Beantwoord

geen verbinding call of duty mw3

  • 30 November 2023
  • 42 reacties
  • 7809 Bekeken

Goedemorgen,

Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op de servers van call of duty, terwijl ik gewoon online ben. Ik krijg de hieronder genoemde foutmelding 

Networking failed to start reason hueneme negev.

 

​​​​​​Overige games heb ik geen problemen om online te gamen. 

 

ik hoop dat iemand een oplossing heeft

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 30 November 2023, 09:25

Bekijk origineel

42 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb exact het zelfde probleem kan iemand mij helpen?

 

Je kan dit oplossen door UPnP uit te zetten; 

  • Ga naar https://192.168.1.1/ in een web browser. 
  • Klik links op het hamburger menu en ga naar - Netwerk instellingen - Thuis Netwerk 
  • Klik op upnp, zet de twee toggles uit
Reputatie 7
Badge +4

Vreemd dat het sinds de laatste firmware update van het Zyxel modem ineens niet meer werkt. Is dat iets waar jullie naar kijken?

Voor de firmware update werkte het namelijk prima samen met UpnP.

Yess het wordt opgelost in de volgende firmware update. Het is iets wat alleen speelt met CoD 

Geld dit ook als je via kabel verbonden ben? Heb sinds vandaag hetzelfde probleem. Alle andere games werken gewoon behalve CoD.

Jaa het is voor zowel bedraad als draadloos

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Ben van Kampen

Momenteel werken CoD en upnp niet lekker samen. Ik heb voor nu upnp uitgezet. Als het goed is moet het weer werken. 

 

Goedemorgen.

 

is er iemand die mij kan assisteren met de PS5 MW3 - hueneme negev issue.

 

Hoor het graag.

Mvg Colin

Goedemorgen.

 

is er iemand die mij kan assisteren met de PS5 MW3 - hueneme negev issue.

 

Hoor het graag.

Mvg Colin

Opgelost , stappen hier boven gevolgd 

thanks 🙏 

Dit volgen en dan lukt het geheid.

 

  • Ga naar https://192.168.1.1/ in een web browser. 
  • Klik links op het hamburger menu en ga naar - Netwerk instellingen - Thuis Netwerk 
  • Klik op upnp, zet de twee toggles uit

Hallo,

 

Wij hebben hetzelfde probleem bij het spelen met Call of Duty connection failed networking failed to start (reason: hueneme - Negev).

Kun je ons helpen @Tommie van Odido

Reputatie 7
Badge +4

Hier hetzelfde probleem, kan je mij ook helpen @Sven-Odido ?

Zekers, Heb een update geinstalleerd op je modem die het moet oplossen. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Timo010 

Kan je upnp eens uitschakelen? Dan weet je direct ohrt werkt of niet ✅

Ja na de stappen te volgen. Was mijn probleem opgelost, maar vandaag heb weer hetzelfde probleem. Zelf als ik de stappen opnieuw heb gevolgd 

Top, dank je!

Reputatie 5
Badge +4

Hi @claudiaterhove, ik heb je op de lijst gezet om de nieuwe firmware update te ontvangen. Dit zal spoedig geüpdatet worden! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dyonnn, we hebben jouw modem geupgraded. Als het goed is moet alles opgelost zijn! 

Reputatie 7
Badge +9

De firmware is wel geupdate op jullie modem @Dyonnn. Zou je eens UPnP kunnen uitschakelen op het modem en testen of het dan wel werkt? 

Hier hetzelfde probleem, kan je mij ook helpen @Sven-Odido ?

Zekers, Heb een update geinstalleerd op je modem die het moet oplossen. 

Dank je wel, het is gelukt!

Je bent de beste. Het werkt weer. Thanks

Hoi, ook ik heb het zelfde probleem. Zouden jullie mij kunnen helpen?

Hallo ik heb hetzelfde probleem met call of Duty! Kunnen jullie voor mijn upnp uitzetten!! Want ik kan nu helaas niet spelen! ik heb UPnP uitgeschakeld. En het werkt weer! Is het wel veilig als je upnp uitschakeld ? 

Welkom op onze Community @Kakapirlo!

Dat kan zeker, ik heb je op de lijst gezet zodat de firmware vandaag nog geupgraded wordt. 

Hoi ik heb exact hetzelfde probleem tijdens het opstarten van call of duty mw3 op de ps5 kan mijn modem ook een update krijgen?

Reputatie 7
Badge +15

Ik heb exact het zelfde probleem kan iemand mij helpen?

 

Je kan dit oplossen door UPnP uit te zetten; 

  • Ga naar https://192.168.1.1/ in een web browser. 
  • Klik links op het hamburger menu en ga naar - Netwerk instellingen - Thuis Netwerk 
  • Klik op upnp, zet de twee toggles uit

Hallo @Tomioso 

Kan je deze stappen uitvoeren?

Ik kan niet inloggen op mijn modem op 1 of andere manier. 

Reputatie 7
Badge +15

@Tomioso 

Je logt in meg admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat. Mochten deze gegevens niet werken dan kan je de Zyxel voorzien van een fabrieksreset zodat de gegevens weer zoals op het kaartje zijn.

Ik heb exact het zelfde probleem kan iemand mij helpen?

 

Hi @Dyonnn, we hebben jouw modem geupgraded. Als het goed is moet alles opgelost zijn! 

Nee helaas.. ik word nogsteeds na 2 seconden uit een online wedstrijd gekickt

Goedemorgen,

Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op de servers van call of duty, terwijl ik gewoon online ben. Ik krijg de hieronder genoemde foutmelding 

Networking failed to start reason hueneme negev.

 

​​​

Hier hetzelfde probleem, kan je mij ook helpen @Sven-Odido ?

@Tommie van Odido  Kan mijn modem ook geupdate worden? Ik loop tegen hetzelfde probleem aan

Reageer