Beantwoord

Modem start opnieuw op

  • 3 February 2020
  • 37 reacties
  • 881 Bekeken

Reputatie 4
  • is een Master Poster
  • 41 reacties

Hi to all

 

new client tmobiel thuis ..een week maar

modem geinstaleerd aan de slag  wat vraagjes

is het normale dat de model zomaar opniuwe opstaart !?!? (behalve als hij een opdracht heeft gekregen van de hoofdkantor)

 

wat is de best wat betreft de wifi instelingen beiden automatish gebruiken of alleen maar de 2.4 of de 5 GHZ  en waarom 1? 

Huidige Wifi-kanaal 2.4GHz: Auto (5)

Huidige Wifi-kanaal 5GHz:

Auto (52)
icon

Beste antwoord door TAVL 3 February 2020, 15:16

Bekijk origineel

37 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @LG4, je hebt hier ook een separaat topic over geopend welke ik zojuist beantwoord heb. Mag ik je verzoeken het op één post te houden met betrekking tot hetzelfde onderwerp? Anders wordt jouw vraag gezien als spam en reageren we niet. Thanks! 😉❤

Reputatie 4

De T-Mobile klantenservice verwees me naar dit forum omdat ze de vraag telefonisch niet konden beantwoorden. Als ik hier ook geen antwoord krijg, waar kan ik dan wel terecht met mijn vraag?

 

nergens !!!!!!!!!!!

Reputatie 4

als deze tweede new modem !!!! kan geen poorten open toestaan 

tmobile geen support voor por forwarding!!!!

 

zit ik weer met mijn tweede modem voor niks !!

 

abonnement end december genomen en alleen maar issues……4/5 cases aangemaakt .

Reputatie 4

Bedankt Brian dat je tijd hebt genomen om mij te beantworden 

zo als aangegeven in de picture  blijft het zelf...en ben aan het proberen met een andere ip adres 

 

Gr

Reputatie 7

Hi @LG4, one of the IP adresses should refer to the IP address of the modem and the other to the IP-address you want to forward. You can always find a walkthrough for port forwarding on https://portforward.com/ for almost every type of device! :slight_smile:

Reputatie 4

Hello

 

New modem gekregen na weer een verhaal !!!

 

en now since  2

dagen probeer ik poort te forwarden maar nog steeds niet gelukt

doe ik iets verkeerd hoor ik het graag!?

 

cold reseat was done 

reboot was done

Groeten

Reputatie 4

Hi

 

Gisteren modem gehad ...ga kijken als het helemaal opgelost is 

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @LG4! Bedankt voor je geduld en begrip in deze situatie, ik begrijp heel goed dat dit echt niet prettig is. We zijn al sinds december bezig, maar er komt licht aan het einde van de tunnel in zicht! Ik heb direct geschakeld met onze technische dienst en aangegeven dat de monteur op 18 maart al doorgaf dat jouw modem omgeruild moest worden. Mijn collega’s gaan dit nu voor je in orde maken en dat zal normaal gesproken maximaal 5 werkdagen in beslag nemen. Sorry voor het ongemak. Kan ik je met nog iets helpen? Ik zit elke dag voor je klaar! Zo niet, stay safe and strong! 💪

 

Edit: ik heb het gelijk geregeld en binnen 5 werkdagen heb jij jouw modem binnen! 

Reputatie 4

Hello

Monteur toen afgemeld en bergrijpelijk,beloofd dat Tmobile gaat een new Modem sturen is nog steeds niks gebeurt

 

heb nog steeds en het wordt alleen maar erg en erg  ,mijn internet valt iedeer keer spontan weg moet iedeer keer moden opniuewe starten 

 

vanaf de begint end december 2019 probleem mee en niks opgelost …..maar de rekening wordt iedeer maand netje betaald 

Reputatie 4

Monteur belt gisteren op hij komt niet ….ik maak niet druk als mijn internetabonnement bij tmobile  niet

goed  is...zijn andere dingen belankrijker nu….

 

zo zorg voor je zelf en voor de anderen 

Reputatie 4

dankje Brian voor jou zorg    kijk ik na de bezoekje van de monteur ...als hij komt    de situatie in Nderland is zorgwekkend...gezondheid van de mensen is belankrijker

Reputatie 7

Hi @LG4, ik kijk graag voor je wat ik kan betekenen wat betreft je abonnementskosten. Neem weer even contact op zodra onze monteur is geweest, dan ga ik daarna voor je aan de slag! 

