Geen diensten Rosmalen

  • 27 November 2023
  • 105 reacties
  • 3264 Bekeken


Toon eerste reactie

105 reacties

Benieuwd waarom een storing al bijna 10 uur duurt….

 

Het duurt idd lang, maar als er ergens iemand met een graafmachine door een glaskabel is gegaan kan het afhankelijk van waar het gebeurd is een nare klus zijn om de kabel te fixen. op sommige plekken lopen dikke bundels aan vezels en die moeten dan allemaal stuk voor stuk weer aan elkaar gemaakt worden.

waarschijnlijk zittenn er nu ergens een paar gasten in een tentje te vernikkelen terwijl ze het glas aan het maken zijn.

 

hoe dan ook idd erg vervelend.

5241 Rosmalen,

03.00 nog geen internet, t56 geeft (gereset)rood.

Graag ontvang ik een voucher,

misschien idee voor Odido, als er in een bepaalde regio storing is, om de capaciteit van het 4g "tijdelijk" wat te verhogen?

Er moet veel 'online' geregeld worden tegenwoordig(bankzaken, thuiswerk, overheid enz)

 

 

Goedemorgen. 

Ergens gehoopt dat alles deze ochtend wel zou werken maar helaas. 

Ook hier graag in elk geval 1 compensatie bundel voor mijn vrouw. Zij heeft gisteren thuis haar bundel moeten gebruiken voor haarzelf en de kids. Voor mij minder van belang, ben zo werken. 

Enig zicht al op? En hoe werkt eventueel de compensatie voor de factuur? 

Mochten de monteurs nog aan het werk zijn en koffie nodig hebben, die heb ik wel als het daarna dan sneller gaat 😉

Graag zou ik ook een voucher willen ontvangen. 

Ik hoop dat dit snel opgelost word.

Ook hier al sinds gisteren geen internet meer, 5245. Graag zou ik en mijn vrouw welke bij ben zit een compensatie ontvangen aangezien wij afhankelijk zijn van internet voor thuiswerken.

Hier hetzelfde euvel. Ontvang ook graag een voucher.

mag ik nog 2 compensatie

bi fels voor mijn kinderen en 1voor mijn partner?

 

ik bedoelde vouchers?Dus 3 stuks graag.

Reputatie 1

Nog steeds geen internet! Waar blijven die beloofde vouchers? Niks nul communicatie! En dat in deze tijd…

Hier ook graag vouchers. 
Is er al enig zicht hoelang dit gaat duren? 

Ik mag hopen dat die internet storing in Rosmalen en omgeving morgen wel verholpen is. Al een halve dag werkt helemaal niets.

Ik wil ook heel graag een voucher, maar waar vraag ik die aan? Zo onduidelijk…

Mede dorpsgenoten,

Ik heb net gebeld met de klantenservice, 10 minuten in de wacht (viel mij nog mee) en heb via daar de voucher gehad. Dus wie nog zit te wachten op een reactie hier.. ik zou gewoon bellen :) 

Sterkte allemaal en hopelijk is het probleem snel verholpen!

Reputatie 7
Badge +7

Ontvang ook graag de voucher. Hele middag en avond geen internet en tv en super traag 4g... Hopelijk morgenochtend verholpen... 

Je krijgt zo een privebericht met voucher

Reputatie 7
Badge +7

Ik zou ook graag 2 vouchers ontvangen voor mij en mijn partner.

Je krijgt zo een privébericht met voucher.

Reputatie 7
Badge +7

Ontvang ik ook een voucher ?

 

 

Hallo , je ontvangt zo een privébericht met een voucher.

Reputatie 7
Badge +7

Kan ik ook een voucher krijgen. sinds 14.30 geen internet hier en 4g ook er traag.

postcode 5247

Hallo , je krijgt zo een privébericht met een voucher.

Reputatie 7
Badge +7

Ook hier graag een voucher voor onbeperkt internet. Hoe gaan jullie om met een partner die thuiszit zonder internet en geen odidido klant is? Heeft er ook last van.

Hallo, je ontvangt een privébericht met voucher.

Reputatie 7
Badge +7

Ook hier al de hele dag geen internet in Rosmalen. Hopelijk kunnen jullie dit snel oplossen.. Voucher zo super zijn. 

Hallo, je krijgt een privébericht met voucher.

Hallo @Bjornski444 

Updates over de storing worden in dit topic geplaatst.

Mocht je een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet kunnen gebruiken dan hoor ik het graag! Deze kan je gebruiken met een simkaart van Odido of Ben.

Hallo Odido, 

Ik ontvang ook graag nog één code voor mijn vrouw. Heb 3 Odido sims op ons adres :-), heb er al 2 ontvangen maar was mijn vrouw vergeten

Reputatie 7
Badge +7

Zelfde als elk ander geen internet heel de dag.

ik ontvang graag een voucher voor mijn partner die zit bij ben. 
ik zelf bij kpn dus heb er denk ik niet zo veel aan. dus financieel compensatie lijkt mij passend

Hallo , je ontvangt een privébericht met een voucher.

Reputatie 7
Badge +7

5241 Rosmalen,

03.00 nog geen internet, t56 geeft (gereset)rood.

Graag ontvang ik een voucher,

misschien idee voor Odido, als er in een bepaalde regio storing is, om de capaciteit van het 4g "tijdelijk" wat te verhogen?

Er moet veel 'online' geregeld worden tegenwoordig(bankzaken, thuiswerk, overheid enz)

 

 

Hallo, je ontvangt een privébericht met een voucher.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen. 

Ergens gehoopt dat alles deze ochtend wel zou werken maar helaas. 

Ook hier graag in elk geval 1 compensatie bundel voor mijn vrouw. Zij heeft gisteren thuis haar bundel moeten gebruiken voor haarzelf en de kids. Voor mij minder van belang, ben zo werken. 

Enig zicht al op? En hoe werkt eventueel de compensatie voor de factuur? 

Mochten de monteurs nog aan het werk zijn en koffie nodig hebben, die heb ik wel als het daarna dan sneller gaat 😉

Hallo, je ontvangt zo een privébericht met een voucher.

Reputatie 7
Badge +7

Graag zou ik ook een voucher willen ontvangen. 

Hallo , je ontvangt zo een privébericht met een voucher.

Reputatie 7
Badge +7

Ook hier al sinds gisteren geen internet meer, 5245. Graag zou ik en mijn vrouw welke bij ben zit een compensatie ontvangen aangezien wij afhankelijk zijn van internet voor thuiswerken.

Hallo, je krijgt zo een privébericht met een voucher.

Reageer