Beantwoord

Modem start opnieuw op

  • 3 February 2020
  • 37 reacties
  • 881 Bekeken

Reputatie 4
  • is een Master Poster
  • 41 reacties

Hi to all

 

new client tmobiel thuis ..een week maar

modem geinstaleerd aan de slag  wat vraagjes

is het normale dat de model zomaar opniuwe opstaart !?!? (behalve als hij een opdracht heeft gekregen van de hoofdkantor)

 

wat is de best wat betreft de wifi instelingen beiden automatish gebruiken of alleen maar de 2.4 of de 5 GHZ  en waarom 1? 

Huidige Wifi-kanaal 2.4GHz: Auto (5)

Huidige Wifi-kanaal 5GHz:

Auto (52)
icon

Beste antwoord door TAVL 3 February 2020, 15:16

Bekijk origineel

37 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @LG4,

Welkom bij T-Mobile Thuis. 

Het is niet normaal dat het modem zelf opnieuw opstart. Dit behoort enkel te gebeuren als de gebruiker dit in gang zet. Heb je al eens geprobeerd om het modem een fabrieksreset te geven door met een dun voorwerp in de daarvoor bedoelde inkeping te steken?

 

2,4Ghz heeft een groter bereik. Het heeft als nadeel dat het gevoeliger is doordat de frequenties vaak druk bezet zijn. Ieder modem gebruikt deze, waardoor het vertragend kan werken. Je kunt hem op auto laten staan, dan zoekt hij een rustig kanaal op. Ik heb zelf met een WIFI analyzer app gekeken wat de rustigste frequenties zijn. Stel het modem bij voorkeur in op 20Mhz bandbreedte. Vaak wordt aangeraden om het kanaal in te regelen op 1, 6 of 11.

5Ghz heeft meer bandbreedte en het is veel rustiger. De reikwijdte is wel minder en het heeft meer moeite met obstakels, zoals betonnen muren. Doordat minder mensen gebruik maken van 5Ghz is het vaak lekker snel.

Reputatie 4

Hi 

 

bedankt voor jullie reaktie

een cold reset  was gedaan na de eerst instalatie van de modem .

Oke ga ik wat mee stoien wat betreft de instelingen van de wifi ..

 

Gr

 

Reputatie 7
Badge +4

Succes! Laat je weten wat de resultaten zijn? 

Reputatie 4

Hi

 

Gisteren modem gehad ...ga kijken als het helemaal opgelost is 

Bedankt!

Reputatie 4

dankje Brian voor jou zorg    kijk ik na de bezoekje van de monteur ...als hij komt    de situatie in Nderland is zorgwekkend...gezondheid van de mensen is belankrijker

Reputatie 4

thanks jason

wacht ik op de reaktie ,binnen 5 werkdagen…..

new instalatie=new modem   

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @LG4! Bedankt voor je geduld en begrip in deze situatie, ik begrijp heel goed dat dit echt niet prettig is. We zijn al sinds december bezig, maar er komt licht aan het einde van de tunnel in zicht! Ik heb direct geschakeld met onze technische dienst en aangegeven dat de monteur op 18 maart al doorgaf dat jouw modem omgeruild moest worden. Mijn collega’s gaan dit nu voor je in orde maken en dat zal normaal gesproken maximaal 5 werkdagen in beslag nemen. Sorry voor het ongemak. Kan ik je met nog iets helpen? Ik zit elke dag voor je klaar! Zo niet, stay safe and strong! 💪

 

Edit: ik heb het gelijk geregeld en binnen 5 werkdagen heb jij jouw modem binnen! 

Reputatie 7

Hey @LG4,

Ik zie inderdaad dat mijn collega opnieuw onze technische dienst heeft aangestuurd. De laatste keer hebben onze techneuten geen probleem kunnen vinden in jouw verbinding, vandaar dat je die e-mail hebt ontvangen met de melding dat het was opgelost. Je hoeft je geen zorgen te maken, we gaan er alles aan doen om je probleem op te lossen. Zodra er een update komt, ontvang je een bericht van ons. :relaxed:

Reputatie 4

thanks  

 

quoi wifi tot nu toe is oke

maar dat de internet spontan uitval ..heb ik nog steeds last van 

heb die aangemeld bij Tmobile ...wachten 5 werkdagen voor dat ik een trug koppeling krijg 

Reputatie 4

Krijg this email net van tmobile

 

Beste klant,
 
Goed nieuws: je vraag of verzoek waar we over gesproken hebben, is opgelost!
Heb je toch nog vragen? Dan weet je ons te vinden.
 

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis

Heb je nog vragen? We hebben veel antwoorden al voor je online gezet: 
 
 snap niks van ,,ben niet trug gebeld  !!!?wat is opgeklost!!?over gesproken !!!?

 

maar puzzelen zeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reputatie 7
Badge +16

Graag gedaan @LG4, mocht er toch iets zijn waarbij ik je kan helpen dan doe ik dat met alle liefde! Een prachtige week nog toegewenst, met de zon die weer volop schijnt, moet dat helemaal goed komen! :sun_with_face:

Reputatie 4

oke ...ja is sporadish ...na die 5 dagen was weer gebeurt ...new aansluiting   new modem ..de bekend tijd is verlopen …

bedankt voor jou feedback Piot    .

ik kan merken dat tegenwoordig anno 2020 de privacy is verdwijnnen !!!!!

