Beantwoord

Geen internet Beverwijk

  • 15 November 2023
  • 96 reacties
  • 3759 Bekeken


Toon eerste reactie

96 reacties

Reputatie 1

Hier ook nog steeds niks (ook 1948)

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: Het is inderdaad nog niet voor iedereen opgelost. We zijn in afwachting van het sluitende rapport van de monteur op locatie.

Reputatie 1

Hier ook nog steeds niks (ook 1948)

Hier ook nog niet. (ook niet bij 1967)

Ik vraag mij af wie nu wel internet heeft.

Nog altijd niets 1948😮‍💨🤬

Reputatie 2

Vermoed dat het vandaag niet meer opgelost gaat worden....

Reputatie 1

@Jason van Odido krijgen we nog een update aan het einde van de dag, waarom het nog steeds niet is opgelost?? Kan mij niet voorstellen dat de monteur nog steeds bezig is....

Reputatie 1

@Jason van Odido krijgen we nog een update aan het einde van de dag, waarom het nog steeds niet is opgelost?? Kan mij niet voorstellen dat de monteur nog steeds bezig is....

De monteur kwam even langs met een kopje koffie en is daarna weer vertrokken, denk ik.

Na vijf dagen heen en weer pingpongen over wie de kabelbreuk gaat repareren, wordt er vandaag eindelijk gecommuniceerd dat de monteur aanwezig is. Of de kabel van KPN is, is voor mij irrelevant. Ik heb een contract afgesloten voor internetdiensten bij Odido. Had Odido maar betere afspraken moeten maken met KPN of de partij die de kabel heeft aangelegd.

Bovendien is al het krediet dat is opgebouwd toen Odido nog T-Mobile was, nu verspeeld. Bij T-Mobile had ik nooit problemen. Zij maakten gebruik van de glasvezellijn van KPN. Kijk, mijn buurman heeft KPN en hij heeft wel gewoon internet. Ik ben al mijn vertrouwen in dit bedrijf kwijt. Dit is echt absurd.

Ik zit nu precies 1 week zonder internet +tv & wifi dit heb ik nog nooit meegemaakt met een provider, ECHT VAN DE ZOTTEN !!! Ik heb sinds 2018 T-Mobile Thuis stilzwijgend overgegaan in Odido aangesloten op de glasvezel lijn van KPN, nu sinds vorige week maandag (13-11) overgeschakeld naar de eigen lijn van Odido (monteur handmatig overgeschakeld in de kast aan de weg Laan van Archeologie postcode 1948) met nieuwe modem, tv kastje & media converter. Je kan mij niet vertellen dat Odido mij en naar alle waarschijnlijkheid meerdere mensen niet weer ff terug kunnen schakelen naar de KPN lijn. Ik ben zeer teleurgesteld en met mij nog veel meer mensen !!!

Odido graag even een antwoord a.u.b. ???

Reputatie 1

 Dit beloofd in ieder geval nog niet veel goeds..

Reputatie 1

 Dit beloofd in ieder geval nog niet veel goeds..

Klinkt ook of ze geen idee hebben waar het probleem zit... Gaat dit nu weer een week duren ?? Zit zwaar te denken om weer terug te gaan naar Ziggo.

Reputatie 1

@Jason van Odido kan je me een nieuwe Unlimited code sturen? Mijne verloopt vandaag en ik heb zomaar het idee dat het nog even gaat duren 

Update [22-11-2023/08:45] Het probleem blijkt toch ingewikkelder dan verwacht en er is verder onderzoek nodig. Dit gaat vandaag verder bij verschillende afdelingen. 

