Beantwoord

geen verbinding call of duty mw3

  • 30 November 2023
  • 42 reacties
  • 7809 Bekeken

Goedemorgen,

Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op de servers van call of duty, terwijl ik gewoon online ben. Ik krijg de hieronder genoemde foutmelding 

Networking failed to start reason hueneme negev.

 

​​​​​​Overige games heb ik geen problemen om online te gamen. 

 

ik hoop dat iemand een oplossing heeft

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 30 November 2023, 09:25

Bekijk origineel

42 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @claudiaterhove, ik heb je op de lijst gezet om de nieuwe firmware update te ontvangen. Dit zal spoedig geüpdatet worden! 

Hallo,

 

Wij hebben hetzelfde probleem bij het spelen met Call of Duty connection failed networking failed to start (reason: hueneme - Negev).

Kun je ons helpen @Tommie van Odido

Reputatie 7
Badge +9

Zojuist is de firmware geupgraded @Luukstam

Reputatie 7
Badge +9

Je ontvangt geen bericht maar als hij geupgraded wordt valt je internetverbinding tijdelijk weg @Luukstam. Ik gok dat de firmware vandaag nog geupgraded wordt! 

Top dankjewel, wanneer krijg ik bericht dat de update uitgevoerd is en ik het kan testen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Luukstam, welkom op onze Community!

Ik heb jouw modem ook op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geupgraded worden. Het modem zal een minuut of vijf bezig zijn met updaten, het internet zal dan tijdelijk wegvallen. 

 

Welkom op onze Community @Kakapirlo!

Dat kan zeker, ik heb je op de lijst gezet zodat de firmware vandaag nog geupgraded wordt. 

Hoi ik heb exact hetzelfde probleem tijdens het opstarten van call of duty mw3 op de ps5 kan mijn modem ook een update krijgen?

Reputatie 7
Badge +9

Welkom op onze Community @Kakapirlo!

Dat kan zeker, ik heb je op de lijst gezet zodat de firmware vandaag nog geupgraded wordt. 

@Tommie van Odido  Kan mijn modem ook geupdate worden? Ik loop tegen hetzelfde probleem aan

Reputatie 7
Badge +9

De firmware is wel geupdate op jullie modem @Dyonnn. Zou je eens UPnP kunnen uitschakelen op het modem en testen of het dan wel werkt? 

Klopt jouw klantnummer in je profiel @Dyonnn?  

Ja die klopt! Staat op mn vriendin haar naam!

Reputatie 7
Badge +9

Klopt jouw klantnummer in je profiel @Dyonnn?  

Hi @Dyonnn, we hebben jouw modem geupgraded. Als het goed is moet alles opgelost zijn! 

Nee helaas.. ik word nogsteeds na 2 seconden uit een online wedstrijd gekickt

Hier hetzelfde probleem, kan je mij ook helpen @Sven-Odido ?

Zekers, Heb een update geinstalleerd op je modem die het moet oplossen. 

Dank je wel, het is gelukt!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dyonnn, we hebben jouw modem geupgraded. Als het goed is moet alles opgelost zijn! 

Zelfde probleem, ook met EAFC heb ik verbindingsproblemen.. voorheen nog nooit last van gehad in 4 jaar tijd bij KPN.

zou je een ook een update erop willen zetten? En hoe update je je modem? @Sven-Odido 

Reputatie 7
Badge +4

Hier hetzelfde probleem, kan je mij ook helpen @Sven-Odido ?

Zekers, Heb een update geinstalleerd op je modem die het moet oplossen. 

Dit volgen en dan lukt het geheid.

 

  • Ga naar https://192.168.1.1/ in een web browser. 
  • Klik links op het hamburger menu en ga naar - Netwerk instellingen - Thuis Netwerk 
  • Klik op upnp, zet de twee toggles uit

Goedemorgen,

Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op de servers van call of duty, terwijl ik gewoon online ben. Ik krijg de hieronder genoemde foutmelding 

Networking failed to start reason hueneme negev.

 

​​​

Hier hetzelfde probleem, kan je mij ook helpen @Sven-Odido ?

Goedemorgen.

 

is er iemand die mij kan assisteren met de PS5 MW3 - hueneme negev issue.

 

Hoor het graag.

Mvg Colin

Goedemorgen.

 

is er iemand die mij kan assisteren met de PS5 MW3 - hueneme negev issue.

 

Hoor het graag.

Mvg Colin

Opgelost , stappen hier boven gevolgd 

thanks 🙏 

Goedemorgen.

 

is er iemand die mij kan assisteren met de PS5 MW3 - hueneme negev issue.

 

Hoor het graag.

Mvg Colin

Reputatie 7
Badge +9

Hi @hajarnerway, ja hoor, er kan niks gebeuren als je UPnP uitzet. Sterker nog, dit is veiliger dan UPnP aan te hebben staan. Een Google-search kan je daar meer over vertellen! :) 

Hallo ik heb hetzelfde probleem met call of Duty! Kunnen jullie voor mijn upnp uitzetten!! Want ik kan nu helaas niet spelen! ik heb UPnP uitgeschakeld. En het werkt weer! Is het wel veilig als je upnp uitschakeld ? 

Reputatie 7
Badge +9

Kan je een factory reset uitvoeren en daarna UPnP weer uitzetten @Saba reyazuddin?  

Factory Reset

1. Druk met een tandenstoker of paperclip de factory reset in (boven de powerknop aan de linkerkant van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
2. Laat de factory reset na tien seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3. Check of het modem weer verbinding heeft, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.

Hallo @Saba reyazuddin 

Heb je ook hetzelfde probleem als TS en dezelfde foutmelding?

Opnieuw opstarten kan je proberen als het niet direct werkt 

Ja na de stappen te volgen. Was mijn probleem opgelost, maar vandaag heb weer hetzelfde probleem. Zelf als ik de stappen opnieuw heb gevolgd 

Reageer