als is voor geweest. Super dat jij ook al een afspraak hebt staan met Guidion. Ik had alleen wel gehoopt dat er eerder een plekje vrij was in hun agenda, ook omdat je aangeeft geen Mobiel abonnement bij ons te hebben. Wellicht kun jij nog naar ze bellen om te checken of er wellicht iemand is uitgevallen en de afspraak naar voren getrokken kan worden: 088  200 01 51. Ik hoop het! Laat je het hier weten als dit kan? 

Beste,

Het probleem bij ons is gelukkig opgelost. Wij zijn weer online. @Lisa 

Reputatie 7

Hi @S03an42, ik baal er net zo van als jij dat je momenteel geen diensten hebt! Ik heb gelijk één van mijn collega's van de technische dienst gevraagd of er wellicht nog een andere oplossing hiervoor is, maar er werd aangegeven dat we dienen te wachten totdat het onderzoek is afgerond. Omdat ik natuurlijk wel wil dat je deze periode zo prettig mogelijk doorkomt, wil ik het volgende bij je vragen. Is er iemand in jouw huishouden met een T-Mobile of Tele2 abonnement of Prepaid van één van deze twee? Dan kan ik namelijk een Unlimited Data voucher jouw kant op sturen, zodat je een hotspot kunt maken van je telefoon voor onbeperkt internet. Excuses voor het ongemak! Weet ook dat zodra jouw verbinding weer up and running is, ik dan heel graag een vergoeding voor je in orde maak.

Hi @cindyhessing, heel goed dat jij hier ook aangeeft nog met problemen te kampen! Wat rot dat het resetten niet zijn vruchten heeft afgeworpen. Klopt het dat de tv het inmiddels weer doet? Zou je mij kunnen voorzien van een foto van het modem en van de mediaconverter? Als je dit naar mij kan doorzetten en ik heb gecheckt dat de lampjes niet in orde zijn, dan ga ik ook voor jou direct de hulptroepen inschakelen. Is er ook iemand in jouw huishouden die een T-Mobile of Tele2 Prepaid of Mobiel abonnement heeft? Dan stuur ik namelijk ook graag een code jouw kant op. Ik wil dit echt zo snel mogelijk voor jullie fixen. Zodra alles bij jou weer werkt, ga ik ook aan de slag met een vergoeding!  

Hi @S03an42, ik baal er net zo van als jij dat je momenteel geen diensten hebt! Ik heb gelijk één van mijn collega's van de technische dienst gevraagd of er wellicht nog een andere oplossing hiervoor is, maar er werd aangegeven dat we dienen te wachten totdat het onderzoek is afgerond. Omdat ik natuurlijk wel wil dat je deze periode zo prettig mogelijk doorkomt, wil ik het volgende bij je vragen. Is er iemand in jouw huishouden met een T-Mobile of Tele2 abonnement of Prepaid van één van deze twee? Dan kan ik namelijk een Unlimited Data voucher jouw kant op sturen, zodat je een hotspot kunt maken van je telefoon voor onbeperkt internet. Excuses voor het ongemak! Weet ook dat zodra jouw verbinding weer up and running is, ik dan heel graag een vergoeding voor je in orde maak.

Hi @cindyhessing, heel goed dat jij hier ook aangeeft nog met problemen te kampen! Wat rot dat het resetten niet zijn vruchten heeft afgeworpen. Klopt het dat de tv het inmiddels weer doet? Zou je mij kunnen voorzien van een foto van het modem en van de mediaconverter? Als je dit naar mij kan doorzetten en ik heb gecheckt dat de lampjes niet in orde zijn, dan ga ik ook voor jou direct de hulptroepen inschakelen. Is er ook iemand in jouw huishouden die een T-Mobile of Tele2 Prepaid of Mobiel abonnement heeft? Dan stuur ik namelijk ook graag een code jouw kant op. Ik wil dit echt zo snel mogelijk voor jullie fixen. Zodra alles bij jou weer werkt, ga ik ook aan de slag met een vergoeding!  

Wanneer wordt het onderzoek afgerond? U snapt wel dat internet vooral in deze tijd met quarantaine essentieel is. Er zou een monteur contact met mij opnemen volgens de klantenservice, maar dat is dus ook niet gebeurd. @Lisa 

Hi @S03an42, ik baal er net zo van als jij dat je momenteel geen diensten hebt! Ik heb gelijk één van mijn collega's van de technische dienst gevraagd of er wellicht nog een andere oplossing hiervoor is, maar er werd aangegeven dat we dienen te wachten totdat het onderzoek is afgerond. Omdat ik natuurlijk wel wil dat je deze periode zo prettig mogelijk doorkomt, wil ik het volgende bij je vragen. Is er iemand in jouw huishouden met een T-Mobile of Tele2 abonnement of Prepaid van één van deze twee? Dan kan ik namelijk een Unlimited Data voucher jouw kant op sturen, zodat je een hotspot kunt maken van je telefoon voor onbeperkt internet. Excuses voor het ongemak! Weet ook dat zodra jouw verbinding weer up and running is, ik dan heel graag een vergoeding voor je in orde maak.

