dag numner 2 met GEEN INTERNET

  • 21 June 2023
  • 47 reacties
  • 1055 Bekeken

Reputatie 1

Beilen. Vorige week midden in de nacht plots een storing... en tada sinds gister weer.... binnen een dag reactie of uitnodeging krijgen van monteur... tuurlijk niet... storingen? Tuurlijk niet... enige uitleg of hulp je raad het al tuurlijk niet.


47 reacties

Reputatie 1

Net aan de telefoon gehoren gekregen: jullie moeten is leren geduld te hebben daar meneer!

Ik zie dat er maar 1 ticket is van de afgelopen 4 dagen…

Nog nooit zo iets bizars mee gemaakt!

Reputatie 7
Badge +14

De backoffice heeft 5 werkdagen om tickets te behandelen. Het heeft dus geen zin om elke dag te bellen. Dit lopende ticket moet eerst worden afgehandeld. Als de backoffice het niet zelf kan oplossen sturen ze een oplospartij aan.

Reputatie 2

Net aan de telefoon gehoren gekregen: jullie moeten is leren geduld te hebben daar meneer!

Ik zie dat er maar 1 ticket is van de afgelopen 4 dagen…

Nog nooit zo iets bizars mee gemaakt!

Wat ràar is, want wij hebben ook een melding gemaakt.

Reputatie 2

De backoffice heeft 5 werkdagen om tickets te behandelen. Het heeft dus geen zin om elke dag te bellen. Dit lopende ticket moet eerst worden afgehandeld. Als de backoffice het niet zelf kan oplossen sturen ze een oplospartij aan.

Waar het om gaat @eric, is een stukje duidelijke communicatie vanuit T-mobile zodat de getroffen klanten weten waar ze aan toe zijn. Gisteren is de volgende melding gegeven

Update 22-06-2023 08:00 Alle klanten lijken nu online te komen. Er zijn nog wel wat werkzaamheden die verricht moeten worden. Locaties zijn nu in monitoring.

 

Tot op heden doet het internet het nog steeds niet en wordt geen feedback gegeven. Het helpt niet echt dat jij met een SLA conditie van 5 dagen schermt en dat er daarna wel verder wordt gekeken. Geeft niet het idee dat je als klant ook maar enigszins serieus wordt genomen.

Reputatie 2

Hier ook nog niets 9412😡😡

Maar niet getreurd, wij zijn slecht met ‘enkele’ aangezien het voor de meeste klanten is opgelost volgens dit topic!?

Wees gewoon eerlijk en duidelijk in de communicatie!

Reputatie 3

Maar niet getreurd, wij zijn slecht met ‘enkele’ aangezien het voor de meeste klanten is opgelost volgens dit topic!?

Wees gewoon eerlijk en duidelijk in de communicatie!

Nou, zet je schrap! Ik zit al op 8 dagen zonder internet en de oplossing is nog steeds niet in zicht!
Tech team(s) grossier(t)(en) niet echt in updates die Klantenservice dan met de klanten zou moeten delen.

Reputatie 1

Er is nu bekend dat het probleem niet bij de glasvezeleigenaar zit maar bij t-mobile zelf. Dit was gister al bekend maar blijkbaar was dat te moeilijk om door te communiceren. Er schijnt volgens t-mobile dat er een nieuwe monteur mee bezig is.

Zie hier het andere topic: 

Reputatie 2

Niet te geloven toch ,wat een zooitje is dat daar bij t-mobile😡

🙄 Dan ben ik wel benieuwd waar die breuk zit. Met een beetje mazzel kunnen ze er zo bij. Wordt genoeg gegraven in het dorp 🙈

Ja dat wisten ze volgens hem nog niet ;) maar ja er is vast een of ander slim apparaatje die je tot op de meter kunt vertellen waar je moet graven.

Dat klopt die kastjes bestaan. Als ze weten waar de keten stopt dan kunnen ze vanaf daar tot op de halve meter exact bepalen waar de breuk zit. Maar die breuk zit vast niet in een hoofdkabel van reggefiber want dan hebben hele dorpen/ buurten een probleem.

en heel postcode 9412 zit ook niet zonder. Zoonlief ook 9412 heef wel internet van tmobile. Zonder de router van tmobile trouwens. En ze wisten mij te vertellen dat en 96 klanten in Beilen een storing hadden. Dat is 2 x 48 of 4x24 poorts switches

Reputatie 2

Vanochtend heb ik de klantenservice gesproken, die zei dat in de loop van de dag de boel online zou moeten komen ... Weinig resultaat tot nu toe 🙄

Reputatie 2

🙄 Dan ben ik wel benieuwd waar die breuk zit. Met een beetje mazzel kunnen ze er zo bij. Wordt genoeg gegraven in het dorp 🙈

Ja dat wisten ze volgens hem nog niet ;) maar ja er is vast een of ander slim apparaatje die je tot op de meter kunt vertellen waar je moet graven.

Dat klopt die kastjes bestaan. Als ze weten waar de keten stopt dan kunnen ze vanaf daar tot op de halve meter exact bepalen waar de breuk zit. Maar die breuk zit vast niet in een hoofdkabel van reggefiber want dan hebben hele dorpen/ buurten een probleem.

en heel postcode 9412 zit ook niet zonder. Zoonlief ook 9412 heef wel internet van tmobile. Zonder de router van tmobile trouwens. En ze wisten mij te vertellen dat en 96 klanten in Beilen een storing hadden. Dat is 2 x 48 of 4x24 poorts switches

lijkt wel een probleem met een update van het modem o.i.d. maar er rest ons niet anders dan wachten tot het opgelost is ben ik bang.