 

Als het nog weer een week gaat duren denk ik dat iedereen overstapt 

 

Reputatie 1

Dit duurt allemaal al veel te lang!
Als het een kabel betreft ter hoogte van het Gildenplein in Heemskerk gaat dit nog wel weken duren ben ik bang. De boel ligt daar helemaal open en voorlopig gaat dat ook niet dicht. 
Ik verwacht van Odido dan ook een passende oplossing die werkt en zeker een €0,00 factuur over de gehele tijd dat we geen internet hebben gehad plus voor het lezen van de e-mails een Unlimited code zodat ik daarvoor een hotspot kan maken. Maar dan ook graag het mobiele signaal in deze omgeving verbeteren zodat het ook werkt.
CV + radiatoren, auto laden, zonnepanelen en thuisbatterij uitlezen, enz. alles geschakeld en/of in te stellen via wifi en dat is dus ook niet mogelijk vanwege de beperkingen van het Odido modem dat geen intern netwerk ondersteund. Zorg voor een goede oplossing of een alternatief.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Peter1986  en  @SvW-M4 ,

Deze storing is inderdaad nogal ingewikkeld zoals nu blijkt. Als jullie in het bezit zijn van een mobiel abonnement van Odido of Ben, is er de mogelijkheid om een unlimited  data voucher te ontvangen. Als je een voucher wenst , geef dit hier dan even aan.
Dan kan een moderator dit eventueel regelen.

@soepkip67 Ik heb zelf Odido mobiel maar mijn vrouw niet dus als ik er niet ben dan heeft zij er niets aan.

Ook voor TV kijken en andere dingen die in je wifi netwerk hangen is dit geen oplossing wat eerder al genoemd is.

Ik ben nu serieus aan het kijken om over te stappen naar Ziggo of Kpn ook al is mijn contract nog lang niet verlopen maar als Odido in gebreke blijft kunnen ze mij geen opzeg boete laten betalen.

Reputatie 7
Badge +7

@soepkip67 Ik heb zelf Odido mobiel maar mijn vrouw niet dus als ik er niet ben dan heeft zij er niets aan.

Ook voor TV kijken en andere dingen die in je wifi netwerk hangen is dit geen oplossing wat eerder al genoemd is.

Ik ben nu serieus aan het kijken om over te stappen naar Ziggo of Kpn ook al is mijn contract nog lang niet verlopen maar als Odido in gebreke blijft kunnen ze mij geen opzeg boete laten betalen.

Ik begrijp je volkomen, dit is ook geen oplossing maar iets om toch nog wat te kunnen via je telefoon als hotspot. als je een smart tv  hebt kan je de tv app op je mobiel installeren en dan streamen naar de tv, heb je in ieder geval wel tv.😉

Reputatie 1

@soepkip67 Ik heb zelf Odido mobiel maar mijn vrouw niet dus als ik er niet ben dan heeft zij er niets aan.

Ook voor TV kijken en andere dingen die in je wifi netwerk hangen is dit geen oplossing wat eerder al genoemd is.

Ik ben nu serieus aan het kijken om over te stappen naar Ziggo of Kpn ook al is mijn contract nog lang niet verlopen maar als Odido in gebreke blijft kunnen ze mij geen opzeg boete laten betalen.

Ik heb ook alles in huis op de wifi zitten, verwarming, deurbel, camera's niks werkt meer. Je komt helaas pas onder het contract uit als ze 30 dagen geen diensten leveren heb ik begrepen. Heb zelf nog contract tot april. Maar de black friday aanbieding van Ziggo is wel heel interessant....

Reputatie 1

Hallo @Peter1986  en  @SvW-M4 ,

Deze storing is inderdaad nogal ingewikkeld zoals nu blijkt. Als jullie in het bezit zijn van een mobiel abonnement van Odido of Ben, is er de mogelijkheid om een unlimited  data voucher te ontvangen. Als je een voucher wenst , geef dit hier dan even aan.
Dan kan een moderator dit eventueel regelen.

Toch heb ik niet de ervaring dat de moderators hierop ingaan. Ik krijg in ieder geval geen reactie en heb niet echt de behoefte om heel lang aan de telefoon te gaan hangen straks. Als de storing echt zo ingewikkeld is zouden er nu wel proactief oplossingen voor de klanten gestuurd kunnen worden. Dat je er zelf achteraan dient te gaan is echt heel slecht. 

