Hoe kan het dat ik na +-60 belletjes en bijna 4 weken tijd nog steeds geen werkend internet.

  • 5 March 2024
  • 28 reacties
  • 274 Bekeken


Toon eerste reactie

28 reacties

Dat kan. Ik heb net ook de monteur gesproken, die is voorgaande keren ook hier langs geweest. Hij geeft aan dat VWT de cassette/splitter moet vervangen en dat er 6 of 7 adressen hier zijn met problemen. Lijkt me goed dat Odido snel contact gaat leggen met VWT om dit op te lossen, want op deze manier verliezen jullie klanten.

Nog steeds niet opgelost en ik heb inmiddels opgezegd, want dit is geen doen. Dit is telefonisch bevestigd, maar ik heb niks per mail ontvangen. Kan jij bevestigen dat mijn abonnement is gestopt @Tommie van Odido ?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @marklammers1, dat vind ik jammer om te horen maar ik begrijp je volkomen! 

Ik ben voor je gaan kijken en zie dat de opzegging nog in behandeling is. Zodra het goedgekeurd is zal de desbetreffende collega het contract voor je opzeggen. Ik wil je nog wel veel succes wensen bij je nieuwe provider. 

Reageer