 

Reputatie 2

Vanochtend heb ik de klantenservice gesproken, die zei dat in de loop van de dag de boel online zou moeten komen ... Weinig resultaat tot nu toe 🙄

positief blijven de dag duurt nog tot 23:59:59 uur dus ze hebben nog een paar uur😪

Reputatie 2

Er is nu bekend dat het probleem niet bij de glasvezeleigenaar zit maar bij t-mobile zelf. Dit was gister al bekend maar blijkbaar was dat te moeilijk om door te communiceren. Er schijnt volgens t-mobile dat er een nieuwe monteur mee bezig is.

Zie hier het andere topic: 

ook dit schiet niet erg op, vandaag bij T-mobil shop geweest voor pre-paid kaarten te halen om vaste hotspots te maken op beganen grond en verdieping zodat iedereen weer met zijn/haar device online kan gaan de komende 7 dagen maar daat zeggen ze dat volgens het systeem het nog steeds bij KPN het probleem ligt die het moet oplossen. hier zit denk ik ook het probleem dat niet alles eenduidig is en gecommuniceerd wordt.

Reputatie 1

Vanochtend heb ik de klantenservice gesproken, die zei dat in de loop van de dag de boel online zou moeten komen ... Weinig resultaat tot nu toe 🙄

positief blijven de dag duurt nog tot 23:59:59 uur dus ze hebben nog een paar uur😪

Het is alweer na 17.00 he... ga er maar van uit dat er niks gebeurd... dit zeggen ze elke dag 🤣 

Jongens, een pro tip:

Stap over, ga weg. dat is de enige manier.

Ik heb ZOVEEL ellende met dit bedrijf gehad, ik haal alles weg.
Mijn internet, mijn telefoons alles, alles, alles moet je weg halen.

Ze roven je helemaal leeg en je bent steeds de XXXX

Ik zit nu bij KPN en tot zover, geen rare dingen.

Volg mijn advies en steek die middelvinger op naar deze lijkenpikkers, kraaien, aasgieren.

En die moderators hier ook - zielloze billen likkers van die dikke rijke vent aan het topje van de piramide van T-mobile.
Zullen wel erg uit hun mond ruiken naar het achterste van die oude vent.

 

Moderator edit: het is absoluut niet toegestaan om te schelden of andere kwetsende uitingen in een bericht te plaatsen. Mocht het hierna nog eens gebeuren, dan wordt jouw account geband.

Reputatie 7
Badge +14

@BesteMeneerDeHeer  Ik snap nu wel waarom sommige mensen buiten de maatschappij staan. 
Hoe asociaal kan je zijn?
Zo dus⬆️  

@BesteMeneerDeHeer  Ik snap nu wel waarom sommige mensen buiten de maatschappij staan. 
Hoe asociaal kan je zijn?
Zo dus⬆️  

Helemaal eens.

Ik vindt het dan ook vreemd dat zulke berichten niet verwijderd worden.

Dit lijkt mij tegen het forum regels.

 

Reputatie 7
Badge +14

@BesteMeneerDeHeer  Ik snap nu wel waarom sommige mensen buiten de maatschappij staan. 
Hoe asociaal kan je zijn?
Zo dus⬆️  

Helemaal eens.

Ik vindt het dan ook vreemd dat zulke berichten niet verwijderd worden.

Dit lijkt mij tegen het forum regels.

 

Goed opgemerkt @peter-keetfm  Dat zal ook wel gebeuren.

Terug naar het onderwerp hopelijk is het snel opgelost.

@BesteMeneerDeHeer  Ik snap nu wel waarom sommige mensen buiten de maatschappij staan. 
Hoe asociaal kan je zijn?
Zo dus⬆️  

Weet je wat asociaal is?
Mensen geld afhandig maken, zonder dat je daar recht op hebt.
100 beloftes makes en niet na komen.
Dingen verkopen die vervolgens niet werken.
Mensen weken laten wachten op een service waar ze voor betaald hebben.

Zal ik nog even door gaan?
Cristien de T-mobile bot, tenminste dat hoop ik voor je.
Je zal maar in je vrije tijd forums afspitten om het voor zo een XXXX bedrijf op te nemen, dan ben je diep gezakt.


Moderator edit - laatste waarschuwing: het is absoluut niet toegestaan om te schelden of andere kwetsende uitingen in een bericht te plaatsen. Mocht het hierna nog eens gebeuren, dan wordt jouw account geband.

Reputatie 7
Badge +9

Hi iedereen, mijn oprechte excuses voor het ongemak. Na de laatste update op vrijdag leek het voor iedereen opgelost via een tijdelijke fix, terwijl er door de beheerder aan de fibercut gewerkt werd. Gezien dit niet zo blijkt te zijn kijkende naar jullie meldingen, staat de melding sinds vanochtend toch op het storingstopic. Ik heb jullie gegevens metéén doorgespeeld aan de juiste persoon, zodat jullie worden meegenomen in het onderzoek. Dit is inmiddels geëscaleerd en prioriteit staat hoog.

We houden jullie op de hoogte!

Reputatie 2

Na een week is het eindelijk opgelost en kunnen we weer internetten en bellen en tv kijken

 

Reageer