Beantwoord

Geen internet Beverwijk

  • 15 November 2023
  • 96 reacties
  • 3759 Bekeken

Reputatie 2

Wederom is er hier een storing, rooie internet symbool op de router brand, opnieuw opstarten van de ont en router bied geen oplossing! Postcode 1948, meer mensen die last hebben?

icon

Beste antwoord door denisbakker2106 16 November 2023, 08:48

Bekijk origineel

96 reacties

Reputatie 1

Hier ook, ook postcode 1948. Al gebeld met odido. Na heel lang wachten voordat er opgenomen werd waren zij van mening dat er geen storing was. Heel vervelend voor de tweede keer in korte tijd. Vorige keer kreeg ik ook geen Unlimited code, terwijl dat wel beloofd werd. Ik ben niet zo blij met ze

Hier ook, 1948. Gisteren al een paar keer router opnieuw opgestart, toen deed daarna internet het weer. Nu al twee keer router en convertor opnieuw opgestart, maar internet lampje blijft rood...

Reputatie 2

Bij mij is een lijnmeting gedaan, zelfde storing als vorige week, schijnbaar wordt er aan gewerkt. Hopelijk zijn ze sneller dan vorige week met het oplossen... Begin het wel een beetje zat te worden, ook nog steeds gedoe met de T-56, schiet niet op zo.

Bij mij is een lijnmeting gedaan, zelfde storing als vorige week, schijnbaar wordt er aan gewerkt. Hopelijk zijn ze sneller dan vorige week met het oplossen... Begin het wel een beetje zat te worden, ook nog steeds gedoe met de T-56, schiet niet op zo.

Dank je voor de update, dan ga ik niet bellen en wacht het wel af.

Bij ons ging het gelijk na het aansluiten in augustus al mis met de T-56, internet klapte er een paar keer per dag uit. Na twee weken is de T-56 toen vervangen door de T-54 en daarna geen problemen meer gehad. Tot gisteren... (Die storing van vorige week hebben wij dan weer niet meegekregen, gek genoeg...)

Reputatie 2

Mijn ouders op 1948 ook storing. GPON en router resetten geen nut. @ modurator je kunt pm sturen voor volledige adres.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @All,

De storing is bekend en updates zijn in het volgende topic te volgen.
 

 

Reputatie 2

Bij mij is een lijnmeting gedaan, zelfde storing als vorige week, schijnbaar wordt er aan gewerkt. Hopelijk zijn ze sneller dan vorige week met het oplossen... Begin het wel een beetje zat te worden, ook nog steeds gedoe met de T-56, schiet niet op zo.

Dank je voor de update, dan ga ik niet bellen en wacht het wel af.

Bij ons ging het gelijk na het aansluiten in augustus al mis met de T-56, internet klapte er een paar keer per dag uit. Na twee weken is de T-56 toen vervangen door de T-54 en daarna geen problemen meer gehad. Tot gisteren... (Die storing van vorige week hebben wij dan weer niet meegekregen, gek genoeg...)

Als belt kun je wel 7 dagen onbeperkt mobiel internet krijgen.

Reputatie 2

Bij mij is een lijnmeting gedaan, zelfde storing als vorige week, schijnbaar wordt er aan gewerkt. Hopelijk zijn ze sneller dan vorige week met het oplossen... Begin het wel een beetje zat te worden, ook nog steeds gedoe met de T-56, schiet niet op zo.

Dank je voor de update, dan ga ik niet bellen en wacht het wel af.

Bij ons ging het gelijk na het aansluiten in augustus al mis met de T-56, internet klapte er een paar keer per dag uit. Na twee weken is de T-56 toen vervangen door de T-54 en daarna geen problemen meer gehad. Tot gisteren... (Die storing van vorige week hebben wij dan weer niet meegekregen, gek genoeg...)

Als belt kun je wel 7 dagen onbeperkt mobiel internet krijgen.

Ik heb al onbeperkt mobiel internet, maar ik betaal voor een vaste stabiele verbinding, leuk als tijdelijk lapmiddel, maar heb liever dat de problemen serieus worden opgelost, het is al maanden drama in deze omgeving.  Dus ik betaal zelf voor de tijdelijke oplossing.....

