Geen diensten Rosmalen

  • 27 November 2023
  • 105 reacties
  • 3264 Bekeken


Toon eerste reactie

105 reacties

Jullie hebben allemaal een voucher ontvangen ✅

Verder zal er achteraf een compensatie worden gegeven.

Een update over de status zou ook wel klantgericht zijn. Storing duurt al ruim 7,5 uur en de laatste update is al 4 uur oud. Voucher krijg je om te streamen naar de tv via Chromecast maar die staat ook op het netwerk welke het niet doet. Compensatie wordt automatisch toegekend?

 

wat je kan doen is je mobiel als hotspot en dan de chromecast eraan koppelen. ik heb mn wireless apparaat uit de stroom getrokken en de hotspot van mn mobiel EXACT dezelfde naam en wachtwoord gegeven als mn normale wifi, en alles sprong direct weer aan :) hoop dat dat helpt.

Wat Odido moet doen is alles repareren. Ik ga niet steeds mijn Chromecast van het ene apparaat naar het andere zetten

Er lopen nu 3 topics over dit issue. Blijkbaar is het mogelijk voor mensen in rosmalen om te vragen (via hun topic) om een compensatiecode voor mobiel internet, zodat je iig even door kan.

 

Reputatie 7
Badge +15

Ik ben ook een klant, voor updates mbt de storing kan je het beste het storingstopic in de gaten houden.

https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385

Misschien kan je zelf ook de mediaconverter en/of router eens herstarten.

Sure, topic houd ik in de gaten. Ken nog een klant van odido wijk naast mij, heeft ook odido en ook geen internet. Wij bellen altijd eerst elkaar, en als we allebij geen internet hebben gaan we pas bij Odido vragen. Ik sprak vanmiddag de helpdesk en die gaven aan dat het een Glas issue was, dus dat kan wel ff duren. Vind het vooral schrijnend dat een club als odido daar niet gewoon duidelijker en proactiever over kan zijn, en een forum topicje steeds maar recyclen is een soort zwaktebod.. wel een kapitaal voor een nieuwe huisstijl en allemaal fancy systemen, maar dit soort dingen gewoon slecht regelen. bbbbrrrr..

 

ik hou op met zeiken, jij nogmaals dankjewel hae!

Wat Odido moet doen is alles repareren. Ik ga niet steeds mijn Chromecast van het ene apparaat naar het andere zetten

 

Sure, ik dacht ik help ff met een vlotte fix tot ze dat gedaan hebben .. we zitten in hetzelfde schuitje :)

Reputatie 2

Hoe zet ik die 7 dagen bundel uit? 

Reputatie 1

Ik ontvang ook graag een voucher zodat ik niet elke keer de 2gb aanvuller hoef te gebruiken. Helaas moet ik ook aangeven dat de 4g snelheid hier in Rosmalen op dit moment bedroevend laag is. Normale videoconferenties gaan voor geen meter. 

 

Edit:

Hier valt dus niet mee te werken. 

 

Reputatie 2

Hoe schakel ik de 7 dagen bundel uit?

Ik kan ook de hele middag en avond niet werken en de bundel is op!

tovss

hier met 4 personen al de hele dag geen internet. graag ook de voucher

ik ontvang graag 1 voucher

Reputatie 7
Badge +15

@patrick121patrick @brampl @tovss 

Jullie hebben een pm ✅

Ontvang ook graag de voucher. Hele middag en avond geen internet en tv en super traag 4g... Hopelijk morgenochtend verholpen... 

Ik zou ook graag 2 vouchers ontvangen voor mij en mijn partner.

Reputatie 2

Met de voucher/bundel

Wat een ellende is dit !

De hele dag geen wifi.

Ik kan niks alles is met wifi verbonden in dit huis.

Krijg je een voucher aangeboden terwijl ik geen bel abbo heb bij jullie.

En dan pis je langs de pot.

Heb me bundel moeten verhogen dus bij moeten kopen.

Vreselijke service ...

Hallo ik woon in Rosmalen en ik heb hele dag geen internet!!!

 

 

Pfffff, zelfs met de extra bundel kan ik niet eens een website openen.. Dra-ma.. :( 

Ontvang ik ook een voucher ?

 

 

Kan ik ook een voucher krijgen. sinds 14.30 geen internet hier en 4g ook er traag.

postcode 5247

Waar is die gene die voucher deelt ? Waarom geen antwoord??

Reputatie 1

Ook hier graag een voucher voor onbeperkt internet. Hoe gaan jullie om met een partner die thuiszit zonder internet en geen odidido klant is? Heeft er ook last van.

Ook hier al de hele dag geen internet in Rosmalen. Hopelijk kunnen jullie dit snel oplossen.. Voucher zo super zijn. 

Zelfde als elk ander geen internet heel de dag.

ik ontvang graag een voucher voor mijn partner die zit bij ben. 
ik zelf bij kpn dus heb er denk ik niet zo veel aan. dus financieel compensatie lijkt mij passend

Benieuwd waarom een storing al bijna 10 uur duurt. Databundels verbrand en met 4G in Rosmalen niet eens acceptabel te gebruiken. Ik verwacht hier een passende compensatie. Helaas valt voor mij een voucher code daar niet onder want die kunnen ik en mijn partner niet gebruiken.

Reageer