Beantwoord

Modem start opnieuw op

  • 3 February 2020
  • 37 reacties
  • 881 Bekeken


Toon eerste reactie

37 reacties

Reputatie 4

on phone met een mederwerker van de callcenter  van tmobile  35mn...nog steeds wachten…..moet ze even met colegua overleggen 

Reputatie 4

Na 48mn gesproken te hebben ...conclusie wordt binnen per dagen trug gebeld door de technish afdeling 

 

Fijne weekend 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @LG4,

 

Wat goed dat je actie ondernomen hebt door de technische dienst in te schakelen! Ik weet zeker dat zij er alles aan zullen doen om je te helpen met het wegvallende internet. Als ik in de tussentijd iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar op de Community. :relaxed:

Reputatie 7

Hi @LG4, dat zal je altijd zien! Tussen het moment van de melding en de e-mail die jij hebt ontvangen zagen mijn collega’s geen wegval op de verbinding, vandaar dat ze aangeven dat het probleem leek te zijn opgelost. Ik laat de nieuwe opdracht met voorrang oppakken en ik verwacht dat je morgen weer bericht krijgt. We gaan voor je aan de slag!

Reputatie 4

Vandag  weer gebeld en gesproken met medewerke van de ingehuurd call center van tmobile krijg dit te horen 

Beste Klant,
 
Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad, is bij ons in behandeling. Het kan 5 werkdagen duren tot je een antwoord ontvangt.

 

Maar tussen die tijd mijn bedenktijd is verlopen dus    1 jaar vast gebonden aan Tmobile 

 

Reputatie 7
Badge +16

 @LG4 Het is inderdaad nog geen overtuigde start geweest, maar geen zorgen ik weet zeker dat de monteur er alles aan doet om de wegvallende verbinding te herstellen. Wil je gebruik maken van de voucher? Laat het weten, dan zorg ik ervoor dat je de code in een PM ontvangt.

Reputatie 4

Bedankt voor de replay en de aanbod maar eerlijk gezegd hoef niet

...verlijken met mijn issue die sinds de begin is !!!!

Reputatie 4

dankje Brian voor de trug koppeling ...

Reputatie 7

Hi @LG4, one of the IP adresses should refer to the IP address of the modem and the other to the IP-address you want to forward. You can always find a walkthrough for port forwarding on https://portforward.com/ for almost every type of device! :slight_smile:

Reputatie 4

Bedankt Brian dat je tijd hebt genomen om mij te beantworden 

zo als aangegeven in de picture  blijft het zelf...en ben aan het proberen met een andere ip adres 

 

Gr

Reputatie 7
Badge +15

Hey @LG4 

Welkom bij T-Mobile!

Zijn alle kabels goed aangesloten en niet iets dat los zit ofzo waardoor de verbinding wordt verbroken?

Bij wifi is het een beetje kijken welke instelling het best voor jou werkt. Ik heb bijvoorbeeld het Mesh systeem volledig uit gezet en 2,4 GHz en 5 GHz een vast kanaal gegeven. Kanaal 1, 6 en 11 zijn het best voor 2,4 GHz omdat deze elkaar niet overlappen. Kanaal 11 is beschikbaar bij bandbreedte 20 MHz. Bij 5 GHz maakt het niet echt uit op welke kanaal je zit omdat 5 GHz weinig wordt gebruikt en een minimale storingsfactor heeft. Dit allemaal kun je instellen in je modem interface, menu, netwerkverbindingen, draadloos.

Reputatie 4

als deze tweede new modem !!!! kan geen poorten open toestaan 

tmobile geen support voor por forwarding!!!!

 

zit ik weer met mijn tweede modem voor niks !!

 

abonnement end december genomen en alleen maar issues……4/5 cases aangemaakt .

Reageer