Beantwoord

geen verbinding call of duty mw3

  • 30 November 2023
  • 42 reacties
  • 7754 Bekeken

Goedemorgen,

Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op de servers van call of duty, terwijl ik gewoon online ben. Ik krijg de hieronder genoemde foutmelding 

Networking failed to start reason hueneme negev.

 

​​​​​​Overige games heb ik geen problemen om online te gamen. 

 

ik hoop dat iemand een oplossing heeft

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 30 November 2023, 09:25

Bekijk origineel

42 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hier hetzelfde probleem, kan je mij ook helpen @Sven-Odido ?

Zekers, Heb een update geinstalleerd op je modem die het moet oplossen. 

Zelfde probleem, ook met EAFC heb ik verbindingsproblemen.. voorheen nog nooit last van gehad in 4 jaar tijd bij KPN.

zou je een ook een update erop willen zetten? En hoe update je je modem? @Sven-Odido 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dyonnn, we hebben jouw modem geupgraded. Als het goed is moet alles opgelost zijn! 

Hier hetzelfde probleem, kan je mij ook helpen @Sven-Odido ?

Zekers, Heb een update geinstalleerd op je modem die het moet oplossen. 

Dank je wel, het is gelukt!

Hi @Dyonnn, we hebben jouw modem geupgraded. Als het goed is moet alles opgelost zijn! 

Nee helaas.. ik word nogsteeds na 2 seconden uit een online wedstrijd gekickt

Reputatie 7
Badge +9

Klopt jouw klantnummer in je profiel @Dyonnn?  

Klopt jouw klantnummer in je profiel @Dyonnn?  

Ja die klopt! Staat op mn vriendin haar naam!

Reputatie 7
Badge +9

De firmware is wel geupdate op jullie modem @Dyonnn. Zou je eens UPnP kunnen uitschakelen op het modem en testen of het dan wel werkt? 

@Tommie van Odido  Kan mijn modem ook geupdate worden? Ik loop tegen hetzelfde probleem aan

Reputatie 7
Badge +9

Welkom op onze Community @Kakapirlo!

Dat kan zeker, ik heb je op de lijst gezet zodat de firmware vandaag nog geupgraded wordt. 

Welkom op onze Community @Kakapirlo!

Dat kan zeker, ik heb je op de lijst gezet zodat de firmware vandaag nog geupgraded wordt. 

Hoi ik heb exact hetzelfde probleem tijdens het opstarten van call of duty mw3 op de ps5 kan mijn modem ook een update krijgen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Luukstam, welkom op onze Community!

Ik heb jouw modem ook op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geupgraded worden. Het modem zal een minuut of vijf bezig zijn met updaten, het internet zal dan tijdelijk wegvallen. 

 

Top dankjewel, wanneer krijg ik bericht dat de update uitgevoerd is en ik het kan testen?

Reputatie 7
Badge +9

Je ontvangt geen bericht maar als hij geupgraded wordt valt je internetverbinding tijdelijk weg @Luukstam. Ik gok dat de firmware vandaag nog geupgraded wordt! 

Reputatie 7
Badge +9

Zojuist is de firmware geupgraded @Luukstam

Hallo,

 

Wij hebben hetzelfde probleem bij het spelen met Call of Duty connection failed networking failed to start (reason: hueneme - Negev).

Kun je ons helpen @Tommie van Odido

Reputatie 5
Badge +4

Hi @claudiaterhove, ik heb je op de lijst gezet om de nieuwe firmware update te ontvangen. Dit zal spoedig geüpdatet worden! 

Reageer