Beantwoord

Internet onbereikbaar modem heeft geen WAN connectie



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

41 reacties

Is dat gebruikelijk dat het langer dan 2 dagen duurt?

 

Nog steeds geen internet ik zou vanochtend gebed worden door de technische dienst

Hallo @rdbms 

Kun je er iets meer bij vertellen? Gaat het om een DSL of glasvezel connectie en heb je gekeken of de bekabeling correct is?

Indien het om een glasvezel verbinding gaat welke lampjes zie je daarop branden/knipperen?

Er is op dit moment ook een storing in Deventer

het is 1 Gbps glasvezel

 

bekabeling is prima internet led op mijn modem is rood

Probeerde eerst tmobile te vertellen wat er volgens mij aan de hand was.

Maar hier zijn 3 partijen betrokken

Guidion T-Mobile en kpn die op hun eigen eilandje opereren. Geen communicatie

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@rdbms Dus T-Mobile zet de opdracht door naar KPN NetwerkNL en vervolgens ga je Guidion vertellen wat ze moeten doen. Tsja dat werkt niet

Ik ben bang dat Guidion heeft zitten patchen en mijn patch heeft verwijderd

Is al eens eerder gebeurd

Ik heb Guidion ook gebeld en verteld wat ze moeten doen.

Maar ze moeten een ticket van Tmobile hebben. Dus morgen maar weer bellen met Tmobile

Het is echt frustrerend, vooral omdat zie niet luisteren.
Nou ja , wel luisteren maar niet begrijpen waar het over gaat.

Unskilled helpdesk en geen second line die me kan helpen

sinds 12:00 gebruik ik mijnn telefoon als hotspot

Nu ver boven mijn 2Gbps budget

 

Hallo @rdbms 

Kun je er iets meer bij vertellen? Gaat het om een DSL of glasvezel connectie en heb je gekeken of de bekabeling correct is?

Indien het om een glasvezel verbinding gaat welke lampjes zie je daarop branden/knipperen?

Er is op dit moment ook een storing in Deventer

het is 1 Gbps glasvezel

 

En Deventer is hier nogal ver vandaan

 

Hi @rdbms, heel goed dat je dit zo snel bij ons aangeeft! Ik wilde direct aan de slag gaan om je hierbij te helpen, maar ik zie dat één van mijn collega's al een verzoek voor je heeft ingediend bij onze technische dienst. Zij gaan er dan ook alles aan doen om je zo snel mogelijk weer online te krijgen. Excuses voor het ongemak! ❤

Ja ze gaan KPN inschakelen

Duh die doen geen patching in de wijk centrales

Tmobile vertelde mij dat ik gebeld zou worden door KPN…………….niet dus

 

Hi @rdbms, heel goed dat je dit zo snel bij ons aangeeft! Ik wilde direct aan de slag gaan om je hierbij te helpen, maar ik zie dat één van mijn collega's al een verzoek voor je heeft ingediend bij onze technische dienst. Zij gaan er dan ook alles aan doen om je zo snel mogelijk weer online te krijgen. Excuses voor het ongemak! ❤

Ja ze gaan KPN inschakelen

Duh die doen geen patching in de wijk centrales

Ik hoop dat ik snel geholpen word. Sinds 12:00 vandaag geen internet

 

 

 

Reputatie 7

Hi @rdbms, heel goed dat je dit zo snel bij ons aangeeft! Ik wilde direct aan de slag gaan om je hierbij te helpen, maar ik zie dat één van mijn collega's al een verzoek voor je heeft ingediend bij onze technische dienst. Zij gaan er dan ook alles aan doen om je zo snel mogelijk weer online te krijgen. Excuses voor het ongemak! ❤

Ik ben bang dat Guidion heeft zitten patchen en mijn patch heeft verwijderd

Is al eens eerder gebeurd

Glasvezel 1Gbps

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @rdbms 

Kun je er iets meer bij vertellen? Gaat het om een DSL of glasvezel connectie en heb je gekeken of de bekabeling correct is?

Indien het om een glasvezel verbinding gaat welke lampjes zie je daarop branden/knipperen?

Er is op dit moment ook een storing in Deventer