Hi @cindyhessing, heel goed dat jij hier ook aangeeft nog met problemen te kampen! Wat rot dat het resetten niet zijn vruchten heeft afgeworpen. Klopt het dat de tv het inmiddels weer doet? Zou je mij kunnen voorzien van een foto van het modem en van de mediaconverter? Als je dit naar mij kan doorzetten en ik heb gecheckt dat de lampjes niet in orde zijn, dan ga ik ook voor jou direct de hulptroepen inschakelen. Is er ook iemand in jouw huishouden die een T-Mobile of Tele2 Prepaid of Mobiel abonnement heeft? Dan stuur ik namelijk ook graag een code jouw kant op. Ik wil dit echt zo snel mogelijk voor jullie fixen. Zodra alles bij jou weer werkt, ga ik ook aan de slag met een vergoeding!  

Wanneer wordt het onderzoek afgerond? U snapt wel dat internet vooral in deze tijd met quarantaine essentieel is. Er zou een monteur contact met mij opnemen volgens de klantenservice, maar dat is dus ook niet gebeurd. @Lisa 

Tevens snap ik ook niet waarom de storing alleen bij mij en @cindyhessing gaande is. En dat het probleem op de een of andere manier bij andere huishoudens wel is opgelost. 

Hi @S03an42, ik baal er net zo van als jij dat je momenteel geen diensten hebt! Ik heb gelijk één van mijn collega's van de technische dienst gevraagd of er wellicht nog een andere oplossing hiervoor is, maar er werd aangegeven dat we dienen te wachten totdat het onderzoek is afgerond. Omdat ik natuurlijk wel wil dat je deze periode zo prettig mogelijk doorkomt, wil ik het volgende bij je vragen. Is er iemand in jouw huishouden met een T-Mobile of Tele2 abonnement of Prepaid van één van deze twee? Dan kan ik namelijk een Unlimited Data voucher jouw kant op sturen, zodat je een hotspot kunt maken van je telefoon voor onbeperkt internet. Excuses voor het ongemak! Weet ook dat zodra jouw verbinding weer up and running is, ik dan heel graag een vergoeding voor je in orde maak.

Hi @cindyhessing, heel goed dat jij hier ook aangeeft nog met problemen te kampen! Wat rot dat het resetten niet zijn vruchten heeft afgeworpen. Klopt het dat de tv het inmiddels weer doet? Zou je mij kunnen voorzien van een foto van het modem en van de mediaconverter? Als je dit naar mij kan doorzetten en ik heb gecheckt dat de lampjes niet in orde zijn, dan ga ik ook voor jou direct de hulptroepen inschakelen. Is er ook iemand in jouw huishouden die een T-Mobile of Tele2 Prepaid of Mobiel abonnement heeft? Dan stuur ik namelijk ook graag een code jouw kant op. Ik wil dit echt zo snel mogelijk voor jullie fixen. Zodra alles bij jou weer werkt, ga ik ook aan de slag met een vergoeding!  

Hay, tv doet het nog steeds niet evenals het internet. Ik heb geen mobiel abonnement lopen via jullie.  
 


 

 

Reputatie 3

 

Dat is een foto van de TV box, maar ze vragen om een foto van de Mediaconverter. Deze kan je vinden in de meterkast (zwartgrijs blokje) Vooral de lampjes moeten zichtbaar zijn.

Reputatie 7
Badge +1

Wel heel vreemd dat er in uw regio zo vaak een storing is, zelf maak ik al sinds pakweg 2012 gebruik van glasvezel (regio Achterhoek)  nog aangelegd indertijd door Reggefiber (nu KPN netwerk)  diverse providers gehad, sinds een aantal jaren T-Mobile thuis WBA 100mb/s.

En dan ben ik heel eerlijk, al die tijd in totaal hooguit een paar uur uitval zal totaal beslist niet meer zijn dan een halve dag alles bij elkaar opgeteld.

 

Dat is een foto van de TV box, maar ze vragen om een foto van de Mediaconverter. Deze kan je vinden in de meterkast (zwartgrijs blokje) Vooral de lampjes moeten zichtbaar zijn.

 

Reputatie 7
Badge +15

[1-1-2022] We ontvangen signalen dat enkele klanten in Barneveld problemen ervaren met internet, TV en Vast Bellen. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we iedereen op de hoogte.

 

[1-1-2022] We ontvangen signalen dat enkele klanten in Barneveld problemen ervaren met internet, TV en Vast Bellen. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we iedereen op de hoogte.

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Wsnneer word het opgelost broer we willen tv kijken gamen 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, het onderzoek tussen alle betrokken partijen loopt nog. We hopen hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden. Zodra we meer weten, horen jullie het meteen. In de tussentijd: excuses voor het ongemak en indien je een Unlimited Internet voucher kunt gebruiken om via mobiele hotspot alsnog online te zijn, laat het hieronder weten. Let wel: de voucher kan enkel geactiveerd worden met een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid en abonnement).