Vanaf het begin aan abonnement bij T-Mobile Thuis (destijds vanuit Vodafone Thuis).
In januari een email ontvangen inzake verhogen internetsnelheid.
Wil ik overstappen naar 1GB en wat blijkt … twee verschillende abonnementsprijzen!!!
Als klant zou ik nu per maand 60 Euro moeten betalen …
Een nieuwe klant zou nu 45 Euro betalen (zelfs eerste 4 maanden 30 Euro).
Verhaal gehaald telefonisch en tja … “helaas meneer, is een marketingverhaal ..”
“Pardon? Marketingverhaal … wat is nu de prijs per maand?”
“Nou … T-Mobile thuis huurt nog een deel via KPN (?) en daar valt U onder, dus de hogere prijs daarmee verklaard ...”
“Helaas kunnen wij dit niet omzetten”
WTF!!!
Je vaste klanten jaag je via de achterdeur weg om aan de voordeur met een “marketingverhaal” nieuwe klanten binnen te halen. Dit heeft HELEMAAL NIETS met marketing te maken!
Enfin …. klantenservice kon niets voor mij betekenen (“management beslist").
Gaat er mij niet om wat de prijs is (zal elders geheid anders zijn), maar twee verschillende tarieven hanteren om een of ander wazig netwerkverhaal … kan er bij mij niet in.
Dus trouwe klanten … check je abonnement!
Voor mij is het einde verhaal …