Hoe kan het dat ik na +-60 belletjes en bijna 4 weken tijd nog steeds geen werkend internet.


Dit is eigenlijk een heel lang verhaal, maar waar het op neerkomt is dat het internet (glasvezel) hier ineens is gestopt met werken op 8 februari (!). Naderhand is er uiteraard contact geweest met Odido om dit op te lossen, is er een Guidion monteur langsgeweest (wat niet nodig was, had ik al aangegeven) en is vervolgens de netwerkbeheerder aangestuurd. Tot nu toe oke. Echter, de netwerkbeheerder heeft na bijna 3 uur werk geen oplossing kunnen bieden en intussen zit ik tussen wal en schip zonder werkend internet. 

De uitvoerder (Van Gelder) zou moeten worden aangestuurd met een ticket vanuit Odido om aan het werk te gaan, maar het blijkt ONMOGELIJK om een juist ticket naar hen te sturen. Tot nu heb ik gehoord: ticket is naar VolkerWessels gestuurd (meerdere malen benadrukt dat dit niet de juiste partij is), ticket kan niet geopend worden door Van Gelder en het ticket wordt maar niet ontvangen. Het ticket zou al meer dan 5 keer zijn verstuurd, maar er gebeurt niks.

Bellen met Van Gelder heeft geen zin, want zij willen alleen aan het werk als ze een ticket hebben maar doen zelf niet de moeite om ons te helpen en het ticket te achterhalen.

Het enige wat ik kan doen is Odido bellen (ik sta momenteel weer in de wacht) en nogmaals benadrukken dat er een ticket naar Van Gelder moet in de hoop dat dit het probleem oplost.

Het probleem verder escaleren of meer urgentie geven lukt schijnbaar niet en ik ben hierin compleet machteloos. Intussen zitten wij bijna 4 weken zonder internet, terwijl we proberen vanuit huis te werken op het hotspotje dat we hebben aangemaakt met een Odido simkaart, maar dit is niet toereikend voor het werk dat we proberen te doen. Dit zit dus ons werk ook in de weg.

Ik wil graag zo snel mogelijk dat dit opgelost wordt, want na zoveel belletjes en zoveel tijd ben ik eigenlijk ten einde raad. Als een klant er niet zo achteraan gaat zoals ikzelf, dan zou diegene nooit meer internet ontvangen. Overigens zit ik zelf ook nog in dat schuitje...

Tommie van Odido 1 maand geleden

Hey @marklammers1, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat het vastloopt bij Volkers Wessels. Ik heb navraag gedaan bij onze Back Office en zij hebben vanmorgen nog gesproken met VWT. Het lijkt erop dat de ticket bij hun langer open staan dan we willen zien. Waardoor dit komt durf ik niet te zeggen. Het ticket staat voor je uit en ik hoop oprecht dat we het nu snel opgelost krijgen. Mijn excuses voor het ongemak.

Bekijk origineel

28 reacties

Dat kan. Ik heb net ook de monteur gesproken, die is voorgaande keren ook hier langs geweest. Hij geeft aan dat VWT de cassette/splitter moet vervangen en dat er 6 of 7 adressen hier zijn met problemen. Lijkt me goed dat Odido snel contact gaat leggen met VWT om dit op te lossen, want op deze manier verliezen jullie klanten.

Nog steeds niet opgelost en ik heb inmiddels opgezegd, want dit is geen doen. Dit is telefonisch bevestigd, maar ik heb niks per mail ontvangen. Kan jij bevestigen dat mijn abonnement is gestopt @Tommie van Odido ?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @marklammers1, dat vind ik jammer om te horen maar ik begrijp je volkomen! 

Ik ben voor je gaan kijken en zie dat de opzegging nog in behandeling is. Zodra het goedgekeurd is zal de desbetreffende collega het contract voor je opzeggen. Ik wil je nog wel veel succes wensen bij je nieuwe provider. 

Reageer