Reputatie 4

naast de virus zeker ..en 3 maanden afgerekent voor iets die ik niet 100% had

Reputatie 7
Badge +16

Graag gedaan @LG4, mocht er toch iets zijn waarbij ik je kan helpen dan doe ik dat met alle liefde! Een prachtige week nog toegewenst, met de zon die weer volop schijnt, moet dat helemaal goed komen! :sun_with_face:

Reputatie 4

Bedankt voor de replay en de aanbod maar eerlijk gezegd hoef niet

...verlijken met mijn issue die sinds de begin is !!!!

Reputatie 7
Badge +16

 @LG4 Het is inderdaad nog geen overtuigde start geweest, maar geen zorgen ik weet zeker dat de monteur er alles aan doet om de wegvallende verbinding te herstellen. Wil je gebruik maken van de voucher? Laat het weten, dan zorg ik ervoor dat je de code in een PM ontvangt.

Reputatie 4

Bedankt jason…..ja klopt is een bezoekje geplant voor volgende week van een monteur.

ik ben beetje de dupe van deze issue sinds de begin van de abonment  dus end December 

 

Groeten

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @LG4, bedankt voor je terugkoppeling! Sorry dat je tot op heden geen oplossing hebt gekregen, ik beloof je dat we er wel echt alles aan doen. Gelukkig zie ik dat het gelukt is om een afspraak in te plannen met een monteur. Mag ik je een voucher aanbieden zodat je de komende 7 dagen Unlimited Internet kunt gebruiken op je T-Mobile mobiele abonnement? Dan kun je in ieder geval via de hotspot met een pc of laptop werken. Is dat een idee?

Reputatie 4

Hi

 

nog steeds issue niet opgelost    hoe lan nog !!!! tto mijn conract verlopen is dus na bijna een jaar!!!

 

4 cases aangemaakt  altijd het zelfde antwoord 

 

zit ik weer met de issue en kan niet meer ruilen met een andere provider 

new aansluiting  end december ,new modem 

nu is 06.03.20   probleem nog steeds !!!!en niet komen met ik kan mij voorstelen ……….

Reputatie 4

dankje Brian voor de trug koppeling ...

Reputatie 7

Hi @LG4, dat zal je altijd zien! Tussen het moment van de melding en de e-mail die jij hebt ontvangen zagen mijn collega’s geen wegval op de verbinding, vandaar dat ze aangeven dat het probleem leek te zijn opgelost. Ik laat de nieuwe opdracht met voorrang oppakken en ik verwacht dat je morgen weer bericht krijgt. We gaan voor je aan de slag!

Reputatie 4

Na 48mn gesproken te hebben ...conclusie wordt binnen per dagen trug gebeld door de technish afdeling 

 

Fijne weekend 

Reputatie 4

on phone met een mederwerker van de callcenter  van tmobile  35mn...nog steeds wachten…..moet ze even met colegua overleggen 

Reputatie 4

rond 21:00uur  14.02.2020

weeeeeer mijn internet spontan uitgevalen…..weer moest ik de modem opniuwe rebooten om verbinding te krijgen   met internet  en wat doet de callcenter van tmobile mij dit sturen 

Beste klant,
 
Goed nieuws: je vraag of verzoek waar we over gesproken hebben, is opgelost!
Heb je toch nog vragen? Dan weet je ons te vinden.
 

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis

Heb je nog vragen? We hebben veel antwoorden al voor je online gezet: 

 

en blijf ik maar aangeven /en bellen …..new abo.  new modem bedenk tijd verlopen  zo hang ik een jaar met dit ellende !!!!!!

 

Gr

Reputatie 4

Hello 

krijg weer zo een email 

 

Klantenservice T-Mobile Thuis <noreply@t-mobilethuis.nl>

Vr 14-2-2020 12:59

 

 

Beste klant,
 
Goed nieuws: je vraag of verzoek waar we over gesproken hebben, is opgelost!
Heb je toch nog vragen? Dan weet je ons te vinden.
 

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis

Heb je nog vragen? We hebben veel antwoorden al voor je online gezet: 
 
 

Website: t-mobile.nl/thuis/klantenservice
Forum: forum.t-mobile.nl/#t-mobile_thuis
My T-Mobile Thuis: https://thuis.t-mobile.nl/my



Wist je dat T-Mobile nu ook al je vragen via chat beantwoordt? Je vindt de chatbutton op https://thuisservice.t-mobile.nl/#chat-ons

 

Is zo een email om de klant te benaderen en de issue te bespreken !!!!!!!!!!!!!!!!!??

 

Gr

Reageer