Problemen SINDS 22/12/23

  • 16 February 2024
  • 27 reacties
  • 190 Bekeken

Op 22-12-23 is de odido apparatuur voor internet en tv geinstalleerd en tot op de dag van vandaag 16-2-24 werkt het niet!!!!!!!! Al diverse monteurs over de vloer gehad, zonder resultaat

Teresa van Odido 2 maanden geleden

Welkom op onze Community! @thterstege 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik ben direct het systeem ingedoken om uit te zoeken hoe het precies zit. Gelukkig zie ik dat alle bevindingen zijn teruggekoppeld aan onze technische dienst, zij zullen gaan schakelen met de netwerkbeheerder om dit op te lossen. Daarnaast heb ik het ticket geëscaleerd, zodat het een hoge prioriteit krijgt. Ik hoop dat je snel weer verbinding hebt! 

Bekijk origineel

27 reacties

Ik krijg nu facturen van ODIDO en van KPN en geen van beide bedrijven leveren een product????????

Reputatie 7
Badge +9

Hey @thterstege, sorry, ik denk dat jouw topic in de verkeerde map terecht gekomen is. 

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de factuur al vergoed is, echter zal dit vergoed worden als de volgende factuur er aan komt, “een volgende betaalcyclus” in onze taal. Aan het KPN verhaal kan ik jammer genoeg niks doen, wij hebben de lijn al overgenomen dus daar zal je echt nog een keer achteraan moeten gaan. Het is inderdaad erg vreemd dat je nog facturen van hun ontvangt. 

Daarnaast heb ik het nieuwe ticket van de monteur een hogere prioriteit gegeven zodat het sneller opgepakt wordt. Hopelijk krijgen we je nu snel online!

Reageer