Na een week is een Unlimited code overigens niet echt toereikend meer vind ik. Het is alsof je een auto least en een fiets als vervangend vervoer krijgt. Je kunt vooruit en voor een aantal dagen pas je je plannen eropaan. Inmiddels is de rek er wel echt uit hoor

Reputatie 7
Badge +7

@Jason van Odido kan je me een nieuwe Unlimited code sturen? Mijne verloopt vandaag en ik heb zomaar het idee dat het nog even gaat duren 

Als het goed is heb je nu een privebericht met vouchercode

Inmiddels gaan wij per morgen overstappen naar ziggo. Ons contract was nog niet verlopen maar we zijn boete vrij overgestapt. Fijn dat dit zo is gelukt. Misschien ook een tip voor andere die nog steeds geen internet hebben. 

Reputatie 1

@Jason van Odido kan je me een nieuwe Unlimited code sturen? Mijne verloopt vandaag en ik heb zomaar het idee dat het nog even gaat duren 

Als het goed is heb je nu een privebericht met vouchercode

Zeker, bedankt! 

Reputatie 2

Inmiddels heb ik via een andere weg binnen Odido deze case aanhangig gemaakt. Als de klantenservice zelfs niet weet van dit soort storingen gaat er iets mis.

Inmiddels gaan wij per morgen overstappen naar ziggo. Ons contract was nog niet verlopen maar we zijn boete vrij overgestapt. Fijn dat dit zo is gelukt. Misschien ook een tip voor andere die nog steeds geen internet hebben. 

Ook ik zou hier gebruik van willen maken, tweede verstoring in een maand en nu een week zonder internet.. Moet ook gewoon werken. En ja via hotspot kan ff, maar na een week ben ik het behelpen wel zat en de laatste update van vanmorgen geeft geen enkele hoop.

Wil graag ook gebruik maken van de oplossing om boetevrij alle Odido abonnementen op te zeggen, waarom allemaal → omdat deze gekoppeld zijn aan de kortingen van providers.

Reputatie 1

Inmiddels gaan wij per morgen overstappen naar ziggo. Ons contract was nog niet verlopen maar we zijn boete vrij overgestapt. Fijn dat dit zo is gelukt. Misschien ook een tip voor andere die nog steeds geen internet hebben. 

Ook ik zou hier gebruik van willen maken, tweede verstoring in een maand en nu een week zonder internet.. Moet ook gewoon werken. En ja via hotspot kan ff, maar na een week ben ik het behelpen wel zat en de laatste update van vanmorgen geeft geen enkele hoop.

Wil graag ook gebruik maken van de oplossing om boetevrij alle Odido abonnementen op te zeggen, waarom allemaal → omdat deze gekoppeld zijn aan de kortingen van providers.

Ik heb ook mijn contract opgezegd, maar in mijn geval deed Odido wel moeilijk over de afkoopsom. We zullen zien wat de eindfactuur zal zijn. Het is echt absurd, vooral de manier waarop Odido communiceert. Ze denken niet mee aan oplossingen, maar delen alleen vouchers uit voor Odido/Ben-gebruikers.

Reputatie 1

Inmiddels gaan wij per morgen overstappen naar ziggo. Ons contract was nog niet verlopen maar we zijn boete vrij overgestapt. Fijn dat dit zo is gelukt. Misschien ook een tip voor andere die nog steeds geen internet hebben. 

Ook ik zou hier gebruik van willen maken, tweede verstoring in een maand en nu een week zonder internet.. Moet ook gewoon werken. En ja via hotspot kan ff, maar na een week ben ik het behelpen wel zat en de laatste update van vanmorgen geeft geen enkele hoop.

Wil graag ook gebruik maken van de oplossing om boetevrij alle Odido abonnementen op te zeggen, waarom allemaal → omdat deze gekoppeld zijn aan de kortingen van providers.

Ik wil dit graag ook en heb net een uur aan de telefoon gezeten met verschillende afdelingen van Odido maar ze willen het contract nog niet kostenloos opzeggen. Officieel kan dat pas na 30 dagen geen diensten... 

Reageer