Reputatie 4

naast de virus zeker ..en 3 maanden afgerekent voor iets die ik niet 100% had

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @LG4, bedankt voor je terugkoppeling! Sorry dat je tot op heden geen oplossing hebt gekregen, ik beloof je dat we er wel echt alles aan doen. Gelukkig zie ik dat het gelukt is om een afspraak in te plannen met een monteur. Mag ik je een voucher aanbieden zodat je de komende 7 dagen Unlimited Internet kunt gebruiken op je T-Mobile mobiele abonnement? Dan kun je in ieder geval via de hotspot met een pc of laptop werken. Is dat een idee?

Reputatie 4

Bedankt jason…..ja klopt is een bezoekje geplant voor volgende week van een monteur.

ik ben beetje de dupe van deze issue sinds de begin van de abonment  dus end December 

 

Groeten

Reputatie 4

Hello

 

New modem gekregen na weer een verhaal !!!

 

en now since  2

dagen probeer ik poort te forwarden maar nog steeds niet gelukt

doe ik iets verkeerd hoor ik het graag!?

 

cold reseat was done 

reboot was done

Groeten

Reputatie 4

Hi

 

nog steeds issue niet opgelost    hoe lan nog !!!! tto mijn conract verlopen is dus na bijna een jaar!!!

 

4 cases aangemaakt  altijd het zelfde antwoord 

 

zit ik weer met de issue en kan niet meer ruilen met een andere provider 

new aansluiting  end december ,new modem 

nu is 06.03.20   probleem nog steeds !!!!en niet komen met ik kan mij voorstelen ……….

Reputatie 4

Monteur belt gisteren op hij komt niet ….ik maak niet druk als mijn internetabonnement bij tmobile  niet

goed  is...zijn andere dingen belankrijker nu….

 

zo zorg voor je zelf en voor de anderen 

Reputatie 7

Hi @LG4, ik kijk graag voor je wat ik kan betekenen wat betreft je abonnementskosten. Neem weer even contact op zodra onze monteur is geweest, dan ga ik daarna voor je aan de slag! 

Reputatie 4

krijg zo een email ...na 5 dagen

Beste klant,
 
Goed nieuws: je vraag of verzoek waar we over gesproken hebben, is opgelost!
Heb je toch nog vragen? Dan weet je ons te vinden.
 

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis

 

kan toch niet  zo een houding !!!!

wat is opgelost !!!!,met wie gesproken !!!!

 

heb new abonnment  new modem !!!!!!

Reputatie 4

Hello 

krijg weer zo een email 

 

Klantenservice T-Mobile Thuis <noreply@t-mobilethuis.nl>

Vr 14-2-2020 12:59

 

 

Beste klant,
 
Goed nieuws: je vraag of verzoek waar we over gesproken hebben, is opgelost!
Heb je toch nog vragen? Dan weet je ons te vinden.
 

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis

Heb je nog vragen? We hebben veel antwoorden al voor je online gezet: 
 
 

Website: t-mobile.nl/thuis/klantenservice
Forum: forum.t-mobile.nl/#t-mobile_thuis
My T-Mobile Thuis: https://thuis.t-mobile.nl/my



Wist je dat T-Mobile nu ook al je vragen via chat beantwoordt? Je vindt de chatbutton op https://thuisservice.t-mobile.nl/#chat-ons

 

Is zo een email om de klant te benaderen en de issue te bespreken !!!!!!!!!!!!!!!!!??

 

Gr

Reputatie 4

De T-Mobile klantenservice verwees me naar dit forum omdat ze de vraag telefonisch niet konden beantwoorden. Als ik hier ook geen antwoord krijg, waar kan ik dan wel terecht met mijn vraag?

 

nergens !!!!!!!!!!!

Reputatie 4

rond 21:00uur  14.02.2020

weeeeeer mijn internet spontan uitgevalen…..weer moest ik de modem opniuwe rebooten om verbinding te krijgen   met internet  en wat doet de callcenter van tmobile mij dit sturen 

Beste klant,
 
Goed nieuws: je vraag of verzoek waar we over gesproken hebben, is opgelost!
Heb je toch nog vragen? Dan weet je ons te vinden.
 

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis

Heb je nog vragen? We hebben veel antwoorden al voor je online gezet: 

 

en blijf ik maar aangeven /en bellen …..new abo.  new modem bedenk tijd verlopen  zo hang ik een jaar met dit ellende !!!!!!

 

Gr

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @LG4, je hebt hier ook een separaat topic over geopend welke ik zojuist beantwoord heb. Mag ik je verzoeken het op één post te houden met betrekking tot hetzelfde onderwerp? Anders wordt jouw vraag gezien als spam en reageren we niet. Thanks! 😉❤

Reputatie 4

Hello

Monteur toen afgemeld en bergrijpelijk,beloofd dat Tmobile gaat een new Modem sturen is nog steeds niks gebeurt

 

heb nog steeds en het wordt alleen maar erg en erg  ,mijn internet valt iedeer keer spontan weg moet iedeer keer moden opniuewe starten 

 

vanaf de begint end december 2019 probleem mee en niks opgelost …..maar de rekening wordt iedeer maand netje betaald 

Reageer