Beantwoord

Modem start opnieuw op

  • 3 February 2020
  • 37 reacties
  • 881 Bekeken


Toon eerste reactie

37 reacties

Reputatie 4

oke ...ja is sporadish ...na die 5 dagen was weer gebeurt ...new aansluiting   new modem ..de bekend tijd is verlopen …

bedankt voor jou feedback Piot    .

ik kan merken dat tegenwoordig anno 2020 de privacy is verdwijnnen !!!!!

Reputatie 7

Hey @LG4,

Ik zie inderdaad dat mijn collega opnieuw onze technische dienst heeft aangestuurd. De laatste keer hebben onze techneuten geen probleem kunnen vinden in jouw verbinding, vandaar dat je die e-mail hebt ontvangen met de melding dat het was opgelost. Je hoeft je geen zorgen te maken, we gaan er alles aan doen om je probleem op te lossen. Zodra er een update komt, ontvang je een bericht van ons. :relaxed:

Reputatie 4

Vandag  weer gebeld en gesproken met medewerke van de ingehuurd call center van tmobile krijg dit te horen 

Beste Klant,
 
Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad, is bij ons in behandeling. Het kan 5 werkdagen duren tot je een antwoord ontvangt.

 

Maar tussen die tijd mijn bedenktijd is verlopen dus    1 jaar vast gebonden aan Tmobile 

 

Reputatie 4

krijg zo een email ...na 5 dagen

Beste klant,
 
Goed nieuws: je vraag of verzoek waar we over gesproken hebben, is opgelost!
Heb je toch nog vragen? Dan weet je ons te vinden.
 

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis

 

kan toch niet  zo een houding !!!!

wat is opgelost !!!!,met wie gesproken !!!!

 

heb new abonnment  new modem !!!!!!

Reputatie 4

Krijg this email net van tmobile

 

Beste klant,
 
Goed nieuws: je vraag of verzoek waar we over gesproken hebben, is opgelost!
Heb je toch nog vragen? Dan weet je ons te vinden.
 

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis

Heb je nog vragen? We hebben veel antwoorden al voor je online gezet: 
 
 snap niks van ,,ben niet trug gebeld  !!!?wat is opgeklost!!?over gesproken !!!?

 

maar puzzelen zeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reputatie 4

thanks jason

wacht ik op de reaktie ,binnen 5 werkdagen…..

new instalatie=new modem   

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @LG4,

 

Wat goed dat je actie ondernomen hebt door de technische dienst in te schakelen! Ik weet zeker dat zij er alles aan zullen doen om je te helpen met het wegvallende internet. Als ik in de tussentijd iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar op de Community. :relaxed:

Reputatie 4

thanks  

 

quoi wifi tot nu toe is oke

maar dat de internet spontan uitval ..heb ik nog steeds last van 

heb die aangemeld bij Tmobile ...wachten 5 werkdagen voor dat ik een trug koppeling krijg 

Reputatie 7
Badge +4

Succes! Laat je weten wat de resultaten zijn? 

Reputatie 4

Hi 

 

bedankt voor jullie reaktie

een cold reset  was gedaan na de eerst instalatie van de modem .

Oke ga ik wat mee stoien wat betreft de instelingen van de wifi ..

 

Gr

 

Reputatie 7
Badge +15

Hey @LG4 

Welkom bij T-Mobile!

Zijn alle kabels goed aangesloten en niet iets dat los zit ofzo waardoor de verbinding wordt verbroken?

Bij wifi is het een beetje kijken welke instelling het best voor jou werkt. Ik heb bijvoorbeeld het Mesh systeem volledig uit gezet en 2,4 GHz en 5 GHz een vast kanaal gegeven. Kanaal 1, 6 en 11 zijn het best voor 2,4 GHz omdat deze elkaar niet overlappen. Kanaal 11 is beschikbaar bij bandbreedte 20 MHz. Bij 5 GHz maakt het niet echt uit op welke kanaal je zit omdat 5 GHz weinig wordt gebruikt en een minimale storingsfactor heeft. Dit allemaal kun je instellen in je modem interface, menu, netwerkverbindingen, draadloos.

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @LG4,

Welkom bij T-Mobile Thuis. 

Het is niet normaal dat het modem zelf opnieuw opstart. Dit behoort enkel te gebeuren als de gebruiker dit in gang zet. Heb je al eens geprobeerd om het modem een fabrieksreset te geven door met een dun voorwerp in de daarvoor bedoelde inkeping te steken?

 

2,4Ghz heeft een groter bereik. Het heeft als nadeel dat het gevoeliger is doordat de frequenties vaak druk bezet zijn. Ieder modem gebruikt deze, waardoor het vertragend kan werken. Je kunt hem op auto laten staan, dan zoekt hij een rustig kanaal op. Ik heb zelf met een WIFI analyzer app gekeken wat de rustigste frequenties zijn. Stel het modem bij voorkeur in op 20Mhz bandbreedte. Vaak wordt aangeraden om het kanaal in te regelen op 1, 6 of 11.

5Ghz heeft meer bandbreedte en het is veel rustiger. De reikwijdte is wel minder en het heeft meer moeite met obstakels, zoals betonnen muren. Doordat minder mensen gebruik maken van 5Ghz is het vaak lekker snel.

Reageer