Reputatie 2

Er staat dat de storing is opgelost, maar bij mij hier werkt de boel nog steeds niet. @Jason van Odido 

Reputatie 7
Badge +14

Haal even het modem van de stroom wacht een paar min en start weer op! 
Succes

Reputatie 1

Hier ook nog niets hoor, ook na de het opnieuw opstarten van het modem (2x) 

Bij mij is een lijnmeting gedaan, zelfde storing als vorige week, schijnbaar wordt er aan gewerkt. Hopelijk zijn ze sneller dan vorige week met het oplossen... Begin het wel een beetje zat te worden, ook nog steeds gedoe met de T-56, schiet niet op zo.

Dank je voor de update, dan ga ik niet bellen en wacht het wel af.

Bij ons ging het gelijk na het aansluiten in augustus al mis met de T-56, internet klapte er een paar keer per dag uit. Na twee weken is de T-56 toen vervangen door de T-54 en daarna geen problemen meer gehad. Tot gisteren... (Die storing van vorige week hebben wij dan weer niet meegekregen, gek genoeg...)

Als belt kun je wel 7 dagen onbeperkt mobiel internet krijgen.

Dank je voor de tip, maar mijn ervaring is dat bellen veel tijd kost en die voucher werkt niet op mijn Hollands Nieuwe abonnement... En ja, dan kun je een prepaid kaartje kopen en dat weer vergoed krijgen... 🙄 Dat is mij veel te veel gedoe; ik ben met @denisbakker2106eens dat dat geen goede oplossing is.

Net weer een reboot gedaan maar nog steeds een rood internetlampje... 😕

Reputatie 2

Zelfe hier, probleem is gewoon niet opgelost, ook al zeggen ze van wel, en klantenservice is geen doorkomen aan, enig idee wat de status van de storing is @Jason van Odido ??? Niet opgelost in ieder geval!

Reputatie 1

Ik heb net de klantenservice gesproken, ze geven aan dat in hun interne systeem bekend is dat er nog storing is. Ongeveer 300 klanten hebben er last van. Ze gaan het zsm oplossen maar ik reken er niet op dat dit vandaag nog lukt. 

'Vind ik leuk' is niet de reactie die ik wil geven... maar bedankt voor de update @Meh88.

Reputatie 2

Vanmorgen nog steeds geen internet! 8 uur maar weer bellen...

Hier ook nog steeds niks... Nog maar weer een reboot gedaan maar het lampje blijft rood.

Hier in Heemskerk ook nog steeds geen wifi.Heel vervelend als je thuis moet werken en je hebt daarvoor je internet nodig

Reputatie 2

Hier in Heemskerk ook nog steeds geen wifi.Heel vervelend als je thuis moet werken en je hebt daarvoor je internet nodig

Precies dat inderdaad!

Zelfde probleem hier in Heemskerk, sinds gisteren geen internet. Inmiddels meerdere keren een reset uitgevoerd, maar daar is niets mee opgelost. Een update vanuit Odido zou wel gewaardeerd worden.

Reputatie 2

Het is bekend dat er nog steeds een probleem is, maar de klantenservice is niet erg behulpzaam moet ik zeggen, informatie die ze kunnen verstekken is minimaal, ligt aan de wijkcentrale werd er gezegd, kan Odido niks aan doen, moet maar afwachten. Erg behulpzaam…… niet dus

Reputatie 2

Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community

Status is weer te volgen, staat niet meer op opgelost.

Reputatie 1

Wat een ellende, hier ook sinds gisterenmiddag geen internet en tv meer. Dit is al de tweede keer in korte tijd. Ik werk ook veel thuis dus dat is echt waardeloos. Ik ben jarenlang abonnee van Ziggo geweest, nooit problemen gehad. Nu sinds kort overgestapt naar Odido maar denk er ernstig over na om weer terug te gaan. Dan maar iets meer betalen….

Reputatie 2

We zijn ruim 24 uur verder, en geen enkele status update, ik vindt het zeer triest hoe er gehandeld wordt vanuit Odido.

Reageer